20. marraskuuta 2009

Mulla on tosi outo olo. Aloin eilen illalla katsomaan tuota leffaa Wild Child (vaikka olen jo katsonut sen ihan liian monta kertaa) ja mulle tulee siitä aina semmoinen kummallinen olo. En osaa selittää sitä, mutta pidän tuosta elokuvasta ihan kauheesti, mutta se saa mun olon kamalan tyhjäksi ja sekavaksi kun tahtoisin ystäviä ja tätä tyhjyyttä pois. Olen sekava.

Aamulla nukuin pommiin, en siis koulusta myöhästynyt, mutta Kathleen tuli herättämään meidät 8.22 ja molemmat vielä nukuttiin. Mä nousinkin sitten ja sopersin jotakin että olin varmaan laittanut herätyskelloni epähuomiossa pois päältä, se oli puoliksi totuus. Koska jotenkin puoliunessa aamulla ajattelin että no siirrän vielä kelloa ja herään sitten, ja kun sitten heräsin niin en enää laittanut sitä eteenpäin kun ajattelin että kyllä mä tästä parin minuutin päästä nousen tai että nukun niin pitkään kun huvittaa ja sanon että laitoin kellon pois päältä. Ihan mun oma vika siis, paitsi että ei siitä siis mitään seurannut. Kuitenkin.

Kävin suihkussa ja kun tulin takas niin Annaki pikkuhiljaa heräs ja Madel tuli sinne että Jackie (aluevalvoja) oli lähettäny viestii taas että joo, pitää olla kahdeksalta (todellisuudessa siis puol yhdeksän) koulussa joka päivä ja joo, ihan kun ei sitä tiedettäisi. Mut nojoo, sit kun Madel oli lähteny, kuului Annan suunnalta vaan "stupid jackie" ja sanoin että no niimpä. Nauratti jotenkin kun Anna sanoi noin, vielä kamalan vihasesti. Tai jotenkin. Mutta tyhmää tämä onkin!

Nyt sitten istun koulussa. Ja tuntuu oudolta. Elän ihan tuon elokuvan maailmassa ja mun ei oikeesti ehkä pitäisi kattoa sitä enää uudelleen ja uudelleen, koska tämä olo tuntuu oikeesti jotenkin kielletyltä ja vaaralliselta, koska se on niin outo. Ja ehkä juuri se saa mut katsomaan ton elokuvan vain uudelleen ja uudelleen. Ei siinä ai ole mitään outoa sillain, mutta tykkään henkilöhahmoista siinä ja siitä että se tapahtuu Englannissa ja en tiedä. Voisipa mullakin olla tollaisia ystäviä täällä kuin noilla tytöillä toisistaan on.

Ainiin, sitten saatiin arvosanat. Sain kässästä ja kuviksesta molemmista C (arvostelu siis A*, A, B, C, D ja E, E on huonoin ja A* on paras mut käytännössä A koska ei kukaan tota aatähteä saa). Oon noihin arvosanoihin tyytyväinen (siis mitkä sain kuviksestakässästä), tai siis en ehkä tyytyväinen, mutta en olettanutkaan saavani parempia, ja kuitenkin opettajat oli molempiin laittanu että voisin saada B:n niistä. Ja niin, olen tyytyväinen, C on semmonen keskivertonumero, ehkä joku 7-8 ja ainaski Mrs. Goodfellow sanoi et se on tosi hyvä. Mutta valokuvaus! Sain siitä D:n !! En voi tajuta. Koska oon tehny hirveästi juttuja vapaa-ajalla ja oon tehny tehtävät jotka pitää tehdä aina jos vaan oon ymmärtäny ja en tiedä, en tajua miksi sain siitä noin huonon. Lisäksi mua ärsyttää se, että opettajat kyllä vaan kehuu koko aika että hienoa iines, jatka samaan malliin, sulla on tosi hienoja kuvia. Jos ne antaa mulle tontasoisen arvosanan, niin pitäisi niiden sitten kyllä vähäsen sitä mun mielestä myös perustella! Siis että mitä mun pitää tehdä eri tavalla ja miten voisin parantaa ja MIKSI sain tuon arvosanan.

Aionkin nyt tässä kun mulla on hyppytunteja niin mennä jossain vaiheessa kysymään Ms. Nashilta että mitä mun pitäis tehdä eri tavalla. Jos se sanoo että joo hyvinhän sulla menee et tee just noin niin se ei kuulosta kauheen reilulle kyllä, aion sanoa että no sitten niillä ei ole oikeutta antaa mulle deetä. Eihän näillä arvosanoilla sillain oo väliä kunhan keskiarvo suunnilleen siinä C:ssä pysyy (EF:n säännöt), mutta ärsyttää kyllä paljosti silti, ei oo mun mielestä kamalan reilua tuommoinen kun on kehuttu ja sit annetaan D joka on arvosanoista toiseksi huonoin. Tekee mieli tietää mikä Ö joillain häirikköoppilailla sitten oikein on arvosanana.

No, joka tapauksessa aion käydä kysymässä sitä. Nyt ärsyttää taas kun mietin edes koko juttua. Mutta mun on pakko kysyä enkä saa vaan pelätä etten vaikka löydä sanoja tai jotain, eiköhän se asia tule selväksi joka tapauksessa. Ärsyttäääää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti