25. syyskuuta 2009

Dralalaa tämän päivän teksti taitaa tulla olemaan vaan eilisiä kuvia. Koska tänään koko päivä tehtiin vaan Melanien kanssa meidän videoo, siitä tulee kiva uskoisin. Meni kyllä tosi paljon aikaaki siihen. Mutta oli kivaa ihan kyllä joo!

Ja sitten en varmaan näe Senitaa enää, se vähän harmittaa. Ja kun en tajunnut kerinnyt kunnolla hyvästellä, sillä oli kiire johonki koulun jälkeen. Ja suklaamaito on maailmanparasta nams.

Nyt kuvia eilisestä!
--
Soittelin.
With Melanie. Hihi tykkään tästä tytöstä ja näytän sieneltä hupsis. Nauratti.
Hmm ehkä oli ihan hauskaa 8D Halloween on tulossa. Niin siis Melanie, Senita ja minä tässä.
moi olen primarkissa

Tämä kuva on yksi mun suosikkikuvista tältä päivältä, oi kattokaa nyt sitä. Oli ihana soittaa!!!!
Toisinaan väsyttää liikaa koulussa vähän 8D Tämä siis ennen sitä kun lähdettiin kuvailemaan ja ooteltiin Senitaa. PS: tilanne ei ole lavastettu, nukahdin ja Melanie katsoi tarpeelliseksi valokuvata mua.

Tässä olemme Melanien kanssa tulossa Bristolista bussilla kotiin. HERE WE GO! ha ha
Vähän ehkäpä huonoon järjestykseen menivät mutta.. Kuitenkin.

9 kommenttia:

  1. Iines!! Moi!!
    Ihanaa kun sulla on ihanaa siellä! Mä niin haluisin jutskata sun kanssa puhelimessa. Ei kai se maksa sulle mitään jos täältä soitan?
    Mulla on ikävä sua!!

    Isä

    VastaaPoista
  2. Moii! Ihan sikakívaa että sä oot saanu kavereita siellä! (tai ainaki oletan että Melanie ja Senita o sun kavereita O_o) Oikeesti haluun tulla sinne käymään mahollisimman pian on sua ikävä!

    VastaaPoista
  3. Aaaaawwww mite ihania kuvia! Toi su nukkukuva o kans jotenki nii sulosuus. Ja se soittokuva mistä iteki tykkäät, jotenki seki o jotai nii hienoo, tunnetta paljo ja ne lapset siinä ja kaikki... Voih. Ihana.

    VastaaPoista
  4. isä: joo, ei se mulle maksa mitään, mutta jotenkin oon aina onnistunut missaamaan ne sun puhelut, mulle ei kannata soittaa klo 8.30-15.00 tätä aikaa eli sieltä 10.30-17.00 koska oon sillon koulussa. ja sit tiistaisin sieltä ei kannata soittaa 20.00 tai siitä eteenpäin. ja sunnuntaisin ei kannata soittaa 12.00-15.00. mutta muuten mun pitäisi suurinpiirtein olla kuulolla. ja nuo ei-kannata-soittaa -ajat on nyt siis tosiaan suomen aikaa ((:

    aku: nojoo, on kiva että on joku kenen kanssa olla, mutta siis senita tosiaan lähtee maanantaina takas norjaan niin en näe sitä enää. melanie on kyllä tosi kiva mut ois kiva tutustuu vähän johonki paikallisiinkin ((: mutta onhan mulla tässä koko vuosi aikaa. mullakin on ikävä sua<3 toivottavasti nähdään mahdollisimman pian (eli joskus joulun jälkeen hmm) paitsi oon tässä just kehitelly suunnitelmii et jos sittenki tulisin jouluks kotiin ku en nyt mee sinne discovery tourille ni voisin käyttää ne rahat siihen ja rosaki on tulossa sillon suomeen ja iidan kanssa voisin tulla samoilla lennoilla ((:

    ireth:

    VastaaPoista
  5. apua jäi kommentti kesken. niin siis ireth sinulle :D :
    piti sanomani vaan että kiitos kuvakehuista. tunnelma oli kyllä aivan mahtava kun soittelin tuolla kadulla. tänään taas kävelin sen kohdan ohi ja olisin soitellut mutta joku oli vienyt tuolin siitä pois!!!! tyhmää

    VastaaPoista
  6. Kiitän kommentista :) joo moni joutuu täälläki jakamaan yhden huoneen toisen vaihtarin kanssa, mä oon onnekas. Tykkään sun kuvista.Ja joo muistan sut kyllä!

    VastaaPoista
  7. Voi Iines, olin pitkän päivän töissä ja ehdin vasta just kattoon sun blogia. Olet niin ihana!!! Siis soitat kadulla ja teet vaikka mitä hauskaa. Onneksi olkoon. Jouluasia tarttis päättää, sillä tähän tietoon olen joulun töissä, mut jos tulet jouluksi kotiin, en ole töissä. Kerro jollakin välineellä mitä tapahtuu siis jouluna. Olet rakas. äiti

    VastaaPoista
  8. ihania kuvia! Tosi söpö toi pianokuva -- Miten toi piano on tohon kadulle päätynyt, ootteko te kantaneet sen siihen?! Raisa.

    VastaaPoista
  9. raisa: no ei olla, se vaan oli siellä. sitten sitä kaikki saa soittaa. nyt se oli viety pois 8(( ehkä kun tulee talvi. harmittaa. toivottavasti se tulee takas <3

    VastaaPoista