21. syyskuuta 2009

Jai vahan kirjoittamatta, nyt kulutan aikaani koululla, joten on aikaa kirjoittaa myos. Ehka kirjoitteluinto oli aika maassa eilen, koska minakin olin. Ei siis mitaan ole tapahtunut sen kummempaa, kunhan tuli semmonen ihan down-fiilis etta mina en jaksa olla taalla. Ei se oikeesti ollut varsinaisesti koti-ikavaakaan, en oikeen tiia mita se oli. Mut siis semmonen etta en jaksa olla tassa talossa ja perheessa mutten kylla jaksa lahteekkaan mihinkaan. Semmoinen sunnuntaiahdistus.

Kavin aamulla kuitenki kirkossa, oli ihan kiva kirkko ja sit juttelin joidenki uusien nuorien kans siella. En muista sen pojan nimee jonka kans eniten juttelin mut se oli tosi hauskannakoinen, tummaihonen ja silla oli rastat ja nauroin koko aika kun puhuin sen kanssa koska multa meni sen joka toinen lause ohi ja se ei osannu oikein selittaa erilla tavalla mita se tahtoi sanoa. Huomista taas ootellen kun paasee nuorteniltaan ja tapaa ihmisia!

Kirkosta lahetin viestin Melanielle etta ollaanko me sitten menossa sinne Bristoliin valokuvaamaan ja se sano etta se onki kiireinen ja olin vaan etta okei kun ei muakaan huvittanu kauheasti sitten loppujenlopuks lahtee mihinkaan, olin vahan vasyny. Sit nainki Melanien ja Senitan kaupassa matkalla kirkosta kotiin, aika hauska sattuma, ja Melanie pelkas et oon sille vihanen tai jotain vaikka siis todellakaan en ollut.

Sit loppuillan kattelin leffaa ja istuin koneella ja soitin pianoa ja ku olin kirkosta mennyt kotiin niin Madel oli ihan etta Iines missa ihmeessa olit vaikka oon joka sunnuntai kirkossa? Siis unohdin sanoa bye kun lahdin koska luulin et vaan Anna ja Ernie oli kotona ja niille mulla ei oo tapana kauheasti selostaa tekemisiani tai jos lahden johonkin, ma vaan lahden. Sita paitsi luulis etta ne kuulee jos joku sielta talosta lahtee. Sit Madel kylla sanoi etta ei se siis vihainen ole todellakaan mut etta ens kerralla pitaa sanoa. Okei okei. Sit Anna oli siivonnu meidan huoneen joten mun pitaa ens viikolla mut no se ei oo suuri homma joten ihan sama. Ja sit sain kuulla asiaa siita etta lattialla ei saa olla mitaan tavaroita ja joo tiedan mutta sorry en ollut taalla siivoamassa ja oisin kylla siivonnut omat tavarani ja paasin siivoomaan kuitenkin koska naa oli heitelly mun tavarat ihan sekavasti minne sattuu. Inhottavaa! Siis ihan sama sillain koska ei siella mitaan henkilokohtaista oikeestaan oo paitsi jotain kirjeita ja paivakirja ja ne on suomeks.

Illalla olin ilonen etta paasin nukkumaan ja tanaan olin onnellinen et sain herata uuteen aamuun. Soitin eilen illalla pianoa ja se helpotti oloa, samoin tana aamuna. Ja sitten eilen kun olin soittanu ja laulanu ja vaikka ovi oli kii ni sielta musiikkihuoneesta kuuluu kai ulos kaikki aika hyvin niin Madel vaan sanoi jotain etta mulla on great voice ja olin ihan sillai etta mitaa!! Vahan jotenki kiva etta se sanoi niin, tosin en muista kunnolla mita se sanoi mutta kasitin sen niin etta se kehui mun lauluaanta. Tai sitten sita miten soitan pianoa, ihan sama kivaa kuitenkin 8D

Tanaan oltiin Melanien kanssa taas pimeessa vessassa valokuvaamassa, haahaa. Mutta ihan kivaa oli taas, hypittiin siella ja keksittiin kaikkii uusii juttuja ja nyt ollaan vissiin menossa sitten torstaina Bristoliin kuvaamaan. ((: Se kay ihan yhta hyvin. Tykkaan kans kassasta tosi paljon, jotenki siella saa niin rauhassa tehda omii juttujaan ja se opettaja on kiva kun se osaa antaa neuvoja hyvin ja sen puhetta yleensa tajuaa ja se kehuu juttuja mut ei turhaan. Semmonen kehuminen on niin satakertaa kivempaa, semmonen etta kun tietaa itsekin etta se on oikeesti ansaittua. Tehdaan myos kassanryhman kanssa matka Lontooseen 8th October eli ens kuussa. Eli ei kovin pitka aika enaa. Ihan kivaa, silta varalta varsinki etten paasekaa sinne Discovery Tourille, ma uskon et ne paikat on jo taynna mutta ku minkas teet kun en tieda paaseeks Rosa niin en voi ilmottautua ennen kun tiedan et se paasee.

Mulla on taalla helposti semmonen tyhja olo et en oikein tajua etta miksi oon taalla. Tai mita teen taalla tai apua en oikein tieda. Sillai tuntuu ettei ole mitaan odotettavaa vaikka jokainen paiva on oikeesti tosi odotettava koska yleensa tapahtuu aina jotain odottamisen arvoista.

Ihan sama, mina oon kuitenki tanaan sopo. Oon saanu koko paivan kaantaa kaikille lausetta "koska valaisee kointahtonen" silla mulla on semmoinen pinssi mun pipossa missa lukee noin. Selitan jotain little starista ja morningista ja making light ja hahaa 8D Ihan hauskaa, kai. Aina kivaa jos ihmiset kysyy mita on joku asia suomeks ja joskus on kiva kummastuttaa niita vaan sanomalla jotain suomeks ku ne pyytaa. Niinkun vaikka luen ton koskavalaiseekointahtonen nii ne on ihan sillai woww miten voit osata puhua noin. Se on niiin kivaa!

Huomaan et mun enkku on tanaan niiiiin ruosteessa, Melanie on saanu selittaa koko paivan asioita 10 kertaa yhta asiaa kymmenella eri tavalla. Oikeesti en tajuu mitaan. Puhe kulkee sillai vahan etta koko aika hukkuu sanat mutta siis sitten kun puhun ja loydan sanat niin se on ihan sujuvaa, luojankiitos. Kylla taa tasta paranee, hope so.

1 kommentti:

  1. Oli kiva lukea kuulumisiasi. Jaksamista sinne! t. Juhana

    VastaaPoista