4. marraskuuta 2009

Voisin taas koittaa kirjoitella jotain. Ainaskin sen etta mun englanti on parantunut. Tanaan piti tavata Ms. Goodfellow ja pelkaan aina sen tapaamisia ja siksi en osaa yhtaan puhua englantia enka ymmarra mitaan, mutta TANAAN YMMARSIN JA PUHUIN ja yllatin koko ihmisten, ha HA. Ja hyvia uutisia: Melanie kysyi saako se olla sen perjantain 18. joulukuuta iltapaivan pois ku se lahtee Saksaan ja Ms Goodfellow sano etta joo oo vaikka koko paiva ja sanoin siihen valiin et ma oon menos Suomeen etta joo mina oon sit koko paivan pois ja se oli ihan et joo totta kai. No niin, ei siis tartte ees menna kysymaan Mr. Robsonilta! Ja sitten toinen, kun luulin et mun pitais olla tammikuussa eka koulupaiva (4.1.) pois koulusta, mut koulu alkaaki vasta 5. paiva, joten ei siitakaan huolta siis! Suomenmatka kunnossa kaikkea muuta paitsi Jackielle ilmottamista (ja ehka pakkaamista, ha haa) myoten. Ainiin, ja bussiliput Lontooseen pitaa ostaa voiei. No, kylla viela kerkee, mut kohta jo pitaa ni paasee halvemmalla.

Kuvistunnille en ollu laheskaan tehny tarpeeks mun portfolioo ja menin ihan paniikkiin ku niita siina alettiin kattoo lapi ja lahdin pois luokasta. Hyva mina...... Mut olin kasittany et sita ei niin paljoo pitais tehda ja olin tehny jo jotain ja sit olinki tehny ihan surkeen vahan muihin verrattuna. Tiian et oisin voinu olla ahkerampi mut en tajunnu et noin jaljessa olin. Menin sanoon Patsylle ja se puhu Mr. O'Donnelille ja sit asia oli ihan kunnossa ja sir oli ihan sairaan pahoillaan et ma en ollu ymmartany ja anto mulle 2vko lisa-aikaa tehda sita. Ihan kivaa. Tosin tein sita sit jo tanaan aika paljon, viela pitaa muutama kuva piirtaa ja 1-2 maalata ja sit pari valokuvaa ottaa.

Eilen oli kivaa kirkolla, oli semmonen worship-juttu, oi etta se oli ihana. Ja sit suunniteltii prayer zonea ens viikolle ja toinen ryhma suunnitteli quest nightia sita seuraavalle viikolle ja sit meen maanantai-iltana muiden kanssa kirkolle auttaa jarjestelyissa ja sit vissii su illasta ti iltaan on joku paastojuttu. En aivan ymmartany sita, mut siis kaiketi mika vaan juttu, ei mikaan ruokapaasto siis. Pitaa viel paattaa mista paastoon, mut joku semmonen asia josta tykkaa. Tietokonetta en voi ottaa ku tartten sita koulussa niin paljon. No vois joku Facebook tai Galleria, mutta empa tieda. Pointti on kuitenki se etta jos nyt vaikka paastois telkkarista ni sit sen ajan lukee Raamattua sen sijaan et kattois telkkaria. Ei mun oo kylla mitaan iloo ottaa jotain telkkariakaan ku en ikina sita oikein kato. Mut no vaikka leffat voisin ottaa ku melkei joka paiva katon leffoi. Tai kirjottamisen, mut se ei ois kivaa. Vaikka ei sen kivaa tartte ollakaan, mut siis kun kirjottaminen on ihan mun elossaselviamiskeino. Ja tarkotan siis nyt paivakirjan kirjottamista, en esim. koulujuttuja tai jos tarttee kirjottaa jtn muistiin. Pitaa miettii viela.

Perjantaina sit ollaan menossa Iidan kanssa Bristol Centreen, koska noi sano mulle ja Annalle (ja piti kauhean saarnan) etta joo ette voi olla liikaa kotona, ette etenkaan pe ja la iltasin, me Davidin kanssa tarvitaan jtn omaa aikaaki.. En muista selitinko tasta jo. Kuitenkin, aattelin nyt sit tehda niille mieliks ja lahden centreen. Tosin en viitti olla kauheesti sen myohempaan kuin kymmeneen, sit siella voi olla jo inhottava meno. Mut no mietin et vois kayda vaan kiertelee, kavella ympariinsa, voisin ottaa valokuvia ja sitten jos vaikka kavis sina iltana syomassa ulkona, EKAN KERRAN TAALLA, siis jos ei lasketa jotain Subwayssa kaymista tai sita Pizza Hutia. Mut siis vois menna vaikka pizzalle. Tai no okei Subwayhyn, sielta saa niin ihania leipia. Kuitenkin, vois tehda jotain ja vaan olla.

Tanaan yhdet kolme tuli juttelee mulle, tai siihen porukkaan kuului William, India ja sit joku tytto jonka nimea en tieda. Ne vaan istu mun viereen ja jutteli kaikkee, luki innoissaan mun paivakirjaa (tosiaan suomeks) ja jotain sekoili siina. Sit juttelin Patsynki kanssa viela ja olin niin ilonen sitta et osasin PUHUA siella Ms. Goodfellow'n luona. Se vaan jotain etta "tulkaa sit puhuu mulle jos on jtn ongelmia", joo ihan heti 8DD Mutta kuin vaan. Se oli ihan mukava tanaan vaikka just ennen half termia missasin yhden assemblyn ja sen tapaamisen.

Onkohan mulla enaa muuta, ei kai. Oon kirjastossa ja multa tultiin kyselee jotain palautetta, selitin vaan et joo en ymmarra englantia kunnolla et mun ei ehka kannata tehda sita. Se on kylla ihan totta. Kiva tammoinen syy olla tekematta mitaan. Tai ehka just syy miks pitais tehda. Mutta kun en jaksa kayttaa mun koneaikaa ja tehda jotain kirjaston kyselya ja kattoa ties kuinka montaa sanaa sanakirjasta.

Joo heihei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti