23. syyskuuta 2009

Höh ärsyttääpä suunnattomasti. Halusin tehdä sitä mun portfolioita koneella nyt tässä kun aikaa on, mutta sitten mikään ei toimi. Screenshotteja en saa noista thumbnailseisista (??) otettua ja aaaaa sitten PowerPoint ei suostu toimimaan ja kaikki on tyhmää. Joten vuodatan olotilaani tähän. Vaikka siis oikeesti kaikki ei ees oo tyhmää.

Kävin Annan kanssa Kingswoodissa metsästämässä mulle mustavalkofilmiä, mutta ei löytynyt. Vaikka kierrettiin apteekit ja Sainburysit ja WHSmithit ja kaikki. Huomenna oon kuitenkin menossa Melanien ja Senitan kanssa Bristol centreen niin sitten varmaan joo löydän jostakin, HOPE SO. Ja muutenkin aion huomenna kysyä Ms Nashilta että mistä sais mustavalkofilmiä jotenkin kätevästi. Ja se lupasi huomenna kattoa mun kuvia kun tänään sillä ei ollut aikaa.

Tänään oli kiva kuvailla Melanien kanssa, edelleen se joku tekstuurijuttu mitä meidän pitää tehdä, mut kai se on ihan kivaa. Tai on kiva vaan kierrellä paikkoja ja ottaa kuvia ja jutella siinä samalla. Ja mun kamera toimii! Niin siis en muista vielä täällä maininneeni että ostin filmijärkkärin jostakin kirppuTORILTA (se oli sairaan suuri ja oikeesti tori jossain pellolla), se maksoi vaan 15£ ja se tosiaan toimii, se testattiin tänään. Kivaa! Ja siis en tiedä, oli vaan pakko ostaa se kun se oli niin halpa, siellä oli vaikka mitä kameroita jotka oli tosi hyvässä kunnossaki, no ainaskin vaikuttivat siltä. Enkä tänäänkään koulussa oisi päässyt vielä kuvaamaan jos ei oisi omaa kameraa ollut, mulla on aina etuoikeus että voin kuvata kun haluan kun mulla on sekä filmi- että digijärkkäri. Hahaa! Ja ens viikolla päästää pimiöön oi oi oi oi oi <3

Soittelin tänään myös siellä jossain hallissa pianoa, tai se oli semmoinen vanha musta flyygeli, vähän kolhiintunut ja vähän epävireinen ja AIVAN IHANA. Sillä oli niin ihana soittaa ja Melanie on jotenkin tosi hyvä kuuntelija, se vaan jaksaa istua ja kuunnella ja sanoa että soitat ihanasti ja jotenki sillain että se oikeesti tarkottaa sitä. Oi. Huomenna tosiaan Bristoliin soittamaan enkä malta odottaa!!

Tuntuu taas kivalta elää täällä. Ostin suklaamaitoa kaupasta ja se on aivan sairaan hyvää. Ei saa juoda liikaa sitä mutta kun nams ja sitten se on vielä ihanassa kanisterissa (en tiedä miks musta on niin hauskaa kantaa kanisteria mukana ja juoda siitä aina mehua tai kaakaota tai jotain melkein mitä vaan ja rakastan näiden maitokanistereitaki).

Ainiin Lakrisalejen lisäksi mulle saa lähettää myös suomenkielisiä Aku Ankkoja (ja kirjeitä).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti