11. lokakuuta 2009

Suutuin kun tulin kirkolta: mun tavaroita oli siivottu, en meinannu löytää mitään mistään. Kaikki kyllä NÄYTTI siistiltä, mutta asiat oliki sitte vaan sullottu ihan niille sopimattomiin paikkoihin. Oikeesti, täällä ei ees ollu sotkusta ja kyllä mä siivoan jos mulle siitä sanoo, mutta ei tartte sanomatta tulla mun tavaroita järjestelemään KIITOS. Eniten suutuin siitä kun mun kamerat oli vaan laitettu (sitäpaitsi ihan huolimattomasti mitenpäinsattuu) mun HOUSULAATIKKOON, eikä siellä ees sillai ollu tilaa. Vaan siksi että ne ois pois silmistä. Ei se tee loppujenlopuksi mistään yhtään siistimpää. Ärsytti.

Mutta lepyin paljosti kun kattelin jotain teinileffaa ja siinä oli onnellinen loppu ja kun se leffa oli vielä Englannista ja ne puhuu englannin slangia ja siis muutenki, kiva kattoa semmosta. Sitte muutenkin Madel oli kiva ja Sharon oli kans täällä.

Kirkko oli ihana taas. Oli vähän eri kokoonpano housebandissa kun ennen ja se oli outoa ja James juonsi koko jutun vaikka yleensä se sillain johtaa sitä bändiä. Mutta siis ei siinä mitään, oli enemmän kuin ennen niin kaikkea ylistystäjasemmoista ja se on kivaa, tykkään. Sitte jotkut tytöt tuli juttelemaan mulle siinä sen kirkon jälkeen jotain, toisen nimi oli Abbie ja toisen nimestä en saanu selvää (yllätys taas etten saa jonkun nimestä selvää). Sitte juttelin pitkään Vickin kanssa ja kaikista ihan vakavistaki jutuista ja itkin vähän ja se vaan halas mua ja se teki tosi hyvää. Kävelin vielä kotiinpäin sen kanssa ja sit juttelen taas sen kanssa tiistaina Energyssä (energy on siis nuortenilta).

Mut no niin, siinä aika tällain öö pääpiirteissään mun sunnuntai. En tiiä pitäisikö mun tehdä jotain, ehkä muokkailla kuvia kässänretkestä mutta ei kai mulla ees oo kauheesti muuta koulujuttuja. Oon ihan ahdistunu tosta kahen viikon lomasta edelleen, mut tavallaan se on aika hauskaa, rentoa sillai ettei tartte herää ku joskus yhdeksältä ja sitte voi valvoa vähän pidempään ja sit voi tehdä mitä haluaa, vaikka no sitä tekemistä ei paljoa olekaan. Jos oikeesti tulee tylsää, voisin alkaa käydä noissa kirkon aamutapaamisissa, ne vaan alkaa aina joskus 6-7 aikaan aamulla niin joo en meinaa jaksaa lähteä sinne. Lauantaina alkaa _vasta_ puoli kahdeksalta. Ja sunnuntaina kai vasta yhdeksältä tai jotain.

Teki mieli tänään jo kirkossa päästä soittelemaan pianoa joten voisimpa nytten mennä vähän soittelemaan! Mulla on omaa pianoa ikävä, tommonen sähköpiano on jotenkin sieluton.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti