3. lokakuuta 2009

Heräsin tänään ja olin hyvällä mielellä kun mun huone näyttää niin kivalta 8D Tai siis MEIDÄN HUONE mutta kuitenkin. Sain Rosalta sähköpostia, kaipaan sitä niin hirveästi ja silläkin on niin kova ikävä mua. Voi Rosa rakas

Aattelin että joo, lähden tänään sitten Bristol Centreen ja ostan semmosen KUNNOLLISEN luonnoskirjan kuvistunnille ja sitten muutenkin jos käyn siellä jotain, en muista selitinkö tästä eilen. Mutta sitte aamupalalla aattelin olla tosi kiltti ja pyytää Annan mun mukaan sinne, en jotenki ees tiiä miksi, ehkä siks kun se sano viime viikolla et se haluis Bristol Centreen. Tosin mua harmitti heti ku olin kysyny ja se oli suostunu. Siitä tulee niiiin vaivauttavaa kun ei koskaan puhuta mitään. Ehkä se on okei. Ja sitte jossain vaiheessa tapaan Iidan siellä kuitenki, onneksi. Tosin APUA pääsen puhumaan (tai joudun) englantia jonkun suomalaisen kuullessa, koskaan ennen en ole niin tehnyt. Huihuihui. Ehkä selviän. Ei vaan voi kauheesti puhua suomea sitten, harmi sinällään ja hyvä sinällään.

Lisäilin kuvia Galleriaan, Facebookkiin ja tänne Blogspotin kuvapalveluun. En tiiä kuin helppo tein on niitä kattoa, etsiskelen sen linkin joskus ja liitän johonkin tänne blogiin niin pääsette kattelemaan kuvia! Aina silloin kun niitä sinne jaksan lisäillä. Sitten sain Iinalta kirjeen, kiitos siitä, piristää päivää! ♥ Jaksan kyllä yleensä vastailla kirjeisiin mut en meinaa jaksaa lähettää niitä ku pitäis nyt mennä postiin ottamaan selvää että miten saan ne Suomeen lähetettyä. Hmhmhm.

Täällä on tosi sateinen päivä, näyttää kivalta mun on se vähän huono kun on kuitenki lähdössä tonne keskustaan. Oivoi. Ja sit sisällä on sairaan kylmä mistä kyllä pidän! Pitää laittaa sukkahousut housujen alle ja villasukat jalkaan (ja mulla on vaatimattomasti 4 paitaa nyt päällä, tosin aika perus mulle mutta silti). Voisin mennä lukemaan jotain tai kirjottelemaan kirjeitä ja villasukat jalkaan (kun nyt ei oo ja varpaat on ihan jäässä) ja sitten onki kohta lounas ja sitten lähdetään Bristoliin. Ihan kivaa! Kaikki tuntuu vähän hiljaiselolta silloin kun on sadepäivä.

Näin muuten viime yönä unta että olin jossaki kaupassa, se näytti ihan siltä yhdeltä ASDA:lta missä käytii mun synttäripäivänä ku oltiin kässäryhmän kanssa retkellä. Mutta sitte olinki siellä Akun ja äidin kanssa ja oli jotenki outoa, sit puhuin suomea tietty ja sit näin yhtäkkiä Tanjan siellä ja olin ihan et hei sunhan pitäis olla Italiassa (mistä tällasetki mun uniin tulee??? tai siis sillai niin 8D) ja sitten menin että Moiii ja sain sairaan naurukohtauksen ja se oli ihan et mitää ja outoa ja sanottii vaan heippa. Sitten joku kaupan myyjä tuli kysymään multa et haluunko jonku lihamaistiaisen ja siinä vaiheessa olin varma et olin Englannissa, että nyt vaan tuli vastaan pari suomalaista ja olin ihan et "sorry i'm vegetarian" ja sit se myyjä oli ihan et "anteeks mitä" ja sit ihmettelin et se puhu suomea ja se oli outo uni. Tein siitä vaikka mitä syvällisiä johtopäätöksiä joita en nyt jaksa kirjottaa.

PAKKO SAADA VILLASUKAT!

1 kommentti:

  1. Terveisiä Akulta ja äidiltä! Luettiin tässä yhdessä sun blogia, ja mietiskeltiin, että hyvinhän sulla siellä sujuu! Täällä kotona sun huone on kyllä ihan siisti koko ajan, ihme kyllä... =D On ikävä sua meillä molemmilla.

    VastaaPoista