17. joulukuuta 2009

noniin:

h u o m e n n a !

Eikä musta tunnu kamalasti muulta kuin stressaantuneelta. Olen ihan varma etten saa yöllä nukuttua ollenkaan. Musta tuntuis sairaan tyhjältä jos en nyt oliskaan tulossa kotiin, mutta kuitenkin mulla on semmoinen olo et no enhän mä mitään menettäisi, miksi ihmeessä mä oon lähdössä täältä pois. Paitsi sitten kun ajattelen että mulla ois tässä reilun kahden viikon loma ilman koulua niin okei, hyvä että oon tulossa kotiin.

Tänään on ollu kiva päivä, aamulla lapset herätti mut ja tahtoi syödä mun suklaakalenterista suklaat, sitten ne lähti kouluun ja pian sen jälkeen Melanie jo tuli tänne, soiteltiin pianoa yhdessä jonkun aikaa ja sitten sen piti lähteä kouluun (mulla siis tosiaan ei ollut koulua tänään). Sen jälkeen aloin pakkaamaan ja pakkasinkin kaiken ja se kävi yllättävän helposti, siivosin myös mun kaikki tavarat huoneesta ja sit vielä imuroin, hankasin lattian puhtaaks, vaihdoin roskiksen sekä pesin peilit ja pöydän. Anna lähti aamulla jo sen verran ajoissa et mä en ollu hereillä, tai olin puoliks ku heräsin sen lähtemiseen, mutta siis kuitenkin.

Sitten kun olin siivonnut niin Madel tuli pian kotiin, olin siis tuon ajan tossa kokonaan yksin. Sitten se laitto mulle lounasta ja söi itteki siinää, juteltiin siinä kaikista vähän syvällisemmistäkin asioista, kaikenkaikkiaan juteltiin varmaan kaksi tuntia ainaski. Sit se kysy lähdenkö sen mukaan ASDA:an ja päätin lähteä, oon käyny ASDA:ssa sen kerran ja jotenki halusin lähteä mukaan, en kyllä tiiä tai tajua miksi mutta siis joo, ihan miten vain. Ennen ku lähdettiin niin se vaan anto mulle kaks palaa suklaata ja oli sillain että "In God's name", en aina ihan tajuu näitä sen juttuja mutta repesin ihan sairaan pahasti..

Eikä me sitten mentykään ASDA:an vaan Lidliin. Mutta ei sillä kai niin väliä kuitenkaan. Tosin mun pitää vielä lähtee kauppaan tänään kun tartten evästä huomiselle matkustuspäivälle enkä niitä tuolta Lidlistä sit ostanu (en tiiä miksi). No mut on kiva vielä käydä vähän kävelemässä Kingswoodissa. Illalla olis myös 7pm koulun joulukonsertti jossa oppilaat soittaa kaikkee ja haluisin ihan tosi paljon mennä sinne tavallaan, mutta toisaalta musta tuntuu etten jotenkin jaksa, koska sitten oisin kotona aikaisintaan varmaan yhdeksältä ja haluun käydä tänään ajoissa nukkumaan että huomenna jaksan ja että herään ajoissa sitten. Pitää nyt vielä kattoa meenkö sinne.

Ja arvatkaa mitä:
IT'S SNOWING!
Ihan hulluu että täällä nyt sit just alkaa sataa lunta!! Mutta siis okei, ne on tommosii niin harvoi räntäpisaroi että hyvä kun edes huomaa että niitä sataa, mutta joka tapauksessa, LUNTA. Jotenkin sekosin kun tajusin sen. Oivoi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti