18. heinäkuuta 2009


Minulla on sisko.

Siskon kanssa voi pitää kivaa. Siskon kanssa voi pelätä. Siskon kanssa voi uida valkoinen mekko päällä. Siskon kanssa voi ottaa valokuvia. Siskon kanssa voi rakastaa Helsinkiä. Siskon kanssa voi pyöräillä yössä. Siskon kanssa voi syödä jätskiä. Siskon kanssa voi vertailla käsialaa. Siskon kanssa voi olla hiljaa. Siskon kanssa voi kuunnella musiikkia. Siskon kanssa voi matkustaa metrolla. Siskon kanssa voi istua laiturilla. Siskon kanssa voi tehdä tortilloja. Siskon kanssa voi katsoa elokuvaa. Siskon kanssa voi jutella. Siskon kanssa voi näytellä. Siskon kanssa voi järkeillä. Siskon kanssa voi nauraa. Siskon kanssa voi syödä lounassetelin puoliks. Siskon kanssa voi istua kivellä. Siskon kanssa voi kävellä. Siskon kanssa voi kehua toisten vaatteita. Siskon kanssa voi soittaa flyygeleitä ja kitaroita musiikkikaupassa. Siskon kanssa voi olla. Siskon kanssa voi ajatella. Siskon kanssa voi antaa silmien vuotaa ku nauraa. Siskolta voi lainaa paitaa.

Minun ja siskon eilinen ja tääpäivä.

Sinä olet sellainen
Ole siinä lähellä
Ota mua kädestä
Sinä ymmärrät minua

5 kommenttia:

  1. Voi maailman ihanuus miten herkkis ja sulonen.
    Niiku säki. :)
    Maailman ihanin tyttö.

    VastaaPoista
  2. oi kiitos <3
    minulla vaan on maailman ihanin sisko, siks

    VastaaPoista
  3. Hei. Mä oon vain tällainen randomi joka eksyin sun blogiin itseasiassa gallerian kautta koska sulla oli ihania kirjoituksia päiväkirjassa ja olin ihan että ah blogikin siellä on varmasti lisää kivoja tekstejä :) ja en tunne sua joten täällä on näin helppo nimettömänä sanoa että ihanasti kirjoitat! Kun oon vähän ujo tuolla galleriassa tuntemattomille kommentoimaan hihi. Mutta tosiaan varmasti käyn täällä sun blogia seurailemassa vaikka ei enää käyttäjää blogspotissa olekaan mut ihana että nää sun merkinnät näkyy silti. Joten kiitos kun löysin mielenkiintoisen kirjoittajan :)

    t. S

    VastaaPoista
  4. oi voi no kiitos ihan hirveästi, piristit paljonpaljon mun päivää (tai no yötä) kun luin tuon sinun kommentin! oi ihana kuulla että joku tykkää näitä lukee, sinä vissiin minulle galleriassaki kommentoit. kiitos <3 äw paljon aurinkoa sun päiviisi !

    VastaaPoista
  5. Päätin itsekin palata blogimaailmaan, tuo edellinenkin kommentti siis minulta. Joten tästä eteenpäin kommentoin mahtavia kirjoituksiasi tällä käyttäjällä :)

    VastaaPoista