27. marraskuuta 2009



Sain tänään ihanan paketin ja kirjeen Katalta, KIITOS. Pipo on aivan ihana jonka sain, syksynvärinen ja juuri sopiva ja keveä ja ihana. Ilostuttaa, koko ajan päässä.

Täällä sataa. Sataasataasataa ja mä oon vähän kipeänä. Yskää ja nuhaa ja aivastuksia ja yskimisiä. Mutta kyllä tää tästä, juon teetä ja lepään. Ostin unisiepparin mun sänkyyn. Pakko edes vähän tehdä oloaan mukavammaksi kaiken maailman pienillä sisustusjutuilla. Semmoisilla jotka rajoittuu mun sänkyyn, muualle en sitten voikaan kamalasti mitään laittaa. Kamarimummun virkkaamat perhoset roikkuu sängystä kans ja seinällä on jos jonkinmoisia kuvia, kortteja ja tekstejä. Jos jollakin on valokuvia missä olen esim. minä tai sit ihan vaan ihmisten omia kuvia niin LÄHETTÄKÄÄ, pääsette mun seinälle. Tai _kattoon_ siis siihen mikä on yläsängyn pohja tai siihen. Siinä on nyt Ryttylän mainoksia. Kattelen teitä sit aina ku käyn nukkumaan tai ku herään. Kiitos.

Koulussa on ihan kivaa, hyppytunnit menee nopeesti ja tykkään kyllä koulusta koko ajan enemmän ja enemmän. Kello on kohta 10pm ja mä voisin vaikka mennä nukkumaan pian, tahdon nukkua paljon tänä viikonloppuna jos kuitenkin tämä flunssa vaikka menisi ohi. Teetä ja unta, ihanaa.

On tapahtunut tosi siisti juttu, tapasin Elinan. Me juteltiin Galleriassa ja sitten meseydyttiin ja selvisi että se asuu mummun ja papan kanssa samassa talossa, pienellä kunnalla Keski-Suomessa. Nyt on jouluksi seuraa! Niin kivaa löytää joku kiva ihminen sieltä. Semmoinen jonka varmasti tulee tapaamaan sitten. Olen ilostunut kummastunut hämmästynyt ilahtunut paljosti.

Huomenna tulee ehkä olemaan tylsä päivä. Voisin vaan tehdä projektejani enkä tällä kertaa lähteä keskustaan enkä mitään. Sitten käydä ajoissa nukkumaan, käydä ehkä valokuvaamassa ja niin. Voisin todellakin voisin. Ajattelin että tulisi tylsää, mut ei se aina sitä tarkoita!

Mulla on kummastuttavan vähän asiaa nyt. Jännää tavata Myma taas sunnuntaina.

Taidan olla liian väsy kirjoittamaan nyt. Myöhempään!

7 kommenttia:

  1. moikka! :) oon lueskellu sun blogia joskus koulussa tylsillä hypäreillä(oon nyt saksassa vaihtarina siis) ja sun blogi on oikein kiva! haluisin kysyy ku oot ilmeiseen menossa jouluks kotiin, et mistä sait päätöksen siihen ja mitä sun järjestö sano siitä sitten, kun oon itekki vähäsen kelaillu tota jouluksi suomeen menemistä :)

    VastaaPoista
  2. Olet ihana, samoin piposi. ♥
    P.S. Tykkään sun valokuvista, haluaisin nähdä niitä täälläkin enemmän (vaikka tiedänkin että tämä on enemmän kirjoitusta varten)

    VastaaPoista
  3. hahaaa, mistä oot saanu ryttylän mainoksii?:DD

    VastaaPoista
  4. Hei iines!

    Mä luen tätä sun blogia joo koko ajan ja aina, mutta mutta. Oon tosi huono kommentoimaan, tää taitaa olla eka kommentti... Tein tänne muuten blogin ja lisäsin sut luettavaksi että älä ihmettele sitten :D

    Hei jos oot tulossa käymään sun suomen reissulla lumossa niin olisi kyllä kiva nähdä!

    Hmm en oikeen hallitse tätä kirjottamista...

    Mutta mutta pikkuinen pidä hauskaa siellä jajajaja NIIN.

    ps. sulla on aivan ihana tää ulkoasu tässä blogissa ja noi sun valokuvat oioi kauniita!

    VastaaPoista
  5. reetta:
    hei!
    oi kivaa joku lukee! 8)) oon juu menossa kotiin siis jouluna, alun perin aattelin et no enhän minä ja ku lähdettiin suomesta lentoon niin sanoin heipat kotimaalle kyllä ihan koko vuodeks, mutta sitte täältä kaikki alko kyseleen että no oottekos menossa kotiin ja ja ja. oon siis ef:n kautta ja käsitin suomessa et ei ees sais tulla kotiin välissä tai ettei ainaskaan suositeltais mutta sit täällä taas kaikki on ihan sillai et no ihan normaalia mennä kotiin ja suunnilleen kaikki vaihtarit on lähdössä. ja nyt sit tuntuu hyvälle lähteä niin mikäs siinä ((:

    Kaislea:
    öäöäöä noku emmä jaksa lisäillä kuvia niin paljoa. jotenkin en vaan tule lisänneeksi. jos tahdot nähdä lisää mun kuvia, voit kuitenkin kyttäillä mua galleriassa, oon siellä nimimerkillä emme. ((:
    ja kiitos kehuista, pipo on ystäväni katan tekemä tosiaan, oon itsekin siitä niin iloinen kun se on ihanaihana oi<3

    anonyymi:
    hei kuka sä olet? 8D
    öä nokun mulle tulee ne postissa ihan sillai yleensäkin suomeen ja sitte äiti oli lähettäny ne mulle tänne samalla kun se lähetti kaikkea muuta stuffia niin joo niin siinä mukana sitten ((:

    aura:
    hei anteeks etten mä ole vastannu sun kirjeeseen! oikeesti! tai itse asiassa vastasin ja jopa lähetin mut se tuli takas postissa et vääränlaiset postimerkit ja se sit jäi. mut pitää vielä kirjottaa. en kyllä tiiä ennätänkö ennen joulua, enää 18 päivää niin OLEN SUOMESSA! millon siellä alkaa joululoma? jos alkaa sillai et kerkeisin lumolla käymään niin mikäs siinä sitten, voisin vaikka tullaki moikkaamaan porukkaa jos uskallan. jos joku lupaa holhota mua siellä ku nyt ei oo rosaa mukana :D
    ja kiitos kaikista kehuista<3 on ikävä sinua.

    VastaaPoista
  6. hihihihi:):) yks maisa vaan oon:P

    VastaaPoista