29. joulukuuta 2009

Koska olen vallan ihastunut kuvatäyteisiin merkintöihin sekä asioiden listaamiseen + materialisointiin (etenki vaatteisiin) niin saatte taas kestää jotakin semmoista. Kävin tänään Helsingissä Sannan kanssa ja olin yksinäni siellä myös ja tuli ostettua ihan kivoi juttui. Plus hiukset on nyt kivasti värjätty ja niistä tuli aika kiiltävät (ei ne sit enää ole kun pörröttelen ne) ja juurikasvu näyttää punaiselle ja ne on punertavat muutenkin mutta joo kyllä kelpaa.

Ensimmäisessä kuvassa harvinainen näky: Iines ja laittamattomat hiukset. Plus uus väri. Ja outo naama.


Sitten uusien kankaiden esittelyä.

Ensimmäinen kangas (1e, Fida) on joku pöytäliina jonka totesin vallan mainioksi kaulahuiviksi vaikka alun perin oli tarkoitus tehdä siitä laukku. Mutta nyt se sitten täyttääkin tehtävänsä kaulahuivina.

Toinen kangas (4e, Fida) on suuri koska se on pussilakana. Aion tehdä siitä hameen. Semmosen yksinkertasen että mäki osaan oikeasti tehdä sellaisen. Ehkä mä onnistun. Pitäisi tosin tehdä se Suomessa. En viitti raahata Englantiin tollasta suurta.

Sitte siirrytään vaatteisiin.

Villapaita (maksoi 20e/3 eli siis kolme mitävaan vaatetta kahellakympillä, UFF)
Marimekon raitapaita (20e/3, eli sama kun edellisessä, kolmas vaate oli Marimekon vihreäraidallinen paita josta ei ole kuvaa kun se on mulla päällä näissä kuvissa jooo, UFF)

Toppi (7,45€ Gina Tricot, oli -50% alennuksessa)
Siitä saa myöski kivan liivin ku avaa nuo napit.

Sitten kaikkea muuta parin kuvan verran.

Mun tämänhetkinen päiväkirja, se on tosi pieni, A6, mutta ihana silti oi tykkään. Mun käsiala näyttää sen sivuilla kivalta.
Tämä kauanpuhuttu Klimt-kirjalaatikko. No kattokaa nyt!
Villasukat kastui kun Helsingissä oli märkää ja plussan puolella. Nyt ne kuivuu patterilla. Muukalaisia.

Helsinkipäivä oli kaikenkaikkiaan ihan kiva, tapasin siis Sannaa pitkästä aikaa ja sitte Maia tuli vastaan ja oli aika hauska nähdä sitten ja sit vielä kun Sanna lähti kotiin niin kiertelin yksin siellä ja oli ihan kivaa ja kun pääsin puhumaan yhdelle intialaiselle kaupanmyyjälle englantia niin ilostuin paljosti kun olinki aika hyvä.

Nyt alotan taas jokailtaisen Serranon perhe -katsomissession ja teen popcornii. Äiti nukkuu ja keskiviikkona Ryttylä oottaa mua. Jos joku haluu niin huomenna (tiistai 30.12.) saa tulla mun huoneeseen teelle siihen aikaan ku mäki oon kotona (eli koska vaan).

1 kommentti: