16. elokuuta 2009

Mulla on hirveästi tekemistä ja enää VAJAA KAKS VIIKKOA! ja en meinaa jaksaa keskittyä ollenkaan ja samalla ootan näitä kahta viikkoa ja kaikkea siitä hirveesti. Ohjelmalistaus:

maanantai 1708: ostamaan sanakirjaa anniinan ja sinin (ja ehkä akun??) kanssa plus suomi-kirjaa hosteille (hmm) ja akulle uutta koulureppuu. illemmalla lassi tulee meille kylään.

tiistai 1808: ihanaa ei paljon mitään (pakkaussuunnittelua ja nukkumista ja pianoa) paitsi illalla klo 18 lepaani (tokavikakertahui)

keskiviikko 1908: V A P A A T A hui. mitäköhän tekisin? haluaako joku tulla tapaamaan? <3

torstai 2008: joskus illallailtapäivällä serkkujen perheen plus kummitädin ja sen pojan ja oman perheeni kanssa jonnekin puistopiknikille (jos ei sadasiis)

perjantai 2108: hmm päivällä ei ole mitään (pakkaamista poriin), illalla DOK (oi VIHDOIN pääsen sinne)

lauaintai 2208: tampereelle ja sitten särkänniemeen ja illalla poriin junalla

sunnuntai 2308: poreilua

maanantai 2408: (tälläviikollalähtöapua) niin siis poreilua. ja illalla joskus kotiin

tiistai 2508: varmaan nukkumista. pakkaamista. pianonsoittoa. illalla VIKA LEPAANI VUOTEEN.

keskiviikko 2608: kavereita meille kylään päivällä kattomaan kun minä itken pakkaan nauran soitan pianoa ja sekoilen he he he ihanaa

torstai 2708: helsinkeilen rosan kanssa vikan kerran. sitä tulee ikävä. siis helsinkeilyä. ja rosaa.

perjantai 2808: APUA vikapäivä että nii, varmaan stressaan ja PAKKAAN (koska tähän mennessä tuskin ees oon pakannu vielä mitään) ja ehkä näen ihmisiä paitsi että ne on koulussa kaikki tylsät ja sitten illalla meen DOKkii koska siihen on hyvä lopettaa uskoisin. tai aloittaa. siihen on hyvä aloittaa niin.

lauantai 2908: lentokentälle kello neljä aamuyöllä. rosan kanssa. sen pitää olla siellä sillon. mun pitää olla siellä kuudelta. joten olen eka rosan kanssa. sit äidin kanssa. sit lähden suureen maailmaan. hui <3

mä tahdon et koko maailma on mun koti
pitää laittaa kädet ristiin ja rukoilla
siihen on hyvä aloittaa

1 kommentti:

  1. Oooooi, mä tänää tajusi kaakaolla ollessani, että sä meet ihan pian. Ja mä odotan kovasti jo sun ekaa postailua sieltä kauempaa. Luota siipiis ja lennä, maailma kannattaa. *halaus*

    VastaaPoista