19. tammikuuta 2010

Koulu, valokuvaustunti.

Kysyin et mitakohan mun pitaisi tehda kun en tienny mita tekisin seuraavaksi ja kysyin etta voisinko nayttaa mun projektit etta opettaja voisi niita vilkaista ja sanoa mika vois olla seuraava juttu tehda ja se sanoi etta avaahan ne siihen koneelle ja EN KUULLUT plus se sanoi sen ihan oudosti niin en meinannu ees ymmartaa ja sit se suunnilleen suuttui kun en ymmartanyt ja kysyin uudelleen. Ehka silla on huono paiva.

Mulla on kiva sketcbook kuitenkin ja siella on kivoja mustavalkokuvia. Mutta en tosiaan tieda mita pitaisi tehda seuraavaksi. No, tunti loppuu kohta ja en ole tehnyt mitaan, mahtavaa. Paitsi katsellut projektejani ja miettinyt etta mitakohan voisin tehda. Kivaa kun mut aina unohdetaan.

Taa on tallaista valitusta ja turhautumista kun vasyttaa ja on nalka ja oon vaan istunu koko paivan lukemassa ja nyt kun ois ollu paivan ainoat tunnit niin en saa tehtya mitaan ja sitten taka-alalla kummittelee viela ajatus etta mun pitaa jaada vahintaan tunniksi tekemaan kuvista ja se on ihan tyhmaa koska en saa mitaan aikaan sillon kun on kauhee maara ihmisia ymparilla siina.

Vasyttaa. Mutta on mulla ilosiaki uutisia. En vaan halua latistaa niiden kertomista talla nappaimistolla josta puuttuu tuplapisteelliset a seka o.

Onneks tanaan on Energy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti