21. lokakuuta 2009

Tapasin Iidan puoli kuusi, menimme kirjastolle todetaksemme vain että se on kiinni (meinasin kirjoittaa rikki). Kävimme Sainsbury'silla ja sitten meinasimme jäätyä ulkona. Iida kävi salaa vessassa. Menimme kirkolle, istuimme aulaan, Emma tuli sinne pian, soitin pianoa. Oli ihan kivaa kirkkoilua, pianoa on ihana soittaa.

Tulin kotiin ja kaikki oli hyvin, Madel tarjosi mulle donitsia ja kysyin saanko mennä nettiin, se sanoi että sen jälkeen kun se on lopettanut tässä omat juttunsa. Odottelin ja kun toin koneeni alas niin Madel itki koneen ääressä. Kysyin onko kaikki okei ja mitä on tapahtunut. Se sanoi että sen veli kuoli.

Mä halasin sitä ja olisin halunnut sanoa että minä kuuntelen jos se tarttee kuuntelijaa (koska täällä ei tällä hetkellä oo ehkä muita kelle se vois yhtään niin paljoa jutella kun mulle, on vaan lapset, Anna ja minä), mutta en sanonut. Se sanoi että se tietää että meidän kaikkien aika tulee, mutta silti.. Ja sitten se taas itki. Mä en tienny mitä tekisin.

Enkä tiedä onko tämä joku syy miksi joutuisi vaihtamaan isäntäperhettä. Tiedän että vain viikko sitten olin jo lähdössä vaihtamaan, mutta nyt asiat on lähteneet sujumaan tässä perheessä hyvin, enkä haluaisi enää vaihtaa. Jos pitää, tietysti vaihdan, jos se on kaikille parhaaksi. Mutta kun. En tahdo pois Bristolista enkä mieluusti Kingswoodistakaan. Siksi jos en muuten saa täältä perhettä, kysyn miten mahdollista on että joku perhe kirkolta saisi käydä ne koulutukset ja kuinka kauan se veisi aikaa. En tiedä onko se mahdollisuus, mutta kannattaa sitä yrittää. Jos tilanne nyt sitä siis vaatii, uutta perhettä.

Tuntuu vaikealta suhtautua kun tapahtuu jotain surullista ja semmosta joka ei mee yhdessä yössä ohi. En tiedä mitä mun pitäisi tehdä ja miten pitää suhtautua ja kun en tiedä. Kaikki menee niin kun on tarkoitettu, silti en tiedä.

Ensi viikon tiistaina ei ole nuorteniltaa kun on Half term (=syysloma), tosin mulla on jo tämä viikko. Ja ensi viikko. Harmi ettei ole nuorteniltaa. Tykkäisin. En käynytkään tänään Post Officessa, unohdin. Huomenna!

Tartten unta nyt. Öitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti