16. lokakuuta 2009

Sain kirjastokortin, tai no okei en saanut sita viela, mutta se tulee mulle postissa tassa joskus muutaman paivan sisalla. Istuilen kirjastossa nytten ja oi etta, kirjastot on jollakin tavalla kylla kaikissa maissa samanlaisia. Ei taalta tietysti kirjoja loydy suomeksi, mutta ehka se ei edes loppujenlopuksi ole kauhean olennaista. En vaan tajua miksi taalta ei voi paasta Galleriaan kun taalta paasee Facebookkiinkin?????!

Mitakohan oon viimeksi kirjoittanut, en muista. Oon stressannut tassa lomaa etta en halua lomalle ja kaksi viikkoa ja mita ihmetta teen sen koko ajan, mutta nyt musta tuntuu ihan kivalta ajatukselta se etta on loma ja voin tehda vahan niinkun mita tahdon. Voin nukkua joka aamu vahan pidempaan ja seikkailla ulkona (voisin vihdoin kayda kattelemassa vahan mita meidan talon ymparistosta oikeesti loytyy) ja sitte voin menna Bristol Centreen koska haluan ja kaikkee.

En nyt sitten kaiketi olekaan vaihtamassa sita perhetta, nyt on mennyt muutaman paivan taas ihan hyvin siella. Kauhean vaikeaa tammoinenkin, mutta oon oikeasti tullut ajatelleeksi sitakin sitten etta kun sitten jos se uusi perhe olisikin ihan kamala tai jotain.

Me muutetaan kymmeneks paivaks Annan kanssa Melanielle, 26. paiva sinne sitten. Tavallaan aika jannaa. Sita paitsi sitten saan asua joko Melanien kanssa sen ajan tai sitte YKSIN jossaki huoneessa. Voisin ihan hyvaa hyvyyttani sanoa Annalle et joo muuta vaan Melanien kanssa, yksin omassa huoneessa aaaa kivaa. Tosin olisi sekin jo ihan luksusta ettei tarttis Annan kanssa valttamatta olla, tai lahinna etta ois huonekaveri joka puhuukin jotain.

Mulla on koko aika semmonen olo etta ootan hirveesti jotain vaikka en ollenkaan tieda mita. Kai se on ihan kiva olo.

Musta tuntui etta mulla olis ollu kamalasti jotain asiaa mutta ei mulla nyt sitten ollukkaa mitaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti