22. lokakuuta 2009

Hmm, no käytiin sitten Madelin kanssa ostamassa mulle ja Iidalle lippuja Lontooseen ja ärsyttävää millasta sähläystä tavallaa! No olin itte aika muissa maailmoissa ja huonolla tuulella koska voin autossa ihan törkeän pahasti ja sit jäin vielä oottaa autoon että Madel kävi ostamassa liput (se sanoi että mun pitää jäädä) ja sit se paha olo ei mennyt ollenkaan ohi, hyi, yleensä menee pahaolo pois heti ku pääsen autosta pois, mutta nyt käveleminen on huteraa, on kylmä ja oksettaa. Ehkä oon oikeesti tulossa kipeeks, tosin mun reaktio on lähes aina tää kun oon Madelin kyydissä. Se ajaa niin semmoisella tyylillä, ei kyllä kertaakaan päin ees keltasia valoja, mutta sitten kun se kaasuttaa, jarruttaa, kaasuttaa, jarruttaa, hyi että siinä tulee huono olo!!

Mut niin, se kävi ostaas ne liput ja tuli takas ja oli sillai että molemmille tulee maksamaan 25£ eli enemmän kun oltii suunniteltu, aluks luultiin et saatains neljällätoista punnalla ne. No, ei saatu. Mutta tuo nyt menee vielä. En oikein tiiä mistä se riippuu että paljonko ne liput tulee maksamaan. No, sitte katoin sitä paperia ja huomasin et meidän bussi lähtee Lontoosta KELLO VIISITOISTA takaisin Bristoliin, ei meillä ois ollu paljon mtn aikaa siinä!!?!! Joten sitten sanoin että nii, me haluttais lähtee Lontoosta ehkä joskus 8pm kotii ja se oli ihan et aijjaaaa, no okei, ja sitte kävi vaihtaa sen, siitäki vaihdosta meni joku 5£ maksu. Ois vaan ollu niin satakertaa helpompaa varaa ne itte netistä ja nyt oikeesti harmittaa ettei Iidan kortti toiminut, vaikka eihän me asialle mitään voitu. Mutta ärsyttävää silti, menee ihan turhaan rahaa ainaski joku 10£.

Oon tänään sit menossa Madelin keikalle, yheksän aikaan vissiin lähen sieltä kotiin sitte, Melanie on ehkä myös tulossa mukaan, ihan kiva sillai. Tai kun se kysy että voisinko olla sen kans tänää mut sanoin ettei mulla kauheesti oo aikaa paitsi et no okei, nyt kyllä olis, mutta en nyt tällä hetkellä ehkä tätä muutamaa tuntia jaksa tehdä mitään vaan mieluummin oon rauhassa. Sit se kysyi saisko se tulla sinne keikalle mukaan ja mikäs siinä. Tosin ei se nyt vielä oo vastannu että tuleeko se vai ei, ihan sama mulle sillain. Tämmöinen ihansama-fiilis koko aika.

Sitten tajusin että huomenna on jo perjantai ja Iida tulee tänne yöks ja sitten ylihuomenna LONDON ja sitten tajusin että KOHTA ON JO MARRASKUU ja sitte voi sanoa että ENSI KUUSSA SUOMEEN vaikkaki sitten tulee stressi että jouluna tahdon jo puhua hyvää englantia ja siihen ei ees enää ole kovin kauaa aikaa ja apua apua entä jos en osaakaan. Mut tuntien en osaakaan. Enää ihan pari kuukautta SUOMEEN. Ehkä ootan sitä vähän liikaa. Muttakun se on kuitenkin mun koti.

Madel toi mulle lämmintä juustoleipää jossa on sulanutta juustoa, nami. Oon väsyny ja tahdon hautautua peitonalle tänään. On outo olo. Vähän ehkä nimenomaan kipeä. Saattaa johtua siitäki että pitäisi siivota.

3 kommenttia:

  1. Iines hei,luen täällä yövuorossa sun juttuja. Vettä sataa.Olin viime yönkin töissä joten koko päivän olen nukkunut.Ihan ok tehdä pitkästä aikaa yötyötä.Pääset Lontooseen,kiva kiva.Ehkäpä mä pääsen keväällä Bristoliin.Ilmapallokuva oli kiva,iloinen. Leppoisia syyspäiviä sinulle ja sun ystäville siellä kaukana. Äiti

    VastaaPoista
  2. Missä ihmeen vaihto-ohjelmassa olet mukana? Ootko vaan neljä kuukautta vai häh?

    VastaaPoista
  3. Anonyymi:
    ei kun siis mitä, mistä niin päättelet? olen ihan koko vuoden täällä kyllä, ja ef:n kautta olen maailmalla.

    VastaaPoista