11. syyskuuta 2009

Nyt arsyttaa. Olen siis koululla, kello on 9.30 ja mun eka tunti alkaa 13.50. Miksiko sitten olen taalla? Koska Jackie (meidan aluevalvoja) oli soittanu Madelille etta joku oli sanonu et mina ja Anna lahdetaa koulusta aina aikasemmi (eli jos meidan tunnit loppuu 13.15 ni lahdetaa sillo???) ja sit se oli sanonu et meidan pitaa olla koululla JOKA PAIVA 8.30-15.00. Arsyttaa!! Tanaanki sit saan viettaa laatuaikaa yksinani (tai Melanien kanssa onneksi) common roomissa viis ja puol tuntia. Tekemalla mita??? Dataamalla, joo muuten mutta ainoa sivu mihin paasen on Blogspot, en pysty ees sahkoposteja lukemaan tai kirjottamaan. Onneks taalla on sohvia, voisin nukkua. Ja toisaalta, ei kukaan tieda jos oon esim. Kingswoodissa. Mutta silti. En tajua mita jarkea siina on, koska eihan paikallisetkaan tule tanne koululle ennen kun niiden tunnit alkaa, tietenkaan! Ja monet vapaatunnit ne on sitten Kingswoodissa tai jotain. Miksi mun pitaa olla taalla?????

1 kommentti:

  1. Täh mikä järki tossa on! Nyt ei ymmärrä:(

    Lueskelen näitä muuten kyllä jokapäivä vaikka en aina osaakaan kirjottaa mitään:) Ihanasti oot kirjottanu, onnii miellyttävä lukea. Ikävä<3

    - Jessica

    VastaaPoista