24. marraskuuta 2009

Katsoin Kadonneen jäljillä netistä koulun koneella, kun siinä toimii ohjelmat netistä paremmin kuin mun omalla koneella, mutta sitten joku tuli sanomaan että kirjastossa alkaa tunti ja ne tarttee sen mun koneen ja nojoo, sitten yritän nyt vaivalloisesti omalla koneellani kattoa Kadonneen jäljilä ja Muodin huipulle, mutta ei tästä oikein tule yhtään mitään. Tökkii kamalan pahasti plus että mun kuulokkeet on menny rikki. Toinen toimii, ja silläkös on sitten ihana koittaa kuunnella. Jos johto on tietyssä asennossa niin se SAATTAA toimia, mutta uudet ois ihan kivat. Pitänee ostaa tai pyytää joululahjaksi, sillä näiden kanssa en kyllä kestä enää kauaa. Voisin ostaa täältä jotkut semmoset halvat nappikuulokkeet vaan, mutta en kyllä kestä semmosten kanssa elämää kovinkaan kauaa.

Ihan kohta alkaa onneksi tuntikin, pääsen tekemään portfoliotani, josta oonki nyt ihan tosi innostunut. Valokuvaus tuntuu vaan niin kivalle nyt. Kuvistunnit pelottaa kun en jaksa tehdä portfolioni eteen paljon mitään vaikka pitäisi.

Oon kattonu myös paljon Salkkareita, tuntuu että pääsee kotiin ja tulee ikävä ja samalla niin lohdullinen olo. Ainiin! Tänään on kirkko, oi kivaa.

Ainiin, PS: Tänne ei ole voinu kommentoida ja mä oon vaan miettiny etät mikä ihme on vikana kun kukaan ei yhtäkkiä kommentoi. Vissiin HTML-koodissa oli jotain vikaa tämän uuden ulkoasun myötä, mutta en kyllä sitten tiedä, en sitä mitenkään muuttanut, vaan laitoin vaan sillain että kommentit nyt tulee jännästi eri ikkunaan, nyt sitten vissiin pystyy kommentoimaan. Anteeksi siis tästä virheestä, vaikka se taitaaki kyllä harmittaa enemmän mua kuin teitä.

13 kommenttia:

  1. Mietinki että mikä oli kun aikasemmin yritin ilmaista mielipiteeni uudesta ulkoasusta!
    Mutta nytpäs pääsen sanomaan että nää on ihanan pirteät, tykkään kovin :---)
    Varmasti oli jotain muutakin sanottavaa, mut semmoset nyt oon autuaasti jo unohtanu. Kivaa kuitenki ku jaksat päivitellä näin useasti, edelleenki tosi mielenkiintosta lukea tapahtumia sielläkin päin maailmaa!

    VastaaPoista
  2. Oi, no kiitos. Ma joskus mietin etta paivittelenko liian usein tai etta jaksaaks kukaan lukea. Suomessa oon tottunu selittaan kaikki tekemiseni ja ajatukseni jollekin, niin kun taalla ei oikein ketaan semmosta oo, niin tuntuu hyvalle sit selittaa blogiin 8DD

    Ja kiitos ulkoasukehuista kans, minaki tykkaan!

    VastaaPoista
  3. Ei pahalla mutta olen uusi lukia mutta sinulla on selvästi liikaa blogimerkintöjä. Elämme nyt marraskuun 24. päivää ja sinulla on marraskuussa 23 merkintää.
    Lopeta tollainen nyhjääminen ja netistä telkkariohjelmien katseleminen ja nauti elämästi muuten kun nyt Briteissä olet. Unohda suomi nyt loppuajaksi ja koita olla sosiaalinen. Haluan antaa sinulle neuvon enkä vittuilla. Mut ihan oikeesti salkkareit tulee sit ku oot takas tääl suomes, unohda ne nyt ku oot siel ja opi täydellinen brittienkku!

    VastaaPoista
  4. Hmm, mulla on vahintaan kolme hyppytuntia joka paiva. Mitapa muutakaan tekisin kuin kirjoittaisin blogiani? Mulla ei ole yhtakaan ystavaa taalla. Toisinaan siis tulee vietettya aikaa kotona siten, etta itsekin viihdyn. Eli siis katsoen Salkkareita ja kirjoittaen blogia. Onko siinakin sitten jotakin pahaa, etta olen kirjoittanut pian tayden kirjan taalla, paivakirjaa nimittain.
    Kaikki me ei olla sellaisia ylisosiaalisia, enka ma ala itseani muuttamaan jos se ei luonnolliselta tunnu.
    Salkkareita toki tulee, enka ma niita kenties siksi seuraakaan etta tahtoisin valttamatta pysya juonesta karryilla, on vaan kiva keksia jotakin viihdetta esim. tiistaille seka perjantaille kun koulussa ei ole ketaan ja mun pitaa viisi ja puoli tuntia odottaa etta tunnit alkaa.
    En tieda miksi joku tule anonyymilla nimimerkilla mulle neuvoja jakelemaan, mutta ma itse en koe sita kovin mukavaksi.
    Kiitos.

