16. joulukuuta 2009

Tulin just kirkolta, vika kerta kirkolla ennen lomaa. Ja oi että oli ihanaa. Tai siis aika perus, mut siis James (nuoriso-ohjaaja) puhu kaikkee siinä ja sitten oli info-juttuja meidän star wonderista (semmonen nuorten joulutapahtuma johon en kyllä siis pääse ku oon suomessa) ja sit jotain kaikkee jotain, mentiin semmosiin pienempiin ryhmiin ja rukoiltiin asioiden puolesta ja oli jotenki hyvä fiilis, niin rauhallinen levollinen semmonen. Sit James vaan tuli sanoo et Iines tuus istuu tonne tuolille, siinä oli kolme tuolii sillai eri puolilla sitä huonetta (se on siis aika suuri huone mut jooo niin) ja sit olin sillai et öö mitä miks ja se sano et rukoillaa mun puolesta ja sit toisille tuoleille meni Mike ja Esther ku ne on järkänny tota juttuu (siis Star Wonderia) ni niidenki puolesta rukoiltii sitte. Se oli ihan huippua! Oikeesti, en ees osaa sanoo sitä fiilistä, mut siis juttu toimi niin et siinä vaan istuttii ja sitten ihmiset keräänty siihen ympärille sen mukaan kenen ympärille aina halus mennä ja vaihto siitä sit kenen luo meni ja rukoili siinä toisten puolesta, mutisi ittekseen tai laitto käden olkapäälle ja sit rukoili ääneen siinä ja melkein aloin itkee, jotenki tuli kauheesti semmosii juttuja mitkä kosketti ja aina ku joku rukoilee mun puolesta niin ymmärrän yleensä kaiken mitä se sanoo. Se on ihan ylisiistii ja jotenki, en tiedä.


Sit oli vielä loppurukous siinä ja sit alko hengailuaika mikä on aina siinä lopuks ja olin Emman, Debbien ja Katien kanssa siinä ja nää kolme oli taas ihan täysiä sekopäitä, ne on aina. Sain Hanaltaki joulukortin, se on niin ihana ku se aina jaksaa ajatella kaikkii. Haha, se oli kirjottanu mun nimen "Enis" mut siis joku enis, enies, eenis, einis tms. on ihan yleinen versio mun nimestä täällä. Sit se oli ihan että apua kirjotinko sen väärin ja Emma ja Debbie yhtäaikaa: "ai ai en ii es" ja sit high five!! ja ne on ihan sekopäitä. Mut siis joo. Sit se anto mulle kans kortin et vienkö sen Iidalle, sen nimi oli kirjotettu Eda. :DD Mut sanoin että tota kai vien.

Sit annoin mun lahjan Emmalle, siinä oli siis korvikset, sit semmonen vihko jollasii sil aina on ja kaulakoru. Mut se oli ihan yli-ihastunu siihen lahjaan ja vaan halas mua vaikka kuin monta kertaa ja sit vielä luki mun kortin ja alko itkemään. :D Se oli ihana, se vaan nauro ja itki samaan aikaan, Ben tuli sillai et öö Emma ootko okei ja se vaan että joojoo mutku oon niin onnellinen ja mua vaan nauratti ja halasin sitä ku se itki ilosta. Sit se heti laitto ne korvikset ja kaulakorun päälle ja oli kaikille sillai et kattokaa mitä mä sain.

Sit annoin Emmalle myös kirjeen ja pyysin et veiskö se sen Kimille eli siis sen äidille. Halusin kirjottaa silleki jotain ku musta jotenkin vaan tuntu sille. Sit Sue heitti meidät kirkolta kotii ja kaikki vaan tuli halaamaan mua ennenku lähti sieltä ja toivotti hyvää matkaa. Ne on ihania! Ja kaikki sano et niille on ollu tärkeetä et oon ollu tuolla, et oon tuonu ihanan lisän tonne. Ihania!

Nyt täytyy nukkua, kaksi ohjelmatäyteistä päivää edessä. Huomenna valokuvausportfolion deadline (tai joku väliaikainen eiku en tiedä mutjoo kuitenkin) apua. Hyvää yötä pian nähdään 8)))) ihanat

2 kommenttia:

  1. Hei, jälleen täällä minä.
    Sun tekstien perusteella Englannissa tuntuu olevan oikeasti tosi tunteikasta, tunteet näyttävää sakkia.

    En itse usko yliluonnollisiin asioihin, ja minua usein harmittaa, etten usko. Niin suuri yhteisöllisyyden tunne uskovilla rukoillessa tuntuu olevan. Olen iloinen toisten puolesta yhteisöllisyydestä =) Ja todella haltioitunut silloin tällöin iskevästä yhteisöllisyydestä.

    Mitä tarkoittaa amelietoiminta? (Tuolla sivussa "värit, aurinko" jne. -listassa.) Viittaako se jollakin tavalla Amelie-leffaan?

    Hymyilyttää ajatella, että joku odottaa tätä Suomen säätä. On tosiaan kylmät viikot, älä sitten säikähdä 8) Kylmyys on kyllä totisesti ihastuttavaa.
    -Satu

    VastaaPoista
  2. satu: porukka on täällä aika semmoista tosi ystävällistä ja aika avointa tavallaan myöskin, tosin ei musta yhtään sen enempää kun loppujen lopusks suomessakaan, tai siis kyllä hymyt ja kohteliaisuus on herkemmässä, mutta nojoo..

    amelietoiminnan voi jokainen tulkita itse ((:

    kyllä minä olen suomalainen, tiiän mitä on suomikylmyys. :D vaikka sieltä eteläisestä päästä suomea olenkin. mutta no, tuntuu kiehtovalle se nyt, vaikkakin varmaan sitten suomessa heti valitan kuinka kylmä on, kun teen sitä jo täällä vaikka on plussan puolella vielä muutamia asteita.

    VastaaPoista