30. toukokuuta 2009

moi.


Tänään tajusin ensimmäistä kertaa että oikeasti olen lähdössä. Me istuttiin koulun auditoriossa ja mun teki mieli nojata kaverin olkaa vasten ja itkeä siksi vain että musta tuntui siltä ja siksi että se oli mun toiseksi viimeinen päivä tuossa koulussa viiteentoista kuukauteen. 15kk!!

Musta on ihana lähteä Englantiin mutta musta on ihan kummallista jättää tämä kaikki. Siksipä mietinkin mitä mulle mukamas edes tulee vaikka koulussa ikävä ja en keksinyt mitään muuta kuin tunnelma ja kolme opettajaa. Ehkä neljä tai viis mutta kuitenkin. Heippa ihmiset ootte te ihan kivoja en vaan muista että ootte olemassa.

Joskus taidan seota itseni kanssa, tänään oli OUTO päivä niinkun vähän aina. 2h yöunta, mun olisi pakko nukkua. Huomenna: viiminen päivä.


ps aloin kirjottaa runokirjaa mun sivuille, menkää tänne: http://kissapuu.webs.com
ja klikatkaa sitä projekti pikkuhiljaa
- noin: klik klik

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti