25. helmikuuta 2010

Kismittaa pahasti olla jumissa koulussa kun tiian etta isa ja Aku on ihan lahella. Tai no nyt se viela menettelee kun ootan seuraavaa tuntia, mutta sitte mun pitaa oottaa yhdesta kolmeen vaan siksi etta meen tapaamaan Mrs. Goodfellow'ta ja siina menee ehka se 5min mut en voi sanoa sille etta joo voitasko tavata sillon ku multa loppuu vika tunti, koska sit se tajuaa etta lahtisin koulusta aikaisemmin ja se kieltais sen multa enka ma sit voikaan lahtea enaa. Arsyttavaa! En jaksais just nyt olla taalla.
On kuitenkin parhainta kun isa ja Aku on taalla. Tuntuu oudolle koska ei taalla oo aiemmin kayny ketaan mun tuttua Suomesta, Iida tietty oli taalla mut se oli eri asia ku tutustuin siihen vasta taalla. On niin outoa kun tulee porukkaa joka kuuluu mun Suomielamaan ja yhtakkia ne onki sisalla mun Englantielamassa. Kivaa silti kumminkin, vaikka tuntuuki heti ihan erilta ja silta etta onneks kukaan ei jaa tanne kovin pitkaks aikaa koska elama tuntuu niin erilta ja muistuttaa enemman Suomea, tavallaan. Tai tietysti.
Mulla on kuitenkin nyt paljon kivaa ohjelmaa tiedossa lahiviikkoina ja oon siita joku onnellisin! Ensin nyt isa ja Aku on taalla maanantaihin saakka ja sitten sen jalkeen ens viikon viikonloppuna me lahdetaan kirkon nuortenporukan ja ohjaajien kanssa semmoselle vahanku leirille joka kestaa viikonlopun yli ja oon ihan varma et siita tulee upeeta ja on niin siistii lahtea sinne. Kirkolla kun menee koko ajan paremmin ja paremmin ja tutustuu ihmisiin kun neki alkaa tajuta etta osaan kylla englantia. Sitten sen jalkeen ehka seuraavana tai sita seuraavana viikonloppuna Rosan ois tarkotus tulla tanne, NIIN OUTOA. Ei musta ollu ollenkaan outoo nahda isaa ja Akuu koska tapasin ne viimeks 2kk sit joululomalla. Mutta Rosaa en oo nahny puoleen vuoteen!
Menen jumittamaan pois kirjastosta, aaaaaa, arsyttaa mutta samalla oon niin ilonen etta arsytys vahan laantuu. Jumitin koko kuvistunnin lukemalla Afrikan tahdesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti