29. elokuuta 2009

Terkkui Winchesterista.
Oon niin vasynyt etten tieda kuinka pysyn enaa kasassa. Oon valvonut joku 30 tuntia ja saman ajan ollut syomatta mitaan kunnonruokaa. Pullasampylaa, karkkia, sipsia, raakaa omppua ja limua. Tosikivaa. Vahan heikottaa ja paata sarkee.

Niin oon hengannut suomalaisten kanssa vaan taalla nyt, en oo jaksanut keskittya mihinkaan muuhun tassa tilassa jotenki tai en mina tiia. Vasyttaa niin sairaasti etta ootan etta saadaan kahdeksalta ruokaa ja etta paasen suinkin vaan nukkumaan (yksin oma huone oi). Tama siis on joku tallainen valmennusjuttu joka yhden yon kestaa (ja jonka alunperin piti olla kai lontoossa tai sen lahella???). Mutta ollaan Winchesterissa nyt ja oon rakastunut jo Englantiin. Kieleen ja sitte muutenki kaikkeen mita NAEN taalla. Hullua.

Huomenna paasen hostfamilyyn, Annaa (hostsiskooo) en ole tavannu viela ja en osaa nyt kirjoittaa mitaan selkeaa koska olen vasynyt ja en oikein tieda varmaan enemmankin kuin vasynyt. Ei oo ikava mitaan ja en ees tajua etta oon taalla joten joo, ehka kirjotan myohemmin sitten enemman jos vaikka saisin jotain aikaanki.

Kuitenkin, tassa on postiosoite, mina ilahdun suurestpaljon kirjeista:
Iines Neittamo
53 Courtney Road Kingswood
Bristol
Avon BS16 9RN
UK

ja sitte niin turha odottaa tekstareihin vastausta silla ne ei toimi, mina saan ne kylla mutta en pysty vastaamaan. Hankin sitten joskus Bristoliin paastyani uuden puhelimen, silla ne on tosi halpoja, joku 15 puntaa maksaa semmoinen joka nayttaa hienolta vaikkei ehka oo. Semmoinen mulle.

Tuntuu ei tunnu miltaan

2 kommenttia:

  1. olis siellä valmennus jutussa vain suomalaisia???

    VastaaPoista
  2. ei ku siella oli kaikki vaihtarit ef:lta kaikista maista ihan ympari maailman. mutta siis hengasin suomalaisten kanssa, meita oli 18 plus ne jotka oli leirilla, jotenki synty semmonen porukka missa sit vietettii aikaa.. ku ei vaan jaksanu tutustuu, varsinki ku leirilaiset ollu siella kaks viikkoo ni niilla oli ihan omat juttunsa jo...
    mut nyt onneks hostfamilyn luona oi

    VastaaPoista