28. joulukuuta 2009

Mulla on paljon asioita joita nyt haluisin. Listaan niitä teille mut älkää pitäkö mua ihan tyhmänä materialistina koska mä en oikeesti oo. Mutta oon vaan harrastanu semmosta nettinäyteikkunanettishoppailuu että katon kaikkee hauskaa vaikka tiiän etten tilaa ees mitään ja sitten oon ihan että aaaa tuon haluan.

Eli siis, tahtoisin UUDEN MATKALAUKUN. Mun vanha on ihana ihana ihana ja söpö ja kaikkee mut oon ihan kuollu ku kannan sitä ja pääsen eteenpäin TOSI hitaasti, kysykää todisteita vaikka Iidalta. Joten oon miettiny että ostan uuden matkalukun: semmoisen jossa on pyörät tai sitten semmoisen joka on pehmeä ja sitä voi kantaa olalla, tosin vois siinä silti olla pyörät. Näin kerran junassa matkalla Ryttylään ihan täydellisen semmosen ja myöhemmin näin semmosen kaupassa. Se on Dakinen semmonen joku viime vuoden girls-malliston madge-nimisellä kuvioinnilla varustettu pehmeä kassi ja se on ihanan värinen. Tosin en löytäny siitä kuvaa. Mut silti pistän tähän kuvan josta näkee sen värin:
Tosin siis tuossa kuvassa ne värit on vähän vääristyneet mut silti. Se on kivan värinen ja joku tuommoinen se vois olla muutenkin paitsi että tuo on koko small ja sen pitäis olla large. Jos sekään riittäis. En yleensä ees jaksa ostaa mitään merkkijuttui mutta tuon vois saada halvalla jos mistään tollasta edes enää löydän, mutta siis kun se on viime vuoden malli. Netistä löysin joku 27£ (joo nimenomaan pounds) mutta en sitten tiedä että mistä Suomesta lyötää ja joo lalala. Mut näin kaupassa kerran tuommosen ja ois kiva nähdä uudestaan.

Toinen juttu mitä vähän enemmän ja vähemmän tartten vois olla joku Peace-koru. Tässä se näyttää aika kivalle mut siis kyllä mulle pikkusen pienempikin kävisi:
z107011016.jpg image by xx_arcane
Oon ettiny tuommoista jotain jo ikuisuuden (no siltä se tuntuu ha ha) ja löysinkin sitten yhden Cyber Shopista: http://www.cybershop.fi/product/4712/pendant--peace mutta en ole varma että kuinka paljon on joku tuon kokoinen joo en tiiä, mutta menen huomenna Helsinkiin niin sitten ehkä voin käydä kattelemassa jos löytyis Cyber Shopista. Puinen kelpaisi myös loistavasti. Mistä kaikki on löytäny noita????
AAAAA täydellinen???!!!!!!!:


Selailin siinä sitten myös Huuto.nettiä ja löysin aika ihanat lakanat jotka voisin haluta.
Tuli nyt vain semmoinen olo! Tosin en aio ostaa niitä mutta silti, ne on kivat ihanat aaaa jos mulla oisi paljon rahaa ostaisin kaikkee kivaa ja nättiä.

Joku tosi-ihana ja suuri ja pehmeä ja lempparivärinen Marimekon raitapaita (tai mikä vaan) kävis tosi hyvin. Mun piti aluks ostaa semmonen mutta ehkä mä en taida sittenkään kun semmoset vie vähän turhan paljon rahaa.

Haluisin myös Medusa-lävistyksen ja jonkun miljoona muuta asiaa sekä housut tai hameen tai mekon tai kaikki. Ehkä mä joskus vielä oon niin rikas (no en varmana ole) että voin ostaa aina mitä haluun (mun mitä haluaan sisältyy ehkä vaatteet ja kaikki söpöt pienet tavarat sekä tyhjät ihanat kirjat ja mustekynät). Mutta ei se oikeestaan ois niin kivaa. Musta on kiva haaveilla. Varsinki pienistä jutuista ku sitten ne vois toteutuakin.

Huomenna mä suuntaan kohti Helsinkiä ja tapaan Sannan siellä ja sitten tahdon käydä vähän Indiskassa kattelemassa ja Auringossa ku en ole pitkään aikaan käyny plus pitää katsastaa se Cyber Shop ja sitten lähden kohti äidin työpaikkaa ja sitten pääsen autossa kotiin varmaan jos keli ei ole maailmankamalin. Kaikenkaikkiaan aika kiva suunnitelma.

PS: ostin tänään hiusvärin ja kohta mulla ei ole enää harmaaltanäyttävää juurikasvua, omnomnom

2 kommenttia:

  1. Jos haluat ostaa matkalaukun joka on kätevä ja olet kuollut nykyisen matkalaukun kanssa osta ehdottomasti sellainen jossa on NELJÄ PYÖRÄÄ. Helpottaa huomattavasti.

    VastaaPoista
  2. mun matkalaukussa on neljä pyörää. 8))) mutta se vain kaatuu koko aika. kun se on vähän semmoinen.

    VastaaPoista