16. marraskuuta 2009

Istun koulussa, kohta alkaa kassantunti.

Valokuvaustunnilla oli ihan kivaa, sain jotain aikaankin. Kirjoittelin analyyseja kuvista ja tekstia valokuvaajista ja juttelin opettajan kanssa. Se yritti selittaa mulle semmoista paperillista vaikeaa tekstia helpommin, tajusinkin. Tunnin jalkeen kysyin viela toisesta paperista oliko se tarkea ja kun se naki sen mun paperin kun olin kaantanyt jokaisen sanan siita (siis sillain sisallollisesti kirjoittanu kaiken uudelleen) niin se oli ihan ihmeissaan et miten sa oot kerinny noin paljon kaantamaan. Kysyin viela josko se selittais mulle jotain siita paperista, kun ne mun kaannokset oli sairaan huonoa suomea eika niista lauseista saanut mitaan tolkkua. Tunnin jalkeen se sit yhdelle pojalle viela esitteli sita mun paperia ku se poika ei ois meinannu jaksaa lukea sita sen omaa paperia ja sano etta kato miten paljon Iineksen pitaa nahda vaivaa tan eteen ku sa sen sijaan voit vaan lukea sen. :D Taisin ansaita aika roimasti ahkeruuspisteita. Tietaakseni taalla ei vaan tuntiaktiivisuus ees vaikuta arvosanaan, mutta saattaahan ne sitten kuitenkin vaikuttaa jos on ollut tunneilla hyvin. Mutta kun kasittaakseni 50% tulee portfoliosta ja 50% tulee exameista niin eipa siina enaa millaan muulla kamalasti ole tilaa?? En tieda. Ei ne numerot taalla ees merkitse, mutta haluisin silti hirveesti saada arvosanaks A valokuvauksesta. En tosiaan tieda kuinka mahdollista se on.
Mulla on uus paita joka on ostettu H&M:sta poikien puolelta ja tietysti yhdella pojalla tanaan oli heti sitten samanlainen oivoi. Jotenkin hassua. En tieda oliko se sen pojan mielesta yhta hassua.
Eilen oli illalla ihan sairaan epatoivonen olo, ekaa kertaa semmonen olo et haluisin oikeesti lahtea kotiin. Kiitokset Inkalle ku se lahetti Rosalle viestin etta soittais mulle ja Rosalle kun se sit soitti ja Liisalle ja Tarulle ja Ilonalle kun ne jutteli mun kanssa. Helpotti kaikki keskustelut oloa sen verran etten ollut enaa semmonen itkeva moykky vaan pystyin menna nukkumaan ja sain nukuttuakin ja vaikka herasin tana aamuna vasyneena niin paremmilla mielin. Nyt on ihan kiva olla koulussa ja vaikka tuntuu jotenki tyhjalta, niin kylla ma nyt oon taas ihan ilonen tan Englannin kanssa ja sen kanssa etta oon mina.
Tahtoisin vaan ystavia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti