12. tammikuuta 2010

Mulla menee hermot tahan.. :DDD Naurattaa kamalasti ku kaikki opettajat selittaa eri tavalla, eilen kesti vaiks kuin kauan ku Ms. Streetin kanssa saatiin PhotoFiltre (eli ohjelma jota kaytan kuvien muokkaamiseen) koulun koneele, tai no itse asias Ms. Streetin omalle kannettavalle et saisin muokkaa tassa kuvia. No, sain sit tehtyy kahteen kuvaan semmosen ehka tutorial-tyyppisen jutun et miten oon muokannu ne kuvat, otin printscreenei ja kirjotin kaikkee mita oon tehny ja muutenkin, ja sitten nyt tanaan hain Ms. Streetilta laptopin etta saisin tehda tassa sit taas noita lisaa, koska aattelin et teen suunnillee jokaseen mun shoottiin jonkun selityksen millai oon ne tehny. Sit en loytany sita ohjelmaa taalta koneelta, mut varmaan se jossain siis on, ja sit kysyin Ms. Middletonilta jonka tunti mulla tanaan on et mita pitais tehda ja se vaan sano etta joo toi on enough mita sulla nyt on, etta ala enaa tee noita printscreeneja ja oon siis tehny kaks semmosta plajaysta, yks sisaltaa noin 6-12 kuvaa ja joo. Sit olin vaan et mitaa okei, muttaku HALUAN tehda niita lisaa mut jos se ei auta mua loytaa sita ohjelmaa ni paha tassa on tehda.. On mulla viela pari muutaki juttua tekematta ni teen nyt sit niita, mutta arsyttaa ku noi kaikki oikeesti neuvoo mua eri tavalla. En ollenkaan tiia mita pitais tehda. Mun paa on muutenki ihan sekasin koulujutuista. Mut valokuvauksen kans taa on onneks vaan lahinna hauskaa. 8DD

Nyt painunkin sitten oikeasti tekemaan jotain.

PS: luin tanaan Torey Haydenin kirjan Lapsi muiden joukossa loppuun ja nyt on tyhja olo, mutta oli ihana kirja kylla.

PPS: meen tanaan kirkolle oiiii ja oon muutenkin iloinen asioista esim siita etta kirjoitin aidille pitkan sahkopostin ja kaikkea ja en tieda, kivaa elaa mutta koulu stressaa koska en tieda mista mun pitais stressata ja sit stressaan siita et en tieda mista stressata haha

5 kommenttia:

  1. älä stressaa liikaa, muuten lähtee hiukset päästä ja kaljua päätä palelee ::D ! HEI käytän itsekki tuota photofiltreä oikein kiva on ku en oo mikään mestari muokkaamaan kuvia enkä kyllä edes hyvä kuvaamaan (ainakaan niin hyvin kuin sä kuvaat!) mutta ihan kiva sillon yömyöhään asti väkerrellä ::) ! tykkään hirmuisesti tästä sun blogista, itsekin kirjoittelen paljon. oletko tehnyt tämän ulkoasun itse ?

    VastaaPoista
  2. oi kiitos kommentista!

    mä löysin joskus kanssa photofiltren sillain ihan vahingossa sattumalta ja ihastuin siihen heti ku sitä on niin helppo käyttää ja nyt myöhemmin siitä on tullut ihan ehdotonjuttu mulle kuvien kanssa 8))) onneksi se on ilmanen ja kaikkea.

    ulkoasua en oo tehny itte, otin sen joltakin sivustolta netistä, mutta nojoo, sain ettiä tosi kauan et löysin jotain tällasta mitä itte halusin. vähän aika sitte (ihan joku viikko sit) olisin kovasti halunnu vaihtaa tän yhteen toiseen, mut päädyin nyt pitämään tämän sitten vielä kuitenkin. saa nähdä mitä tulevaisuudessa käy. ois kiva tehdä ulkoasuja itsekin, mutta en toistaseksi tiiä tai omista semmosta ohjelmaa millä saisi ne html-koodit luotua niin nojoo... jonkun verran aina voin ehkä peukaloida niitä koodeja sit valmiisiin pohjiin, mut tällasiin ei kuitenkaan liikaa sitten viitti.

    VastaaPoista
  3. juu olen itsekin yrittänyt niitä saada kyhättyä kasaan niitä taustoja mutta kun ei oikein onnistu. no, ei kaikkea voi osata. tää on kuitenkin tosi kiva, jotenki sopii tän blogin ideaan ja tunnelmaan :::) vähän semmonen "runomainen", tykkään ! ♥

    VastaaPoista
  4. mmniin. minua ihastuttaa kovasti noi piirustukset tässä taustassa, mutta ärsyttää toi valkoinen kun se on tommosta rypistetyn paperin näköistä ja no en vain ole kovin ihastunu siihen mutta en toistaiseks oo keksiny kyllä mtn parempaakaan niin ehkä se sitten kelpailee.. 8))))

    VastaaPoista
  5. Kiitos ehkä maailman ihanimmasta kommentista !

    Haleja ja tsemppiä ja jaksamista ja positiivisuutta ja kaikke muutakin sinnekkinpäin :) <3

    VastaaPoista