16. syyskuuta 2009

Odottelen että pääsen lähtemään kirkolle, paljonodotan sitä. Vielä joku puoli tuntia.

Seittemäntoista vuotta. Sain oikeesti tältä perheeltä ihanan kortin, tai tulin iloseks siitä mitä siellä sisällä luki:
Happy Happy Birthday "Lines" (koska madel luuli et mun nimi on Lines kun tulin tänne 8D tuo siis oli vähänkun vitsi käsitättehän)
To you. Hope you feel today just like you are at home. Just like with your family specially today is your 17th birthday. Enjoy!
With love from all of us
Madel, Pete, Michael, Kathleen

Oi ne on ihania <3

Pitää alka lähteä jo joskus puolen tunnin päästä, sovin Emman kanssa et nähdään ihan hyvissä ajoin siinä. Oi niin kiva päästä sinne. Niin kiva niin kiva niin kiva. Voi jotenkin jutella jonkun kanssa ja emmätiedä, tietysti muutenkin.

Tänään tapahtui muuten aika hauska juttu. Oltiin kässäryhmän kanssa siis siellä jossakin kässätaidenäyttelyssä ja joo siellä oli ihan kivaa, käytiin Melanien ja Natalian kanssa ASDA:ssa (se on semmonen sairaankokonen supermarket hyi kauhea en uskalla enää mennä eksymispelossa sinne varmaa ikinä ainaskaan yksinäni) ja ostettii ehheh 12 donitsia. 8D Sovittii että se oli ikäänkuin mun synttärikakku, hahaa. Kässänmaikka nauro meille ja kysy aiotaanko syödä ne kaikki kun istuttiin parkkipaikalla syömässä niitä. Mut se oli ihan hauskaa. Sitten tultiin koululle ja oli tosi kiva puhua matkalla siinä äidin kanssa. Ja innostuin niistä Bristolin kuuluisista graffiteista, en siis toki nähny yhtäkään, mutta siellä taidegalleriassa oli semmosia kirjoja jotka kertoi niistä ja paljon kuvia (kun en tekstejä jaksanut syventyä edes lukemaan) ja kattelin niitä ja ne oli niin sairaan hienoja. Joku kerta meen päiväks Bristoliin kyllä ja otan vaikka Melanien tai jonkun valokuvauksesta kiinnostuneen mukaan ja otan kuvia siellä niistä. Pitäis netistä kattoa ne osotteet mistä niitä graffitei löytyy. Ne oli oikeesti hienoja, ei semmosia perus värikkäitä kuplakirjoituksia vaan semmosia siis että on ihanku joku muotti ja sitte siihen suihkutetaan sitä ja aa no en osaa selittää mutta sairaan hienoja olivat jo siinä kirjassa.

Mutta nii, sitten kun tultiin sieltä koululle ja hypättiin pikkubussista ulos ja lähdin Natalian ja Melanien kanssa siitä kävelemään pois koululta niin jostain aika kaukaa mun takaa kuulu tosi kova huuto: "EEEENIIIS". En aluks tajunnu että se tarkotti mua, mutta sitte käännyin kattoo että kuka huutaa ja ne oli William ja sen kaverit ja kaikki vilkutti mulle (tämä oli se kivahauskajuttu). Ne oli vielä ihan sairaan kaukana, joku oli saanu huutaa ihan tosi kovaa tuota mun nimeä. Sillon kun William viimeks moikkasi mua niin se osas sanoa mun nimen oikein?? En sit tiiä. :DD Oli silti siistiä että ne taas jaksoi huomata mut, oi tahdon tutustua niihin!!!! Kavereitatännejaheti! Ja muutenki, ne vaikuttaa tosi mukavilta (koska ne on ekat jotka moikkaa mua mut silti, ne näyttää semmosilta _kivoilta ihmisiltä_). Tänään en viittiny sitä 50metriä lähteä juoksemaan sinne niitten luo portaita ylös, mutta vielä joku päivä varmana tuun puhumaan niitten kanssa muuallaki ku Facebookissa!

Oli hauskaa kun tulin koulusta ja olin ihan plöäh ja vihasin ulkonäköäni niin laitoin hiukset uudellee ja vaihdoin vaatteet ja sit heti ku Kathleen näki mut niin se oli ihan että owwww iines i like your hair. No varmaan se sano niin siks että mun hiuksissa on värikkäitä pinnejä mut silti. Kiva et joku tykkää. :D

Ja ja ja ja ÄITI OLET IHANA (ja isä kans!), kerroin äidille siitä että tahtoisin sinne discovery tour -matkalle Lontooseen ja se sanoi että ne voi lähettää mulle isän kanssa kumpikin 100 euroa ja sitten se ois vähän kuin mun synttärilahja. Oikeesti se on ehkä melkein ihan liikaa ja jos oisin tosi kohtelias ja epäitsekäs niin sanoisin että enhän minä mitään tuommoisia tartte mutta enpä ole koska tahdon niin paljon nähdä Rosan ja se varmana tekee mulle niin hyvää. Oikeesti koko vaihtarivuosi on niin suuri lahja että.... Ja sit jotain tommosta, aaaaaa ihanaa. Tahdon Lontooseen Rosan kanssa!!!! <3

Ja nyt mulle tuli tyhmä olo kun luin uudestaan mitä oon kirjoittanut. Toki pidän vanhempiani ihanana muutenkin kuin silloin kun ne lähettää rahaa. Älkää unohtako sitä!!

Mun ehkä täytyy lähteä alakertaan ja kertoa että tosiaan en lähde vasta seittemältä vaan että mun pitää olla seittemän jälkeen jo kirkolla ja I have to go half past six. Kun Madel luulee et lähden seittemältä kun epähuomiossa sanoin sille niin koska oli kiire niin vastasin kaikeken vaan yesyes. Oli fiksua tiedän. Ja nyt ne varmaan laittaa mulle sitten dinneriä sillai puoli seittemän jälkeen muttaku EN KERKEÄ.

heippaheippa tykkään hirveästi asioista ja olen innostunut mutta mun mieli on kaihoisa jostakin, en vaan keksi mistä. on kivaa olla tyhmä ulkomaalainen.

[kävin alhaalla ja kun kello oli 10 yli kuusi niin peter sanoi että mun dinner on valmis 20min päästä eli siis joo ehkä vähän myöhästyn siitä emman tapaamisesta, pitää syödä sairaan nopee voi apua ja en ees oo nälkänen, söin sairaasti niitä donitseja. ja sit michael tekee jotain ainetta intian lipusta alakerran koneella, kävin juttelemassa sille jotain, hups sen aineenteko vähän viivästy ja se pelästy joka kerta ku peter käveli siitä ohi et se on in trouble kohta jos se ei tee sitä ainetta ja olin ihan että sorry sorry mä vaan häiritsen tässä, mutta ku michaelin kanssa on niin kiva jutella! sitäpaitsi se on varmasti opettanut mulle enemmän englantia kuin kukaan muu ihminen täällä]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti