11. lokakuuta 2009

Nyt pisti ärsyttämään toden teolla! Mua ärsytti jo sekin sairaasti (ja nyt se suuttumus kuohahti uudelleen käyntiin) että meidän huonetta oli siivottu pengottu argh joo (tosin en nyt oo sit varma oliko se anna vai madel kuka järjesti uudellee kaikki mun tavarat), mutta sitte ku soittelin pianoa ja olin siitä innostunu ja sit tulin tähän koneelle ni Madel oli kyllä ihan aurinko ja kaikkee mut sitte se vaan sano et hei iines, näytän sulle ens viikolla miten toi teidän huone PITÄISI siivota. Eli siis vähänkuin suora loukkaus sille että siivosin sen väärin (??????) eilen. Koska oikeesti, no en siivonnu mitään montaa tuntia, mut näin kyllä vaivaa ku pesin ikkunat, imuroin ja pesin pöydän ja peilit ja järjestin kaikki omat tavarani sillai ettei niitten ois pitäny olla kenenkään (=annan) tiellä. Mulla on tällä hetkellä tosi ärsyyntynyt olo, pitää kattoa miten tämä jatkuu ja jos parin kuukauden päästä on vielä samanlaista niin se on heihei tälle perheelle, oikeasti. Ne on kyllä ihan kivoja mutku Madel käyttäytyy niin oudosti asioiden suhteen etten meinaa kestää sitä. Tein melkein mitä vaan ni se on väärin.

Ja se suhtautuu niin LAPSELLISESTI asioihin, ku lapset tappelee ja sitä ärsyttää ni se huutaa kilpaa niiden kanssa, ja ku kerran sanoin sille että oon huolissani Annasta ku se vaan nukkuu ja on yksin ja et sillä on varmaan koti-ikävä ni Madel sano et joo niin varmaan, sit se kysy onks mulla ja sanoin et noi ei sillai kauheesti mut et aluks ku olin tääl ni kyl itkin ihan sikana iltasin ennenku kävin nukkuu.. Ja arvatkaa miten se reagoi siihen????? SE NAUROI! Ei tollaselle kuulu nauraa, vai onks tää sit joku englantilainen paetaantunteita-juttu....? En jaksa tommosta. Tänäänki ku katottii aamupalalla Madelin kanssa tv:tä niin siinä oli joku englantilainen kuollu poptähti ja Madel sano mulle et se on kuollu (ku en aina meinaa ymmärtää mitä tv:ssä puhutaan tai siis ne jutut menee multa aika ohi) ja sit se oli jotain siinä ja sit se vaan hoki että "se on kuollu" ja nauro taas. Oikeesti se rupes tuntuu semmoselta ällöttävältä pelottavalta, en tiiä. Mua niin ahdistaa ja sit vaan hymyilen koko aika ja esitän et kaikki on loistavasti! Siis okei, kaikki on hyvin, mut ei silti loistavasti ja ois kiva jos ois joku kotona kelle vois selittää et joo musta ei nyt tänään tunnu hyvältä tms. Jos sulkeudun omaan huoneeseen niin mulle sanotaan et leave the door open että ne voi nähdä mitä teen siellä (?????mikätääkijuttuoikeenon) ja siis oikeasti TAHDON OMAA RAUHAA JA YMMÄRTÄVIÄ IHMISIÄ.

Oon sairaan onnellinen mun seurakunnasta. Voisimpa muuttaa jonkun luo sieltä asumaan.

5 kommenttia:

  1. oon lueskellu tätä sun blogii ja siis saanu just sellasen käsityksen et toi madel on vähä ärsyttävä. Tai no siis tietenki ku kirjotat omalta kannaltas mut noi jutut mistä se valittaa on outoi. Ei ehkä kannata oottaa parii kuukautta jos ei tunnu hyvältä, koska siin kuluu vaa turhaan aikaa, jonka voisit viettää uudessa kivemmassa perheessä? mut voimii ja koita jaksella!

