18. marraskuuta 2009

TASAN KUUKAUSI NIIN LAHDEN SUOMEEN.

Joululoma. Odotan sita ihan tositosipaljon ja tahdon nahda kaikkia ja niin. Tulen Suomeen 18.12. siis ja sitten lahden Englantiin 4.1. takaisin ja olen joulun mummolassa ja lahden sinne ehka sitten joskus silloin 22. paiva tai jotakin. Haluaisin tavata ihmisia silloin 19.-21. paiva ja sitten joskus joulun jalkeen mutta ennen uutta vuotta. Joten kertokaa jooko koska teilla olisi aikaa tavata, koska mulla on kamala homma olla yhteydessa ihan kaikkiin ja kysella etta koska olisi aikaa ja niin. Olettaen nyt siis etta joku mut haluaa tavata. 8))))

Sitten tallainen kivakivakiva idea, tahdon menna kaymaan Taikalamppu Cafessa Helsingissa. Se vaikuttaa aivan ihanalle, onhan se talvisinkin auki? Jos joku lahtisi mun kanssa vaikka sinne. Oon ihastunut taalla kovasti kahvilointiin, Suomessa en koskaan jaksanut (ja se oli kallista), mut taalla se ei tunnu ihan niin kalliilta ehka.


Talla hetkella oon valokuvaustunnilla, mutta koska _kaikki_ on Lontoossa niin tunneilla on ihan pari ihmista (sama oli art-lessonin kanssa) ja opettajat on siella kans lahes kaikki niin meilla on vaan "itsenaista opiskelua" ja joo, ei jaksa tehda yhtaan mitaan. Ei kukaan vahdi, kun olen vaan kirjastossa. Vasyttaa. En oo pitkaan aikaan (kai??) kattonu mitaan leffaa, voisin vaikka tanaan kattoa. Tekis kylla nyt ihan liikaa hirveesti mieli lahtea Starbucksiin istumaan koko illaks ja kirjottamaan kirjeita ja ja ja mut emma oikein tiia jaksanko kuitenkaan, maksaa niin paljon lahtea vaan sen takia Centreen. Ehka tyydyn kotonaolemiseen. Tylsaa! Olispa joku kaveriks Starbuckseilee ni voisin lahteaki. Iidalla on kylla tanaan vapaapaiva. Pitaapa kattoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti