11. tammikuuta 2010

Huone vaan kivastuu koko ajan. Oi että tykkään siitä. Paljosti. Lisäilin sinne kaikkea kivaa, ja vaikka teitä ei ehkä kiinnostakaan joka päivä lukea ja kattoa postauksia ja kuvia mun huoneesta, niin tässä nyt vielä pari kuvaisaa.


Tässä ekassa on ovi ja sitä sen viereistä seinää kuten ehkä näette ja toi puupöytätelinejuttu. Tästä on kuva siks että ovessa on tuommoinen huivi vaikka no se ei näykään tässä kuvassa kamalan hyvin niin kuitenkin: on silti. Ja sitten on pari tuommoista kuvaa jotka leikkasin Vantaan Laurista / Hesarista jotka mulla on täällä. Näyttää aika autiolta tämä nurkka tässä kuvassa mut ei se oikeesti oo. Se ei ees kamalasti näytä tollaselta ja valo on ihan outo tässä ku laitoin kattovalon päälle ja siitä tulee vaan rumaa valoo ja sit yritin muokata sitä kivemmaks mut en oikein onnistunu.






Tässä tokassa kuvassa on sitten vaan lamppu ja kirjoja ja pari kuvaa tossa seinällä. Noi kuvat tota vasemmanpuoleisinta (Joh. 3:16 englanniks) lukuunottamatta oli tuossa jo kyllä eilen, mutta kummiskin. Tykkään hirveästi siitä miltä toi kohta sillain _oikeasti_ näyttää. Kuvat nyt on vain kuvia aina.






Ja sitten: SÄNKY. Se on ihanaihanaihana, oon koko ajan täällä ollessani tykänny hirveesti mun sängystä, koska se on ihanan leveä (vaikkei se ehkä näytä) ja siellä on niin hyvä olla ja jooo, kirjotin tästä jo eilen. Mutta nyt varsinkin kun ostin kirpparilta tosi halvalla pari tyynyä, tuon pitkulan ja sit neliönmuotoisen värikkään. Siit laitoin vielä kaks tommosta ohutta kimaltavaa huivia "verhoiks" tohon. Ne ei oo ollenkaan tiellä kun tuosta välistä pääsee tonne sisään ihan hyvin ja sänky on niin levee ja nukun aina seinän vieressä että ei ne siitä mihinkään yöllä tipu (ja mitäsitte vaikka tippuiski). Oi että se näyttää ihanalta, Kathleen ihastu siihen kanssa. Oioioi ihana päästä tänään nukkumaan tonne.





Hmm, tänään oli muutenki ihan okei päivä, koulussa nyt oli semmosta ihankivaa vaikka vähän väsynyttä ja sitten käväsin vähän Kingswoodissa koulunjälkeen ja illalla sit laitoin huonetta ja olin siellä ja olin lasten kanssa ja juttelin Madelin kanssa kaikkee. Eilen illalla Michael suuttu mulle ihan tosissaan ku vahdin niitä, ja pelkäsin ettei se oikeasti leppyisi mulle, mutta leppyihän se sittenkin ja tänään autoin sitä kokoamaan pienoismallijotainjuttuja. Madel pyysi että vahtisin lapsia ku sen kaveri halus sen mukaan bingoon ja lupasin, siinä oli vaan joku puoltoista tuntia ennenku ne meni nukkumaan, nini mitä väliä. Sit nukahdin niitten kanssa äskön vahingossa itteki ja nyt on outo olo. Mutta meen ihan kohta ittekin nukkumaan (kello on varttia vaille kymmenen siis).


Haluisin että joku lähettäis mulle IHANAN TYYNYLIINAN. Ja toki saa lähettää enemmänkin. Mulla on nyt semmoinen tyynyliina jossa on jotain kukkia ja Levolle lasken Luojani -iltarukous ja se on ihana, mutta sekin toki pitää tässä joskus vaihtaa ja pestä. Haluisin jonkun kivan ja värikkään kiitos. Keksin tän jutun kun kirjoitin Sonjalle mailia ja se puhu muumilakanoista. MUUMITYYNYLIINA OIS IHAN PARAS jos jollain ois vaikka ylimääränen. Haha. Eimutta, joku kiva, kun näillä on ihan tylsät tyynyliinat. Ja aika iso kiitos please koska näillä on tosi isot tyynyt. Ei mulla muuta.


PS: saa lähettää myöski semmosii jotain kuviikortteijulisteitakivoja mitä voisin laittaa seinille mutta ei mtn kovin isoja. ja jotain lämminsävysiä ja sulosia. ja salmiakkii ja lontooraesuklaata saa lähetää kans!


PPS: oon aika tosi ylpeä siitä miten mun pahin ikävä on nyt mennyt ohi ja miten tykkään olla täällä vaikka mulla ei ookkaan kavereita. toivottavasti tulee olemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti