16. lokakuuta 2009

Jumitan Pinkin kappaletta God is a DJ ja mietin miten kivalta terveellinen elämä tuntuisi. Terveellisellä elämällä tarkoitan kai sitä että käyn lenkillä ja tunnen itseni puhtaaksi ja pirteäksi. Semmoinen elämä ei oikein kuulosta mun tyyliseltä kun valvon paljon öitä (tai en täällä valvo kyllä) ja syön liikaa karkkia, en harrasta liikuntaa ja olen aina väsynyt plus pukeudun sotkuisesti mutta ei kai se vaikuta.

Lähdin tänään kävelemään, ilman mitään sen kummempaa päämäärää, kävelemään. Oli aikaa tunti ja kymmenen minuuttia eli seitsemältä kotiin, koska silloin oli dinner. Kävelin päämäärättömästi Kingswoodin keskustaan ja siellä poikkesin eräälle sivukadulle (ihan iso tie kuitenkin oli, ei mitään vaaraa siis) ja päädyinkin koululle ja petyin kun luulin että sieltä olisi voinut löytyä jotain kiinnostavaa. Tosin löytyi sieltä vanha hylätty SUURI kirkonraunio. Harmi että siinä oli aidat ympärillä, muuten se olisi ollut oiva (ja sairaan pelottava) kuvausympäristö. Kävelin koko aika tosi reippaasti ja hengästyen, ei tosin tullut kuuma kun oli ulkona aika kylmä ja mulla hame eikä takkia, lapasia tai kaulahuivia.

Lähdin takaisin kotiin päin ja näin Paulan bussipysäkillä. Aluksi katoin että voiko se oikein olla se ja tuntui oudolta puhua suomea. Sitten käveltiin toiselle pysäkille, se oli päätynyt Kingswoodiin kun se oli mennyt väärään bussiin ja sen olisi pitänyt päästä Longwell Greenille. Sitten sen bussi tuli ja se joutui juoksemaan äkkiä siihen.

Sitten kävelin kotiin päin edelleen ja yhtäkkiä vastaan tuli Emma ja joku sen kaveri, sen nimi oli ehkä Dave mutten ole varma. Emma kysyi menenkö sen luo kylään maanantaina ja se sanoi "halv five" joten tietysti olin sillai et joo puol viis mut sit tajusin että se tarkoittaa "halv past five" eli puoli kuusi. Ärsyttävää kun nää puhuu tollain! Niinkin yksinkertainen asia kuin kellonajat tuottaa mulle vielä ongelmia, hups. Kaikilla on varmaan täysi syy pitää mua ihan tyhmänä.

Olisin nyt netissä, mutta kun Anna soittaa pianoa ja en viitti mennä häiriimään sitä. Oikeasti se tuntuu mun ainoalta ongelmalta tällä hetkellä, perhe on nimittäin ihan kiva. Ja ehkä mä nyt sitten kestän asua sen kanssa, uskoisin toivoisin. Salaa mielessäni oon niin kamala että toivon että se kyllästyisi tähän perheeseen ja vaihtaisi perhettä. Sit mulla oisi oma huone! Ja tuplasti tilaa, paitsi että tänne varmaan majottuis joku toinen vaihtari siinä tapauksessa, se ehkä puhuis.

Tiedän miten paljon olen puhunut perheenvaihdosta, mutta nyt musta tuntuu etten sitten todellakaan ole tätä vaihtamassa. Kattelen ainaski vielä ja siis kun niin niin NIIIIN paljon pahemminkin voisi olla. Madel kysy oonko lasten kanssa huomenna illalla ja ens viikon ke ja to (sillä on konserttiiii) ja sanoin että joo tottakai koska tykkään olla noiden lasten kanssa. Ja kun se tollai hyvissä ajoin ja erikseen vielä kysyi. Mun mielestä on niin kiva kattoa lastenleffoja niiden kanssa ja nukkua olkkarin sohvalla. Siis oikeasti on!!!! Ja sitten Madel sano että especially minä koska se ei haluu kysyy Annaa. Sillain en ihmettele sitä, mutta oikeesti lapset tykkää siitä kyllä ihan yhtä paljon ku musta ettei sillä kai niin väliä. Mutta siis no okei, koska aina ku meidän pitäisi vahtia lapsia ni Anna livistää yläkertaan ja mä hoidan koko homman. Ei se siis mua haittaa, mutta siinä on syy miksi Madel pyysi mua. Oonki tosi hyvä lapsenvahti kun repeän aina itsekin joka kerta kun nuo ei tottele ja yritän käskeä niitä tällä englannillani ja sitten varmaan nukahdan itte ennenkun lapset. Mutta ei sillä kai oo niin väliä siihen saakka kun kaikki on tyytyväisiä.

Huomenna meen Bristol Centreen Madelin kyydissä. Sanoin että oisin menossa huomenna ja Kathleenilla on siellä balettitunti niin Madel sano että pääsen siinä kyydissä. Tosin ne lähtee joskus jo 9.30am sinne mutta ei se kai haittaa, herään puol tuntia aiemmin vaan mitä muutenki oisin heränny. Sitä paitsi huomenna Peter lupasi tehdä meille aamupalaksi pancakes!!!!

Kuuntelen Eric Satieta ja mun selostus mun kävelystä jäi kesken. Sen jälkeen kun olin tavannut Emman niin kävelin kotiin ja menin Tescoon ja päätin etten osta: sipsiä, karkkia, leivoksia. En ostanut. Olin varma että Tescosta (tai kaupasta täällä yleensäkään) ei löydy raejuustoa. Katoin yks päivä sanakirjasta mitä on raejuusto englanniksi mutten tietenkään muistanut sitä kun menin kauppaan. Sitten siinä oli jotain purkkeja joissa luki cottage cheese ja olin että no ei tuo varmaa oo raejuustoo mut sitte katoin sitä kantta NIIN SE OLIKIN. Joten ostin raejuustoa. Ja tuoremehua. Ne on ihan mahtava yhdistelmä! Ainoa mikä vielä puuttuu, on HAPANKORPPU!!!! Tai VARRASLEIPÄ!!!! Kuka lähettäis mulle varrasleipää rasiallisen??? Täältä tuskin saa sitä oikeesti mistään. Tai ees mitään vastaavaa. Joku joka välittää siitä että syön terveellisesti vois lähettää sitä varrasleipää KIITOS! Sitte syön sitä enkä englantilaista ihan vitivalkosta pullaleipää mansikkahillon kanssa.

Ostin kaks erilaista pientä tuoremehupulloa (ne oli söpöjä ja alennuksessa) ja sitten sen raejuustoni ja kävelin iloisena kotiin ja oli niin virkeä olo että taidan alkaa käydä (lähes) joka päivä lenkillä. Okei no sunnuntain saan pitää vapaapäivänä JOS HALUAN, paitsi että sillon on yleensä niin tylsää että tuskin kuitenkaan haluan, sitä paitsi kävelen kuitenkin pari kilsaa kirkkoon ja takas niin onhan siinäki jo. En oo ennen tajunnut miten kiva on käydä kävelyllä, miten hyvä olo siitä tulee. Ehkä mä vielä joskus tässä siirryn jonkinlaiseen juoksemiseenkin tuolla peltojen keskellä sitten kun siltä tuntuu. En vielä, koska mä olen ihan rapakunnossa enkä tahdo musertaa mieltäni näyttämällä ittelleni että se on oikeesti totta.

On aika outoa että kaksi tuttua kävelee vastaan kun olen Kingswoodissa. Tai okei Paula ei kävellyt vastaan vaan mä kävelin sen ohi mutta silti. Kun mulla on ehkä 8 semmosta niin tuttua ihmistä koko Bristolissa joiden kanssa pysähtyisin juttelemaan jos ne kävelis vastaan (Emma, Debbie, Paula, Iida, Natalia, Melanie, Vicki, Sue... ainii ja no myös James. ja kaikki opettajat koulusta. mut ei niitä kai lasketa. siis opettajia). Mutta siis niin, kuitenkin on hassua että kaksi tuttua kävelee vastaan.

Kello on kymmenen yli kahdeksan, mä tahdon vielä käydä netissä julkaisemassa tämän merkinnän ja muutenkin, mutta en tahdo valvoa taas liian myöhään eli mun pitäisi mennä kiusaamaan Annaa mutten viitsisi tehdä sitäkään. Öö??

Heijee, tulin koneelle ja Anna ei ees lopettanut soittamista, se soittaa niin hyvin että vaikka oonki siitä vähän nyreissäni ja kateellinen sille, niin sitä on ihana kuunnella. (paitsi sillon ku se kokee tehneensä virheen ja hakkaa pianoa suuttuneena hehee)

2 kommenttia:

  1. Moi. Muun koneella oli joku vika, kun en oo voinut kirjoittaa bloggerissa kommenttia sulle. Mutta nyt se toimii. :)

    Ma oon siis tosiaan joo vahan muutellut. On ollut hirveasti vaarinkasityksia hostperheiden kanssa ja sit mua on aina potkittu pois. Ja yhdessa valissa olin ihan valmis lahtemaan kotiin jo. :S
    Mutta alan nyt sopeutumaan tanne Southporttiin. Valilla menee hyvin ja valilla huonosti, mutta on taa tan arvoista.

    Tuli ihan kamalan hyva mieli tota sun viestista.Lisasin sut meseen niin olisi kiva jutella jos jossain valissa pystyt sillain private. :)

    Toi Anna kuullostaa muuten tosi kuivalta tyypilta, mutta koita viela puhua sille. :) Mutta jos siina perheessa ei ole hyva olla, niin sitten kannattaa kylla vaihtaa perhetta. Se on aluksi tosi vasyttavaa ja hankalaa, mutta jos paaset kilttiin perheeseen, niin kannattaa.:)

    Voimia <3

    VastaaPoista
  2. Ma lennan rayanairilla. :( Harmi. Olisi ollut ihana olla yhdessa koneessa.

    VastaaPoista