8. joulukuuta 2009

KYMMENEN PÄIVÄÄ SUOMEEN oi että.

Nyt tuntuu hirveästi että tahdon sinne. Mietin liikaa Suomea. Ja samalla taas Englantia, kuitenkin. Tuntuu oudolle miettiä kaikkia ihmisiä. Jospa en kirjoittaisi tästä taas kun olen kirjoittanut jo niin monta kertaa.

Olen koulussa, väsyneenä ja en tiedä olenko nyt tehnyt jotain väärin vai mikä on pielessä kun kaikki on jotenkin kylmiä mulle. No siis okei, ne kaksi ihmistä jotka mulle yleensäkään mitään puhuu. Mutta silti. Jotenkin tuntuu kuitenkin et kaikki menee täällä paremmin koko aika, että tykkään olla täällä ja koulussa menee kuitenkin hyvin ja kaikkea, mutta kun sitten ei ole kavereita vieläkään. Jotenkin tuntuu tavallaan että on jo niin tottunu olemaan että siks tuntuu hyvältä olla, että ne ihmiset jotka tietää tai tuntee (opettajat, ihmiset kirkolta, host-perhe....) jo sen verran hyvin että niihin tottuu, mutta kenestäkään ei tuu sen läheisempää. Vaikka sitä just kaipais.

Saa nähdä miten kova ikävä joulun jälkeen tulee vai tuleeko. Niin kuin joskus aiemmin kirjoitin, niin kuitenkin tuntuu hyvältä tulla takaisin tänne kun tietää minne tulee ja kun ei tartte enää pelätä ettei osais kieltä tai olis jotenkin kamalan pelottavaa. Vaikka ei sitä silti osaa selitää. Mut jotenkin kuitenkin kaipaisi sitä jotain sellasta ihmistä jonka kanssa vois jutella vähän syvällisemminkin ja joka haluis ihan ehdoitta ja oikeesti olla mun kanssa.

Oon muokkaillut ja laittanut kuvia valmiiks valokuvaustuntia varten, tuntuu kivalta saada hommia tehtyä. Toivon ettei kukaan liikaa huomioi sitä et mulla on taas vaikka kuin paljon uutta sit mun portfoliossa. En jaksa sitä jos saan taas miljoonasti kehuja. Tosin onneksi on epätodennäköistä että viimeviikkoinen toteutuisi ja onneksi se on nyt takana. Hmhm. En ees muista kirjoitinko siitä, kyllä varmaan?

Tänään on toiseksiviimeinen Energy kirkolla, tuntuu oudolle. Ja stressaan joululahjoista. En kyllä ole edes paljoa niitä hankkimassa, mutta silti. Stressaan. Aina.

Miks mä en löydä ihmisiä jotka oisi samalla aaltopituudella eikä kielellä tai sen osaamattomuudella sit oiskaan niin paljon väliä?

5 kommenttia:

  1. Ihan samat fiilarit ihmisten suhteen! Olen siis kanssa vaihtari.
    Kavereita ei tunnu loytyvan millaan... tuttuja on senkin edesta, ja joku jolta kysya perus "how are yout" kun nahdaan, mutta ei sillei ystavia,joiden kanssa olisi vapaa-ajalla ja muuta.
    Ihana kuulla etta jollakulla muullakinon samoja tunteita!

    VastaaPoista
  2. ihana blogi sulla! :) tykkään tosta taustasta tosi paljon...se on niin upee <3 vihdoinki löysin täältä ees jonkun,joka uskoo! ;)

    VastaaPoista
  3. Ava: missä sä oot vaihtarina? (:
    kavereita on tosiaan kamalan vaikea löytää, on semmosia puolituttuja, tosin mulla ei ihan kamalasti niitäkään, mut sitä kaipais et ois joku semmonen vähän läheisempi kenen kanssa vois olla ja jutella.

    jeippi: kiitos<3 ((:

    VastaaPoista
  4. ava: hui, thaimaassa!! vähänkö kuulostaa siistille, tai siis, ainaski on erilaista. mitä oot tykänny? (tämän kommentin jälkeen katon pidätkö säki blogia ettäjooniiin)

    VastaaPoista