    VastaaPoista
  5. Olen pahoillani mutta sain siitä sellaisen kuvan.
    Eikö kenelläkään muulla koulukaverillasi ole samaan aikaan hyppytuntia. Kannattaa kysellä että minne menette ja saanko tulla mukaan, niin opit kielenkin.

    VastaaPoista
  6. Sama anonyymi taas, mietin asiaa ja ehkä olisi hyvä että juttelet jonkun läheisen ihmisen kanssa siellä että miten brittinuorista saa kavereita. Jos sinulla ei ole niin läheistä ihmistä niin voisit vaikka tiedustella aluevalvojaltasi.

    Siitä olen kuitenkin ylpeä sinusta ettet ole parkumassa/lähdössä takaisin tänne Suomeen! olen lukenut monista vaihtareista jolla on ollut vähän joitain vastoinkäymisiä niin heti ollaan lähdossä suomeen! Uskon että brittinuoriin on ehkä vaikea saada kunnon kontaktia mutta tsemppiä!!!! Anteeksi että vaikutin ilkeältä ensin mutta olen itsekin lähdössä vaihtariksi ensi syksyny ja halusin vain autttaa!

    Vielä kerran onnea, tsemppiä ja yritystä!
    Terveisin ANONYYMI :D

    VastaaPoista
  7. asia kun on näin, että ef:n säännöt vaativat meitä olemaan koulussa joka päivä klo 8.30-15.00, oli meillä sitten tunteja tai ei. eihän siellä nyt kukaan paikallinen vapaaehtoisesti odottele, jos tunteja ei ole. yhdellä (ja ainoalla) koulukaverillani on hyppytunteja toisinaan samaan aikaan, ja tällöin vietänkin aikaa hänen kanssaan.

    mukaan ei ole iha nniin helppo mennä, täällä on älyttömän pinnallista ja todella muotoutuneet kaveriporukat jo.

    ps: ei vuodessa varmaan täydellistä brittienkkua opita

    VastaaPoista
  8. oivoi, kirjoitit toisen viestin heti kun ennätin ensimmäiseen vastaamaan. tästähän tulee kunnon keskustelupalsta...

    olen tästä kaverittomuusasiasta kyllä jutellut koulukuraattorille, kirkon nuoriso-ohjaajalle sekä niille parille kaverille joita mulla täällä on. harmillista kyllä, kukaan niistä ei oikein voi auttaa, ja miten voisikaan? mennä sanomaan nuorille että ottakaapa tämä tyttö mukaan - ei kiitos!
    aluevalvojalleni en t o d e l l a k a a n ole menossa juttelemaan, hän nyt vain on semmoinen ihminen. aluevalvoja toki, mutta... parempi vaan esittää että asiat on kunnossa (niin kuin ne suurimmilta osin onkin) ettei tule lähetetyksi kotiin.

    enkä mä mielestäni niin paljon edes ole koneella, koska kotona saan käyttää nettiä vain 1,5h päivässä ja koulussa sitten niin paljon kuin haluan, eikä siinä mun mielestä ole mitään pahaa että hyppytunneilla vietän aikani netissä, kun ei ole muutakaan tekemistä.

    oletko lähdössä sitten kanssa englantiin vaihtoon vai jonnekin muualle? musta tuntuu, ettei tuon laatuinen kommentointi kyllä mitenkään auta, miten paljon siinä yritystä sitten piilikin (nimen omaan piili, mäen nimittäin huomannut yhtään auttamishalua), koska tuommonen saa lähinnä mielen kurjaksi. enköhän mä ihan itse täällä pärjää ilman anonyymien neuvojakin. ((:

    VastaaPoista
  9. Mä ainakin jaksan lukea näitä merkintöjä, vaikka niitä olis 5 päivässä! Tosiaan oon se Emmi, joka laitto sulle sähköpostia vähän aikaa sitten ja aattelin nyt kuitenkin kommentoida tätä blogiakin kun kerta oon nää kaikkia merkinnät lukenu ja silleen :) Eli ihana tää ulkoasu ja kirjotat kivasti! ja musta on aivan äärettömän ihana kuulla elämästä siellä briteissä kerta oon itekkin sinne lähdössä :>

    VastaaPoista
  10. emmi:
    tosi kiva etta jaksat lukea. saa myos kommentoida aina jos heraa yhtaan mitaan ajatuksia, ilostun aina niin kovasti paljon kaikista kommenteista.

    ja kiitos ulkoasukehuista myos! ((:

    VastaaPoista
  11. Minä ilmoittaudun lukijaksi :D:D juu, siis on ollu kiva lukee näitä sun merkintojäs täältä. Itekkin mietin vaihtariksi lähtöä. En kylläkää britteihi, mut kuiteski kokemuksia on kiva lukee :) Tykkään tästä uudesta ulkoasusta tosi paljon :)
    jatka kirjottelua :D

    VastaaPoista
  12. emilia:
    toki jatkan. ((: ja kiva jos joku lueskelee ja tykkää lukea! mihin päin oot itte aatellu lähteä vaihtoon ja minkä järjestön kautta? ((:

    VastaaPoista
  13. varmaan YFU:n kautta jonnekkin Aasiaan , jos saan rahoja kokoon...

    VastaaPoista