1. lokakuuta 2009

Istun koulussa TOSI VASYNEENA! Eika johdu siita etten ois nukkunut, tai siis ainakaan mitenkaan normaalia vahempaa (kaynyt nukkumaan joskus kymmenen jalkeen illalla ja herannyt puoli seitteman aamulla. kaheksan tuntia joka yo ja silti oon sairaan vasyny). Oon myos nalkainen.

Mutta. Piirsin tanaan jotain joka sai kehuja ja tulin tosi iloiseksi!! Opettaja kehui mun tyota ja sitten joku poika jonka nimea en muista mutta kuitenkin, sekin kehui. Ja viela koko tunnin hehkutti, ei se kylla ees ollut mitenkaan kummoinen oikeesti, en tajua. Varsinki ku siella on aivan mahtavia piirtajia luokka taynna enka ma koe olevani niista yksi.

Kassanopettaja ei ollut koulussa, tehtiin omatoimisesti koko tunti jotain ja oli vahan outoo. Mun enkku ei jostain syysta oo luistanu tanaa yhtaan, kuvistunnillaki Ms Nash yritti vaikka kuinka kauan selittaa mulle kaikkee. Tosin tajusin enemman ku se luuli, se vaan toisti saman asian koko aika hitaammin ja yksinkertaisemmin ja hitaammin ja yksinkertaisemmin ja sanoin etta siis joo kylla ma jo tajusin ja se oli ihan et mita ai tajusit. Tyhmaa et se ajattelee noin koska oon tajunnu paljon nopeempaaki sen puhetta ja paljon vaikeeselkosempaa monta kertaa aiemmin. Ehka sit vaan naytin niin puolkuolleelta niinkuin kylla tunsin olevani.

Sitten Ms Nash viela tanaan tunnin lopussa uudelleen sanoi mun valokuvista etta ne oli niin hienoja ja se oli ajatellu niita ja se on niin iloinen ku oon sen oppilas ja etta munki pitais olla ilonen et mulla on tuommonen lahja. Aw se on ihana!

Tanaan oon menossa sitten Emman ja Debbien ja ehka jonkun muun, en tieda, kanssa leffaan. En tieda mihin leffateatteriin tai mita leffaa kattomaan mut ehka silla ei oo niin suurta merkitysta. Menee kuitenkin varmaan koko leffa ohi koska siina ei tuu olemaan teksteja englanniksi sen enempaa kuin suomeksikaan. Mutta kiva lahtea noiden kanssa ja TEHDA JOTAIN, kuten eilen saatiin huomata, ma vaan masennun kotona olemisesta. Jotenki silti aika jannaa menna.

Taalla on liian lammin koko aika. Oikeesti joka paiva joku yli 20 astetta varmana! Ja se on lammin se! Ja sitte illallakin kun katoin mun tyopoydalta niin Vantaalla oli lampotila kai 6 astetta ja taalla oli 16. Joskus siina 9-10 aikaan illalla. Toivon kylmempia ilmoja. :D Toisin kuin kaikki muut taalla. Ja se ei oikeasti oo totta eetta Englannissa sataa koko aika. Ekoina paivina se naytti silta mutta niiden jalkeen on ollut tassa reilun kuukauden sisalla ehka yks sadepaiva. Ja sillonki paisto aina valilla aurinko. Ja jos sataa niin ei se kuitenkaa kesta kauaa.

Voisin vaellella Somerfieldiin pain vaikka ostamaan jotain ruokaa etta pysyn hengissa.

Mietein kylla muuten etta eiko taalla oo mitaan etta leffaan pitais varaa paikat etukateen niinku Suomessa varataan yleensa netista. Tai mitaan muutenkaa niin, en tieda. Toivon ettei Emma ja Debbie oleta et tietaisin tommosta, tosin en tiia mistaan mitaan ja ne tietaa sen joten tuskin ne niin olettaisi. Mutta silti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti