12. elokuuta 2009


Ihan kauhean pian! Englanti!

Oon nyt lähipäivinä tajunnut että oikeasti aika pian olen Englannissa ja a p u a . Oon lueskellut muiden jo matkaan lähteineiden vaihtareiden blogeja ja jutellut kaikkien kanssa Galleriassa ja oon ihan innoissani lähdössä. Tuntuu jotenkin niin HELPOLTA lähteä, mikä saattaa kuulostaa oudolta. Jotenkin musta tuntuu että selviän ja vaikka se tavallaan on ihan uusi tunne niin se tuntuu vaan niin hienolta.

Myöskään vallan huomiotta en tahdo jättää Taiteiden Kesää (ja Nuorten kesää kanssa eli LIFEä). Minä kiinnityin ihmisiin, ne auttoi minua, oli lähellä, ymmärsi, piti kädestä, halasi, kuuli ja sitten minä irrottauduin niistä, sanoin jäähyväisiä tietäen etten vuoteen näe. Ryttylä on mulle kuin toinen koti ja minä vaan r a k a s t a n sitä paikkaa! Varmaan eniten !

En ole tänne kirjoitellut mitään johonkin aika pitkäänaikaan ja vaikka kovasti mulla oisi asiaa niin silti musta tuntuu ettei oo mitään. Mulla on ajoittain ihan kauheen tyhjä olo, koska odotan vaan niin hirveästi Englantia ja sitten en jotenkin jaksaisi ehkä ajatella Suomenasioita niin paljon ja muutenkin. Elämässä muutoksia ja odotusta. En minä tiedä. Mitä sanoisin.

Sain lentotiedot postissa kuitenkin. Lähtö on siis 29.8. ja kone lähtee aamulla 7.50 joten he he he ihanaa pääsen heräämään jo joskus neljän viiden aikaan aamuyöllä. Kannattaako mun nukkua ollenkaan? (K A N N A T T A A)
Sitten oli kaikkia papereita jotain hirveästi siinä mukana myös, kalenteri (oi ihana sisustaa sitä pian oi) ja sitten puhelinkorttijuttuja ja vakuutusasioita ja kaikkea semmoista mistä en edes meinaa tajuta paljon mitään.
Mun pitäisi tehdä harjotuspakkaus. Ja lähetin Madelille mailia, en sitten tiedä onko niillä nettiä ees kotona tai sitten että kuinka vähän ne sitä käyttää, mutta se ei oo vastannu. Oi oisi ihana kun se tulisi joskus meseen.

Oon elänyt tänään ihanan päivän ja miettinyt. Ulkona on sateisaa ja se on jotain niin odotettua, istuin pöytäni ääressä, ruoholamppu ja varjolamppu oli päällä ja ykstoista kynttilää, kirjoitin ihanalleHeinille kirjettä ja mietin ja kuuntelin Au Revoir Simonen kappaletta The Lucky One (kannattaa katsoa tämä: http://www.youtube.com/watch?v=yiKlfvwCkwU&NR=1 se sai mut melkei itkemään kun se oli jotakin niin ihanaaaa). Tunnelmapäivä.

Ja minä ootan vaan

5 kommenttia:

  1. oi kuulostaa jännittävältä :-) kirjotteletkohan tänne sieltä Englannista vielä?

    VastaaPoista
  2. minä tavallaan tein tän blogin niinkun englantia varten. että kyllä kyllä kyllä englannista tulee tekstiä!! mutta ihan vaan sen mukaan että kuinka usein pääsen koneelle koska en ehkä pääse (usein).

    VastaaPoista
  3. Hyvää matkaa pieni.
    Kyllä sä selviät, sulla on pienet enkelin siivet selässä.

    VastaaPoista
  4. ja suuret jeesuksen kädet kantamassa jotka ei koskaan pudota <3
    kiitos.

    VastaaPoista