20. tammikuuta 2010




Oon tainnut saada ystävän ja oppia sujuvampaa ujoa englantia.
Oon tainnut löytää mun kyyneleet takas.

Mä haluisin nyt kirjoittaa jonkun oikein kauniin tekstin mutta mä en osaa.

Y S T Ä V Ä
jolla on hippilaukku ja kauniit hiukset ja turkoosi takki ja ihanat ranteenlämmittimet ja jolle halusin jutella jo monta kuukautta sitten kirkossa ja jolle en sitten jutellut ja joka sitten tuli juttelemaan mulle kun se sanoi että se oli jo many months ago kattonut että se voisi jutella mulle ja se kutsui mut niille kylään. ja nyt odotan torstaita.

K Y Y N E L E E T
joista oon varmaan oppinut jotain tai jotka oon ees löytäny ja joita nykyään uskallan. uskallan itkeä ja se on paljon, mä oon itkeny niin paljon pimiössä kun kehitin mustavalkokuvia suomesta ja kirkon tyhjällä käytävällä kun itketti ja oon vaan itkenyt ja se tuntuu hyvältä ja siltä että mä pystyn ja oon puhunut vaikka itken ja se on uutta ja ihanaa.

Mä vaan tiedän että tälle keväälle on niin paljon. Niin paljon semmosta jota kukaan muu ei ehkä näe mutta mä ihan varmana tunnen ja näen ja olen ja nimenomaan: mä opin olemaan olemassa. Mä varmaan oon jo. Mut en vielä tajua sitä paitsi puoliks.

On ollu aurinkoisia päiviä ja huomenna mä laitan hameen ja liilat sukkahousut päälle. Täällä on uutta pesuainetta joka tuoksuu hyvältä. Mun tekee mieli juoda paljosti vettä. Vaihdoin tänään puhelinnumeroani erään ihmisen kanssa enkä muista omasta puhelinnumerostani kuin kaksi ekaa numeroa ja ne on 07. Huomenna mun pitää pestä hiukset. Haluaisin rastat ja niihin helmiä. Huomenna on varmaan ihan hyvä päivä.

Mä en oo käyny Centressä.

2 kommenttia:

  1. Oi tästä tekstistä tuli ihana fiilis :)

    VastaaPoista
  2. osasithan, tää oli ihana. <3 mun kone ei jostain syystä oo päästäny mua moneen päivään sinne suomi24n sähköpostiin, niin en oo voinut vastailla sulle. ärsyttää tosipaljon koska kävin lukemassa sun mailin vaan pikaisesti kerran ruotsintunnilla enkä voinut oikein edes miettiä mitään ja nyt tää ei avaa. :< jos se ei nyt tässä kohta toimi niin saatan kirjottaa toisesta osoitteesta. tai sitten kirjoitan töistä, joo niin teenkin, siellä sen pitäisi toimia. :)

    mutta niin, hyvä jos oot saanut ystävän ja löytänyt kyyneleet ja hmm hyvää yötä nyt.

    VastaaPoista