14. lokakuuta 2009

Tänään oli ihan kiva päivä. Aamulla kouluun kävellessä mietin mietin ja mietin mitä ihmettä oikein tekisin, vaihtaisinko perhettä vai enkö ja edelleen olen semmoisessa entiedätuloksessa. Eli siis öö en vielä vaihda mutta en jaksa olla täällä koko vuotta mutta ehkä se tulee paremmaksi tai ehkä ei tulekaan...

Kuitenkin, tänään oli ihan kiva päivä. Kuvis on ihan hauskaa kun saa rauhassa tehdä omiajuttuja ja keskiviikkoisin olen ruennut puhumaan hyvää englantia aina tiistaitten jälkeen siksi että kirkolla on kivoin puhua ja tulen puhuneeksi tiistaisin Iidan kanssa suomea ja se auttaa mua puhumaan parempaa englantia. Ja sain viimein tulostettua mun portfolioon juttuja joten nyt olen ihan valmis jäämään lomalle kuviksen suhteen ja se on aika helpottavaa. Olen valmis jäämään lomalle myös valokuvausportfolion suhteen. Ainoa mitä pitää tehdä, on tulostaa kässäjuttui. Lomalla teen loput.

Valokuvaustunti oli peruttu ja vähän tyhmää, juuri se tunti mitä eniten viikossa odotan on Ms Nashin keskiviikon valokuvaustunti ja sitten se on peruttu. Mutta vietin laatuaikaa Aila Meriluodon kirjan Meidän Linna parissa (Aila Meriluoto on muuten aivan mahtava kirjailija, tykkään hirveästipaljon) ja sitten menin Assembly Halliin soittamaan pianoa ja sitten sinne tuli yksi tyttö, sen nimi on Lee ja se on kiinasta tosin se on kai syntyny Englannissa ja sillai mutta silti sen ensimmäinen kieli on kuitenki kiina ja sit vasta englanti, tosin se puhu ihan englantilaisesti englantia mut silti. Sitten oon nähny sen joskus soittelemassa Assembly Hallissa pianoa ja tokihan olin ihan varma että se on satakertaa mua parempi, koska olen varma että kaikki on mua satakertaa parempia soittamaan pianoa. Sitten sillä oli kädet niin kipeät kun se työskentelee kiinalaisessa ravintolassa ettei se voinut kuulemma soittaa niin sitte soitin jonkun melkein tunnin sille pianoa ja se taputti jokasen laulun jälkeen ja sano semmosella aasialaisäänellä aina et soita lisää please ja thank you ja se oli aika kiva.

Sitte yhtäkkiä sinne tuli Mr Klarke. VÄHÄN PELÄSTYIN. Se vaan tuli ja olin sillai et joo ethäntokikuullutkunsoitin mut sen eka kysymys oli että kuka täällä oikee soittaa ja sanoin että öö no minä mitä kuulitko ja se oli ihan että jooooo soitat tosi hyvin (aiemmin en siis oo suostunu soittaa sille ja niille jotka ei sitä tienneet/muistaneet niin Mr Klarke on musiikinopettaja) ja olin ihan apua ja se sano et mun pitäis soittaa joulukonsertissa. APUA. En tiiä uskallanko. Mutta lupasin miettiä sitä ja sit ku se sano että no soita toki lisää että se tahtoo kuulla ni olin ihan et joo sori en soita 8D Olin vähän tyhmä ja ilkeä mutta en pystyny. Mutta tiedän et kyllä Assembly Hallista kuuluu kaikki soitto Common roomiin ja sit yhteen toiseenki huoneeseen ja siis nii mutta silti. Sit se sano että no okei älä sit soita mutta jatka soittamista, mä meen tuonne seinän taa kuuntelee. Mulle tuli niin hyvä mieli tuosta!!

Sit Laura joka on mun kässänryhmästä niin tuli tonne kans kun se siis tuntee Leen ja sit soitin kaikkea lisää ja seki oli ihan että iines sun on pakko soittaa joulukonsertissa toi on ihanaa toi sun soitto, tosin en ollut kovin vakuuttunut ja lupasin taas että ajattelen asiaa 8D En oikeesti pysty soittamaan koko koulun edessä yksin pianoa.

Sitte lueskelin kirjaa ja söin välipalaa ja sit juttelin Natalian kanssa ja se oli jotenki kivaa, puhuttii ikävästä ja siitä et kuin vaikee täältä on löytää kavereita (se on oikeesti vaikeeta) ja kaikkee ja sitte sovittii että tuodaan molemmat huomenna kouluun leffoja nii voidaan vaihtaa vähän niitä ni saadaan molemmat uutta katottavaa. Ja sit Natalia luki mun päiväkirjaa joka on siis suomeksi ni sillä ei oo mitään väliä. Ja annoin sille kaks tarraa kun se ihastui niihin 8'DD Moi olemme 17- ja 18-vuotiaita. Sit Natalia myös kysy meenkö Halloweenina sen kanssa Bristol Centreen ja olin ihan kuollu että MIKSI HALLOWEENINA KUN SIELLÄ ON TUHAT KÄNNISTÄ IHMISTÄ mutta lupasin sitte. Kun kysyin et mitä se on sinne menos tekee ni se sano että vaan kattelee kauppoi yms ni eikai sillä sitten niin väliä, tai kun varmaan mennään päivällä. Mä vaan niin inhoan halloweenia. Ehkä kestän.

Sitten tulin kotiin ja öö niin. Ajattelin että menen kohta kattomaan jonku leffan ja syömään salaa hillomunkkeja mun huoneeseen hupsis. Saisin syödä niitä vaan alakerrassa?? Ja sitte ryhdistäydyn ja teen sen mitä mun pitäiski eli kuviksen portfoliota. Ainii ja valokuvauksen. Ja hups kässän hehehemoi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti