21. lokakuuta 2009

Outoa olla. Madel oli ihan iloinen tänään, se toi pyykkejä meidän huoneeseen ja sanoi että kello on jo kymmenen, nouskaas siitä. Tosin eilen illalla se sanoi että se yrittää vaan unohtaa täks päiväks että se voi hoitaa ton keikan. Ja kun se noinkin sanoi niin se rupesi vaan itkemään.

Lähdettiin kuitenkin sitten aamulla/päivällä joskus sinne keikkapaikalle, eka lastattiin auto täyteen ilmapalloja ja sitten mentiin. Oli ihan kiva koristella sitä paikkaa, sit kaheks menin tapaamaan Iidaa ja mentiin kirjastoon ostamaan niitä bussilippuja Lontooseen. Iidan kortti ei kuitenkaan toiminut, mun oisi toiminut, mutta mulla ei ollut verkkopankkitunnuksia. Joten tultiin kotiin tänne ja aateltiin et jos täällä toimis ja muutenkin. Iida oli juuri kattomassa kirjastosta ulkona että mihin aikaan on bussipysäkillä aikaisin bussi keskustaan ja yhtäkkiä joku tuli mun takaa ja laittoi kädet silmien eteen, VÄHÄN pelästyin. Se oli Melanie. Sit se jäi kattelemaan meidän sähläystä siihen. Sit lopulta järkevimmältä idealta tuntui että tullaan kotiin ja sit kun piti muutenkin kysyä saisko Iida olla meillä yötä perjantaista lauantaihin ja sit vielä lauantaista sunnuntaihin. Madel ei ollut kotona kun tultiin mut se tuli sitten ja olin ihan et apua miten nyt kysyn ja se oli ihan että jooo siis tottakai. Tosi kivaa! Ei kyllä mitään havaintoa missä Iida nukkuu, mutta... Tosin lippuja ei saatu, mennään huomenna Madelin kanssa keskustaan ja ostan lipun myös Iidalle.

Sitten juteltiin joku hetkenaikaa meidän huoneessa ja sit lähdin saattamaan sitä Kingswoodin keskustaan, tosin sitten käytiin vielä Sainsbury'silla ja syötiin vähän ja sitte Iida lähti kotiin ja minä tulin tänne kun mun piti vahtia lapsia (kun madelilla on keikka). Söin dinnerin ja jäin lasten kanssa tänne, outoa se miten Madel ei halua luottaa Annaan yhtään tällasissa jutuissa. Tai päivälläki se sano että se on too baby huolehtimaan noista lapsista. Ei se ehkä ees oo ihan totta, mutta musta on kiva että muhun sillai luotetaan kuitenkin.

Joten, nyt olen lasten kanssa kotona ja ne on kivoja ja suloisia ja pyörii tässä ympärillä koko aika (ja en ole ees netissä nyt, kunhan kirjoitan tätä). Mun pitää laittaa ne kahdeksalta nukkumaan ja sitä ennen käskeä pesemään hampaat. Jotenkin kiva "leikkiä äitiä" tai siis ylipäänsä huolehtia lapsista. Keräsin pöydästäkin niiden kaikki astiat jotenkin mieluusti, musta on kiva auttaa.

Oli hassua kun käveltiin Iidan kanssa Kingswoodiin niin Paula tuli vastaan. Olin KAHDEN suomalaisen kanssa!! Oli jotenkin hassu esitellä ihmiset toisilleen suomeksi. Ja puhua suomea sillai että kaikki ymmärsi mutta ilman että oli kahdestaan kenenkään kanssa.

Ollaan sitten sunnuntaina menossa Melanielle kymmeneksi päiväksi kai ja tuntuu hassulle se, tai en tiedä. Sit kysyin Melanielta että kumpi meistä nukkuu sen kanssa ja kumpi yksin ja se sano että ei se välitä, mutta että se ottais mut mieluummin sinne sen kanssa, mutta että en saa sanoa sitä Annalle (no en ole niin tyhmä et sanoisin) ja sitten niin. Toivon että voisin olla Melanien kanssa, toisaalta ei mua yhtään haittaa että oisin yksinki, saisi semmosta omaa rauhaa enemmän sitten.

Kysyin Madelilta oonko nyt sitte menossa sen keikalle sen jälkeen ku oon saanu lapset nukkumaan, se sano että "ehkä ei" tai että mun pitää olla täällä ja sanoin et joo se on okei mulle (niinku se oikeasti onkin) ja sit se sano että voin mä kysyy Annalta et jos se lupaa vahtia noita lapsia mut en ees oikeastaan ois jaksanu lähteä niin parempi näin, nyt voin vaan rauhassa laittaa noi nukkumaan ja sit on monta tuntia aikaa tehdä omia juttuja, olla koneella ym.

Haha lapset on ihania. Ostin karkkia ja söin niitä ja ne syö nyt mun karkit, mutta se ei haittaa yhtään. Mutta sitte ne on koko aika että "can i have one more" ja oon sillai et jos se on okei vaan niitten äidille. :D Sit Kathleen kysy jtn ja olin ihan että ööää siis mitää ja se meni Michaelille et ei toi ymmärrä, selitä sille. Ihania! Hassua etten osaa niiden kieltä mut silti saan semmosta kunnioitusta niiltä osakseni mitä niiden kuuluu antaa aikuisille, tai siis jotain. Että oon kuitenki semmonen ketä totellaan vaikka en oo yhtään uskottava englanniks.

Kiva rauhallinen ilta ja muutenkin kaikki on kuitenkin aika kivasti nyt, paitsi stressaa huomenna se lippujen ostaminen tai siis niin, en tiiä pitäiskö mun saada jotain opiskelija-alennusjuttuja ja jos saan ni miten saisin ne samat Iidalle ja onko se kalliimpaa ostaa asemalta liput kuin netistä (madel sano kyllä et se on paljon halvempaa...) ja joo en tiedä. Kyllä kaikki varmaan selviää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti