10. syyskuuta 2009

Koulussa on rasittava olla koneella, mutta on kiva ajatella, etta vaikka kuka katselisi mun selan takana niin se ei varmastikaan ymmarra mita kirjoitan. Juttelin Senitan (sen nimi ei kai kirjoitetakaan Sanita niin kun ma olen tassa koko aika luullut, kun kuka vaan sanoo sen se kuulostaa ihan Sanitalta hmm) kanssa, se on ihan jeejee edelleen kun osaan ruotsia (ja kun sitakin edelleen niin huiman hyvin). Kirjottelin paivakirjaa kaytavalla ja se tuli kattomaan ja kysy etta onko tuo suomea ja sanoin etta on. Sitten siella luki kerran ja, ja se heti tietty kysyi mita se on, koska varmaan norjaksikin ja on kylla. Uskoisin. Sitten sanoin etta se tarkoittaa samaa kuin and ja se oli ihan etta mitaaa. Ja sit ihmetytin sita mun norjankielentaidoilla tekemalla ne niitten aanpisteilla ja oonpisteilla eli se ae-yhdistelma ja o jonka paalla menee viiva. Sit se oli ihan etta joooo just noin ja onks meilla ruotsalaista oota, mutta sanoin ettei oo, mutta tiedan sen kun ruotsissa on. Ja sitten sanoin etta ruotsiksihan ja/and on och ja norjaksi og ja se oli ihan et woww niin siistia. 8D

Kuvistunti masensi mua tanaan, koska piirrettiin peilin avulla meidan omia kasvoja. Olen siina ihan kasittamattoman huono, mutta aluksi jaksoin aatella etta ehka musta jotenkin ihmeen ja kumman kautta on tullut siina vahan parempi. Tykkaan mun kynan jaljesta, se on niin huoleton ja semmoinen, no ehka sotkuinen mut silti. Mutta en vaan osaa piirtaa mitaan oikeaa oikeastaan. Joten turhauduin tosi pahasti ja sit en meinannut enaa ymmartaa mitaan mita se opettaja puhui, meilla tosin oli Miss Nash tanaan taas onneksi. Se on varmaan paras opettaja mita mulla taalla on. Se piti musta taas jotenkin erityisesti huolta, koko aika kyseli etta oonhan okei kun turhauduin omaan piirtamiskyvyttomyyteeni siina.

Tunnin jalkeen olin ihan masentunu ja mulla oli (tai siis se on koko aika meneillaan) vapaatunti, joten tulin common roomin suuntaan, mutta tapasin Annan ja Natalian siina sitten ennen ja jain juttelee niiden kanssa. Mutta ennen kun olin taalla sixth formin puolella niin siina ovien vieressa seiso porukka jotain oppilaita, sit siina oli yksi poika jonka muistan ennenkin kylla nahneeni (siis kun toisten oppilaiden olemassaolon nyt vaan tiedostan taalla, mut oppilaita on sen verran paljon, et jos kadulla joku tulee vastaan, en voi millaan muistaa et onko se meidan koulussa vai ei). Sitten se vaan yhtakkia sanoi, etta "Hi Iines". Olin ihan et mitaaaa puhuko joku oikeesti mulle, kaannyin ja se oli sanonu sen mulle oikeasti (no taalla ketaan muuta iinesta tietty olekaan) ja sitten vaan ihan hakeltyneena kavelin pois siita. En todellakaan tienny etta pitaisiko mun sanoa jotain tai jaada juttelemaan, taalla saattaa olla niin etta oikeasti ois normaalimpaa jaada juttelemaan kun lahtea pois. Mutta kavelin pois silti. Sitten menin hetken paasta siita taas ohi koska tarttin kayda pesemassa mun kadet (ne oli kuvistunnin jalkeen ihan likaiset kun olin piirtanyt) ja sitten kun tulin takaisin sielta vessasta niin se poika hymyili mulle kuin aurinko, olin ihan etta mitaaaa enhan ma ees tunne tuota. Mut se teki mun mielen satakertaa paremmaksi, koska kukaan ei ole viela sillai tullut oikeastaa taalla koulussa juttelemaan, paitsi siis Ruby tai joku sillain ekana paivana kun oltiin kaikki vaihtarit samassa porukassa ja sitten joku aina tuli kysymaan mista maista ollaan. Tms. Mutta oi oisi niin kiva jos voisin oikeesti saada jonkun kaverin. Se tunne kun joku tietaa mun nimen ja tietaa etta olen olemassa!!!! Niin outoa.

Vietan aikaani tassa Natalian ja Senitan kanssa, tosin Senita lahti ostamaan ruokaa ja Natalia meni vessaan, mutta kuitenkin, meilla kaikilla on vapaatunti. Nyt musta vaihteeksi tuntuu taas ihan kivalta. Ja Anna sanoi etta se voi tulla mun kanssa Kingswoodiin tanaan koulun jalkeen kun paastaan jo 13.15 koulusta. Ehka ma pikkuhiljaa kuitenkin tutustun siihenkin paremmin. Hope so.

2 kommenttia:

  1. Moi Iines
    On aivan mahtava käydä lukemassa elämääsi siellä, paljon varmasti kaikkea myllerrystä ja uutta, mutta ihanaa, että olet löytänyt jo nk. omia polkujasi. Ainevalintasi vaikuttavat mielenkiintoisilta ja sitä varmasti ovatkin, mielenkiinto pysyy yllä ja niiden avulla varmasti opit paljon uutta.
    Toivon sinulle kaikkea hyvää ja onnen tähtiä!
    Täällä on kaikki hyvin, syksy tekee tuloaan todenteolla ja haravalle löytyy käyttöä...
    Tsemppiä Iines!
    -Marjo-
    P.s. Max miettii onko muikkuska Iineksen mukana <3

    VastaaPoista
  2. Muikkunen on Iinesken matkassa joka päivä koulussa, piileskelee penaalissa siellä. ((:

    VastaaPoista