15. syyskuuta 2009

Haha dataan koulussa taas kun on aikaa ja oon kirjastossa. Taalla ei periaatteessa saisi kai mitaan muita juttuja tehda koneella kun opiskella (ja kaikki varmaan noudattaaki sita joo). Sitten mun taakse tuli seisomaan joku mies ja olin ihan et aaaa mita se kyttaa tossa, se vaan suoraan katto mita teen tassa koneella. Olin lukemassa vaihtarifoorumia ja se oli ihan etta mitas kielta toi on. Vahan arsytti et se katto mita tassa teen mut sit sanoin etta haahaa se on suomea ja tietysti se ei tajunnut siita mitaan ja sit se kyseli suomen kielesta multa jotain niinku etta eikos unkari oon joku sen sukulaiskieli (tata samaa on kysytty multa taalla jo aiemminkin). Haha oon niin iloinen ettei se voi todellakaan ymmartaa mita tassa lukee. Harmi, ois nayttanyt viela monimutkaisemmalta jos juuri siina tekstipatkassa minka se naki ois sattunut olemaan aatpisteilla ja ootpisteilla.
HAHAA FAILED.

1 kommentti:

  1. HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ OLISIN TOIVOTTANU FACEBOOKISSA MUTTA SE LAGAAAA!!!

    VastaaPoista