18. lokakuuta 2009

Oi että, oli ihana iltakin sitten. Isä soitti mulle, sitte kävin syömässä dinnerin ja sen jälkeen sitten aloin askartelemaan mun Raamattuun kansia, tosin tulin alakertaan olohuoneeseen niitä tekemään, koska Madel ja Peter lähti johonki ulos ja mä jäin lasten kanssa. Alettiin kattoa jotakin leffaa, en muista sen nimeä mutta se oli ihan hyvä, joku Disneyn missä kuitenkin oli ihan ihmiset näyttelemässä ja sitte vähän jotain animaatiojuttuja. Tosin suuremman osan ajasta tein niitä Raamatunkansia kun katoin sitä leffaa, mutta silti. Michael katto leffaa ja Kathleen katto leffaa + autto mua innokkaasti ompelemaan kansia Raamattuuni, ihan kivaa, mutta sain koko aika selvitellä jotain solmuja siitä langasta. ei se kai haittannu. Sitte se tahtoi väkertää myös oman kirjanmerkkinsä ja se otti multa tarran jossa luki "Jesus is Alive" ja liimasi sen omaan paitaansa.

Kathleenin kirjanmerkistä tuli hieno, se käytti siihen paljon tarroja. Mutta se oikeasti oli yllättävän hyvä ompelemaan! Ja sitten se innostui että se haluaa näyttää sen päiväkirjaa mulle ja sitten katteltiin. Ja sit mun piti tehdä sinne joku kysymys ja Kathleen vastasi ja sitte se kirjotti mulle kysymyksen ja mun piti vastata. Jotenkin niin hauskaa. Kathleen on söpö kyllä ja tänään se jaksoi selittää mulle hirveesti kaikkia juttuja ja oli semmonen niin ihana jotenki. Se kun se istui sen koko leffan ajan siinä mun vieressä ja suunnilleen piti kädestä kiinni ja selitti välillä jotain ja ompeli sitä mun Raamatunkantta. Aw se on söpö ja nämä lapset on ihania! Michael tosin taisi olla aika väsynyt ja kärttysä kun se heti leffan jälkeen halus nukkua, tosin sit se soitti Peterille et saako ne kattoo X-Factoryn loppuun. Ja Anna kauniisti feidasi meidät koko sen ajan ja oli meidän huoneessa ylhäisessä yksinäisyydessään. Sillain pisti vähän ärsyttämään kyllllä. Siis ei se että mun tartti olla lasten kanssa, se oli oikeesti kivaa, mut se kyllä että se ei millään voi tulla "auttamaan", vaan että se on ihan olettamus että minä oon se joka on lasten kans.

Oon menossa ihan kohta nukkumaan jo, ihanaa huomenna on kirkko!! Ja sitte nukun nyt taas sohvalla kun lupasin Kathleenille. Ja muutenkin, kyllä se siis mulle sopii, paitsi aamulla saan taas väsyneenä ja ärtyneenä kömpiä yläkertaan kun lapset herättää ihanasti seittemän aikaan. JOTEN VOISI OLLA HYVÄ AIKA MENNÄ NUKKUMAAN. Sitä ennen vielä pari kuvaa.


Eli ensimmäisenä Raamattu ja kannet jotka sain aikaan:



Sitten Kathleenin minulla piirtämä kuva. Kattokaa nyt oikeasti mitä se piirsi, siis ilman että todellakaan sanoin mitä sen tarttis piirtää. Oi!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti