26. tammikuuta 2010

Joskus vissiin kesänä 2008 me katsottiin Taiteiden Kesässä Pursuit of Happyness. Se oli vaikuttava ja älyttömän hyvä silloin. Viime syksynä mä ostin sen dvd:llä ja aloitin kattomaan. En jaksanut loppuun kun mua alkoi ahdistaa. Koska katsoin yksin. Koska oli aikaa.


Eilen mä aloin kattomaan sitä uudelleen. En päässyt loppuun eilenkään, mutta nyt pääsin. Tuntuu oudolle päästä koulun käytävällä näin erilaiseen maailmaan. Tää on ehdottomasti yksi vaikuttavimmista elokuvista mitä olen koskaan nähny. Ihan ehdottomasti. Suosittelen kaikkia katsomaan sen.


Oon kattonut ihan paljon hyviä elokuvia. Täällä varsinkin kun ei ole niin paljoa tekemistä. Erityisesti mieleen on oikeasti jäänyt Pursuit of Happyness sekä Save The Last Dance. Mitäköhän muita. Emmätiedä. Mut elokuvat on mulle älyttömän tärkeitä. Kun silloin pääsee ihanasti toisiin maailmoihin pariks tunniksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti