3. marraskuuta 2009

Voisin lisäillä tässä aikani kuluksi jotakin kuvia, vaikka no en tiedä onko ne nyt niin kummoisia, mutta jotain semmosia mitä on tullut muokattua. Tuntuu että vaihtarina jotenki pitäis lisätä kuvia "uusista kavereista ja perheestä ja uusista paikoista, omasta uudesta koulusta" etcetc muttaku EI MULLA OLE. :D

Joka tapauksessa..

Tässä ensin on jotain kun väkertelin mun art-portfoliota, ei se tosin vieläkään oo kamalasti pidemmällä kun tossa kuvassa ja hupsista vain, sen pitäisi olla huomenna valmis. Tai siis on mulla enemmän vielä kuvia piirrettynä, mut en oo saanu niitä edes vielä tohon kirjaan liimattua tai mitään. Ehkä mä teen ihmeitä tänään (tuskin, kun olen kirkolla kummiski).



Sitten tässä nyt on vaan sekalaisesti kaikkea TÄRKEETÄ tavaraa (väliaikaisen)huoneemme lattialla, mm. sanakirja, maalit ja sketchbook löytyvät.




LAKUA! Sitä saa meidän apteekista, vähänkivaa. Eikä se ole edes kallista. Mä vaan olen karkkilakossa jouluun saakka. Tai siihen saakka että oon Suomessa. Mut lakuja ei lasketa, kunhan niitä ei syö liikaa.



Moi, en ikinä dataa (aina). Nämä on näitä Melanien tilannekuvaikuistuksia kun istun lattialla ja dataan, sarjaan kuuluvat myös istun lattialla ja syön lakua (edellinen), istun lattialla ja naursan, istun lattialla ja piirrän, istun lattialla ja ja ja mitäs vielä...



Nokun se näytti ihan joululta! 8DDD Löysin hassun puun kun oltiin Melanien kanssa illalla aika myöhään kävelyllä kerran.



Öö.. Istuin Melanien huoneen toisella sängyllä ja tein jotakin puhelimella. Väsytti. Oli sunnuntai.



Tää kuva on siitä kun lähdettiin AIKAISIN aamulla Iidan kanssa Lontooseen, istuttiin bussipysäkillä, satoi vettä, syötiin kiiviä ja jugurttia 8D



3 kommenttia:

  1. heip! tunnistatkohan mun nimimerkin. :o
    kivoja kuvia oli. :) ja ihana ku siellä on lakua.. entä salmiakki? :o

    VastaaPoista
  2. kyllahan mina toki tunnistan 8)))
    kiitos kuvakehuista ja ja ja niin, ei taalta kylla salmiakkia saa. EIKA RUISLEIPAA. siksi otankin lahetyksia vastaan 8DDD tosin mulla on hapankorppuu oi love koska ostin sita suomalaiselta merimieskirkolta lontoossa kun siella kaytiin 8DD

    VastaaPoista
  3. aoo. hyi muistan miten outoa oli olla kaks viikkoa japanissa ilman ruisleipää, niin sitte ku miettii vuos.. 8|
    mut pääset kuitenki suomeen joulun ajaksi. :--)
    hmm paljonko sulle tuli maksaan tuo vaihto?

    VastaaPoista