    VastaaPoista
  2. Moi!
    Löysin tän sun blogin ehkä pari viikkoa sitten ja oon ollut ehkä maailman innostunein tästä! Musta on ihanaa lukea sun elämästä Englannissa, sä kirjoitat tosi ihanasti ja sun tunteet ja kaikki välittyy niin hyvin sun tekstistä. Mä myös rakastan sun valokuvia yli kaiken!
    Toisaalta tää blogin seuraaminen tuntuu hirveältä kyttäämiseltä, kun sä et tunne mua mitenkään ja mä itse oon kuitenkin oppinut susta niin hirveästi näiden entryjen perusteella. Vaikutat jossain määrin niin hirveän samanlaiselta kuin mä, ja pystyn jollain tasolla samaistumaan sun tilanteeseen kun oon itekin asunu kuukauden englantilaisessa perheessä. Siitä on tosin jo hetki, mutta muistan kaikki ne tuntemukset siltä ajalta ja tuntuu vain niin kivalta lukea sun blogia. Haluan toivottaa sulle jaksamista ja siunausta ja kaikkea mahdollista sinne, oon varma että tää tuleva vuosi on yksi sun elämän parhaimmista kokemuksista! Oon tosi iloinen että oot löytäny sieltä ihanan seurakunnan ja saanu ystäviä. Harmi, että perheen kanssa on ruvennu ilmeneen ongelmia. Toivottavasti ne vois helpottaa tai pääsisit vaihtamaan perhettä. On tosi ikävää jos kotona ei oo hyvä olla. Toisaalta vaihtarivuoteen kuuluu niin surua ja ahdistusta ja ankeita hetkiä kuin sitten niitä maailman ihanimpiakin hetkiä. Mun täytyy varmaan etsiä sut käsiini sitten uutena vuotena Ryttylästä ja tulla moikkaamaan ihan oikeasti :). Voimia ja haleja sinne! ♥

    VastaaPoista
  3. hei iines kultarakas<3
    sulla on kyllä melko mieleenkiintoisen kuuloinen tuo sinun perheesi ihme tunnevammanen kyttääjä tuo madel vissiinkin, eikö ne oikeesti anna sun laittaa ovea kiinni... siis toi kuulostaa musta ihan kauheelta en kyllä kestäis yhtään ollenkaan.
    voimia, haleja, pusuja <3 tärkeä olet

    rakkaudella sinityttönen

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: no mä oon miettiny tuota ihan samaa, ku aluks tolkutan että iines oleppas nyt järkevä, mutta sitte mietin että jooooo miksi nyt jäisin tänne ja olisin "järkevä" ja kärsisin ikuisuuden tässä niin joo.. joten oon miettinyt nyt taas ihan tosissani että ehkä vaihdan perhettä (ks seuraava teksti jonka ihan kohta lisään tänne 8DD). ps tunnenko sut jostain, hassua kun ihmiset kirjottaa mulle vaikken tiiä ketä ne on 8))

    A: oi awwww arvaa mitä teit mut tosi iloiseksi sun viestillä, oon iloinen jos joku lukee tätä mun blogia. tai siis tiedän että esim äiti ja isä varmaan lukee tätä, mutta sillai joku ketä en tunne niin miten voi kiinnostaa, oi! kun just eilen luin kaikkia ihania blogeja netistä ja ajattelin että voi että kun mun tekstit on tyhmiä ja ihan plöä.
    oi ja nyt rupesi jännittämään, sinäki oot ryttylässä uutenavuotena! minä oon kyllä sitäkin ennen avoin uudelle tuttavuudelle, että kyllä mulle saa esim. kirjottaa sähköpostia (emmelala@hotmail.com) ja se tekee mut tosi iloseks 8)))
    ja niin, kyllä minä tiiän että tähän kuuluu ne ilot ja surut ja se on okei, mut toisaalta vaikka on ollu nyt niitä ilosia hetkiä paljon ja oon niistä kiitollinen, niin tän perheen kanssa ei niitä sillai loppuviimein oikein oo ollu, semmosii mitä nyt jaksais muistaa ja joo en tiedä, niin sitte tuntuis paremmalle vaihtoehdolle se että ehkä vaihtais sitä perhettä.. pitää vielä kattoa ja miettiä ja argh vihaan miettimistä, oon liian pieni miettimään isoja juttuja.
    ja valokuvakehuista kiitos kanssa ja no kaikista kehuista ja kommentista yleensäkkin!
    OTTAKAA IHMISET TÄSTÄ HENKILÖSTÄ MALLIA JA KOMMENTOIKAA KIITOS KOSKA ELÄTTELEN TOIVEITA ETTÄ MUUTKIN LUKEE TÄTÄ KERTOMATTA SIITÄ 8))

    Sini: sanoit asian jotenkin niin kivasti että mulle tuli hyvä olo 8DD oon ehkä tyhmä mutta "tunnevammainen kyttääjä" TOISINAAN sopii aika täydellisesti. hyi oon kauhea kun sanon näin! mutta kun oon vihainen, saan sanoa tyhmiä juttui. kyllä minä jaksan, kiitos kun kommentoit, olet ihana ja tärkee sinäki<3

    VastaaPoista
  5. et tiiä, oon vaa lueskellu sun blogii :):)

    VastaaPoista