7. joulukuuta 2009

APUA, mä kirjoitin PITKÄN tekstin (muistioon) ja sitten POISTIN sen. Olen tyhmä. Joten nyt selitän alusta. Koska haluan selittää. Voi miksimiksimiksi MIKSI?!

Eli siis niin, eilen oltiin Centressä Iidan kanssa, tai eka olin Bristol Community Churchissa aamumeetingissä ja oli ihan kivaa, juttelin Myman kanssa sen jälkeen ja vaihdettiin numeroita ja kaikkea. Tosin tuskin me nyt enää ennen joulua mitään keritään tavata tai mitään, mutta sit joulun jälkeen. Ja Emma sano että se ei kestä ku oon sen 2viikkoa poissa, en jaksa tajuta miten se jaksaa hokee sitä. Ja muutenkin, se selitti vaan et pitää tehdä jotain yhdessä vielä ennenku lähden Suomeen ja ihan kivaa sillain mutta siis outoa kun välillä saatan ihan helposti olla kaks viikkoa näkemättä sitä jos se ei käy kirkolla.

Niin, sitten lähdettiin sinne Centreen ja Christ Church Cliftonissa oli semmoinen Carol-service, se oli ihan älyttömän hieno. Niin Harry Potter -tunnelma oli välillä oikeasti, koko vanha suuri kivikirkko oli täynnä nuoria ja se oli valaistu kokonaan kynttilöillä ja oli hieno kuoro ja orkesteri soittamassa. Se oli ihan ihmeellistä, jotenkin ihanku unta. Tosin tämä saattaa johtuu myös siitä että olin sairaan väsyny ja tuntu ihan koko aika että nukahdan. Mutta oli se ihan tosi hieno silti!

Siinä oli myös se hyvä et se alkoi jo 5.30pm niin kerettiin sit kotiin vähän enemmän ajoissa. Eka piti kävellä Cliftonista Centreen ja sitten käytiin Mäkissä kun ei oltu kumpikaan syöty mitään kunnonruokaa koko päivänä (no tosi KUNNON ruokaa sieltä mäkistä saaki mut silti). Iidan bussi tuli ja mä jäin yksin vähäks aikaa siihen odottamaan sitten, no ehkä puoleks tunniks, ja siihen tuli joku mies puhumaan mulle, en osaa sanoo oliks se ihan selvin päin mut sen verran kuitenki ainaski että sen kans pysty jutteleen ihan hyvin. Sen nimi oli Colin ja se selitti kaikkee jotain ja olin vähän vaivautunu mut toisaalta kului se aika siinä jutellessakin. Ja kun läsnä oli onneks muitaki ihmisiä muutama (vaikka oliki yllättävä autioo) niin ei tuntunu niin kauheen pelottavalta.

Tulin kotiin ja katoin pätkän leffaa ja kävin nukkumaan, olin aivan sairaan väsyny. Ja aamulla ku heräsin niin sama väsymys vaan jatku, en meinannu ollenkaan päästä sängystä ylös mikä johti siihen et heräsin ehkä puol tuntii ennen ku piti lähteä kouluun joten puin päälle vähän mitä sattuu ja lähdin ihan likasilla ja ällöttävillä hiuksilla kouluun. Ja tuntui koko päivän että oisin ihan kamalan näkönen.

Aamulla oli valokuvausta ja on kyllä suhteellisen rasittavaa kun KOKO AJAN mun valokuvausopettajat on kehumassa mua. Siis on mun mielestä kiva tulla kehutuksi ja nyt ainaski elättelen tosi vahvasti toiveita et saisin sen A:n valokuvauksesta. Mutta siis kun oon kamalan huono ottamaan kohteliaisuuksia vastaan ja sitten kun ei niitten tarttis sanoa asioita sillain koko luokan kuullen kun muuten ne saa kaikki ajattelemaan että olisin joku ylihyvä vaikken ole ja vielä pahempaa niin ne kaikki muut luulemaan että mä itsekki ajattelen samalla tavalla VAIKKA EN AJATTELE. Mut siis tänään kun Ms. Street kävi läpi kaikkien final projectit sillain ja olin ihan että okei nojoo, se vaan sanoo että niin iines sullahan on tää ja tää projekti ja mä sanon siihan joo ja that's it mut voi voi VOI. Kun se oli ihan et "ja iineksen kohdalla mulla lukeeki täällä vaan että FANTASTIC" ja olin niin nolona siinä vaiheessa. Tai jotenki, EI TOLLASTA KUULU SANOO, kuulostaa niin tyhmälle! Varsinki sen viime tiistaisen välikohtauksen jälkeen kun kaikki tuli kattomaan mun töitä ja kaikki opettajat kehu kilpaa niitä. Vaikka Ms. Street ei kai tiiä siitä kun se ei ollu paikalla.

No, sit menin koneelle ja tein mun töitä (plus kirjotin mailia ja luin blogeja) ja Ms. Street tuli sanomaan et sen ei oo mitenkään tarkotus ignoraa mua tänään mut että se ei välttämättä kauheesti kato mun töitä ku tietää et ne menee kuitenki hyvin ja on niin hyvällä mallilla ja et voin sit käydä kysyy jos on jtn. Nojoo, ihan kiva että muhun luotetaan ja uskotaan et mulla menee kaikki hyvin. Sit tunnin lopuks se tuli kysyy et onks kaikki okei ja olin vaan et joo MUTTA KU SE MITEN SE SEN KYSYI, oikeesti oisittepa kuulleet, se oli jotenki niin semmonen mielistelevä ärsyttävä. Sit se vielä jatkoi että ei mitään huolta, sulla on tosi hyvällä mallilla tuo projekti. Tosin mulla on suunnitelmana ottaa viel lisää kuvia kun musta toi ei tunnu yhtään valmiilta ja sitten mulla on vaikka kuin paljon kirjotettavaa vielä, en tiiä tajusko Ms. Street oikeesti että ei multa tuu ihan hatusta vetämällä toi kaikki englanninkielinen teksti jota siinä mun portfoliossa on PALJON ja tulee olemaan vielä lisää. Mut siis Ms. Street on kiva opettaja, ei siinä mitään.

Sitten vaan jumitin loppupäivän, oli hyppytunti ja kässää ja olin oikeesti niin väsyny etten jaksanu mitään. On ollu tämmönen turha päivä et oon vaan oottanu sitä et pääsisin nukkumaan. ONNEKS KOHTA PÄÄSEE. Oon hetken koneella, käyn syömässä dinnerin ja sit meen lukee/kattoo leffaa ja sit nukkumaan mahdollisesti jo ennen yheksää. Oon sairaan väsyny ja en jaksa olla enää enempää päiviä tällanen haamu.

Laitan tähän vielä pari kuvaa joita eilen otin omasta ikkunasta/centrestä.

KATULAMPPU! (eli siis university siellä takana)
Tää on tällanen kohta josta oon jo vaik kuin kauan halunnu ottaa pimeellä kuvan muttei koskaan oo ollu kameraa mukana, tosin ei siitä nyt sit niin hieno tullukaan mut nojoo kuitenkin.
Tää siitä samasta kohdasta vähän myöhemmin kun jäi kamera käteen niin näpsein sit kaikesta kuvia.
Kotitie, tulossa kotiin, väsyneenä ja yäyäyä mut oli hieno kuu, tosin se ei näy tässä enkä saanu siitä hyvii kuvia (tai no okei näkyy se tuolla tollasena valkosena valopisteenä vasemmalla) mutta no sitten tuli pari muutakin.
Ikkunasta aamulla. Tästä mä tykkään. Lentävälintu ja sateenkaari (joka ei kyllä näy) ja pisaroita taasvaihteeks.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti