11. lokakuuta 2009

Lähdin siivoamiseni ja pyykkien ripustamiseni jälkeen joskus ehkä 1-2 aikaan Bristol Centreen. Ajattelin että meen vaan valokuvaamaan, mutta sitten kiertelinkin kauppoja (oikeastaan mitään löytämättä). Lähdin kävelemään rantaan päin ja kuvailin pari kuvaa siinä (FILMILLE!!!! oi). Sitten yhtäkkiä Iida käveli mua vastaan! :D Siis mitä miten tämä on mahdollista, mulla on koko Bristolissa joku ehkä 3 kaveria ja Iida on niistä yksi ja sitten se käveli mua vastaan kun olin lähteny kerrankin taas yksin liikenteeseen. Ei siis siinä mitään, olinki meinannu aiemmin lähettää Iidalle viestin että josko sillä ois aikaa tavata, mutta sitten aattelin että mun ei ole kovin hyvä puhua niin hirveesti suomea. Mutta oli kiva tavata.

Jossain parissa vaatekaupassa käytiin (ei löytynyt mitään) ja sitten löydettiinkin suuri kirjakauppa ja siellä kului sitten hetki jos toinenkin (vähintään tunti oltiin siellä varmana!). Siis meillä ei ole yhtään koti-ikävä varmaan, muuten vaan luettiin turistisuomikirjoja. 8'D Jotenkin se oli aika koomista, ainaski sillä hetkellä. Sitte löysin IHANAN päiväkirjan, ehkä täydellisen. Oi oi oi ihanan. IHANAN. Nyt oon niin innoissani kirjoittamassa, tai siis no okei en voi olla kirjoittamatta, ja olen kirjottanut kohta taas yhden vihkon täyteen (paitsi se nyt jää vähän vajaaksi kun en malta olla aloittamatta tuota kirjaa), mutta siis tuohon on oikein semmoinen innostus että tahdon vaan hypistellä sen kantta, käännellä sivuja tai piirtää siihen. Tai tietty kirjoittaa. Välillä tuntuu että se on liian kiva mun päiväkirjaksi kun mun kirjat täyttyy niin nopeesti ja en todellakaan halua että tuo loppuu. Ehkä mun ei pitäis murehtia tällasta vielä. Liimasin siihen bussissa kotimatkalla sen mun bussilipun ja mun vieressä istuva tummaihoinen nainen katsoi pitkään ja kun katsahdin siihen (silmät innosta leiskuen, ainaski tuntui siltä), se hymyili mulle niin että tuli tosi hyvä mieli.

Eli loppujenlopuksi olikin sitten ihan kiva päivä. Ainiin ja kirjakauppakierroksen jälkeen ostettii jotain juotavaa (pepsimax on vaan niin hyvää) ja sitten kuvailtiin vähän aikaa, oon ottanu jo peräti 14 kuvaa mun filmille oi oi.

ja oho, mun työpöytä näyttää että Suomessa on MIINUS kolme astetta lämmintä. Täälläki on tosi vaan 12 eli aika kylmä. Outoa. Onko siellä lunta?

Sitte katottiin X-Factorya ja oli ihan kivaa mukavaa (ja söin mun vikat Lakrisalit apua, kuka lähettää lisää???). Aattelin että vielä hetken dataan, sitte huomenna on kirkko (ihanaa oi oi oi) ja odotan sitä paljon. Jotenkin tuntuu kivalle nyt. Vaikka on paljon enemmän ikävä kun aiemmin. Ehkä alan pikkuhiljaa tajuta että oon täällä. Onneks vasta nyt kun asiat alkaa tuntua täällä kivoilta niin ikäväkin lisääntyy, koska sitten ei kuitenkaan tahdo pois täältä.

Piti silti tänäänkin vähän valittaa sitä kahden viikon lomaa - oikeesti. Tulkaa joku tänne kaheks viikoks piristämään mua ja tekemään kaikkea kivaa kuten juomaan teetä, polttamaan kynttilöitä, bristoloimaan (vähän samaku helsinkeilee katsokaas) ja hippeilemään soittelemaan kitaraa ja sillai. PLEASE.

3 kommenttia:

  1. Ennustettu että maanantaina tulee kunnon lumisade, joten melkein on lunta tullut.

    VastaaPoista
  2. hassua saada tuommoinen aika "random" kommentti kun en tiedä kuka sen kirjoitti 8DD lumi on ihan kivaa kylläjoo, tänne sitä ei ole odotettavissa.

    VastaaPoista
  3. minä olen salainen tyyppi kyttääjä 88)). meillä on yksi henkilö joka on kummankin tuttu, jota kautta löysin sun kuvat, jota kautta blogin, ja näin luen.

    VastaaPoista