1. helmikuuta 2010

Mulla on ollut ehka maailman hilpein paiva (siis ei ole). Oon ollut ihan jarjettoman vasynyt, mun jalkoja ja paata ja mielta on sarkenyt ja on vaan arsyttanyt jokainen vastaantulija enka oo osannut puhua mitaan ja oon ollut ihan muissa maailmoissa. En tajua mista se johtuu, kun eilen kavin nukkumaan jo ennen yhtatoista, tosin oikeesti pitkaan aikaan ei oo ollut niin vaikea herata kuin tanaan oli.

Olin koulussa oikeesti ihan sekaisin ja mua ei kiinnostanu mikaan, ja se on vahan huonompi juttu kun tanaan saatiin kaikkia uusia tehtavanantoja ja apua, onneks ne on monisteillaki niin en ehka feilaa niita niin todellisesti kun aamulla tuntu et tulisin tekemaan ku en tajunnu opettajien selityksista mitaan.

Mun olo vahan parani ku kavin Somerfieldista ostamassa croissantin ja tummaa suklaata ja soin niita kassantunnilla. Ja sit nauratti kassantunnilla kun opettaja oli kirjottanut mun nimen vaarin, olen sitten nykyaan Iinnes Nettiemo. NETTIEMO! (niille jotka ei tienneet niin oikea nimi on iines neittamo, sen voi lukea tuolta sivupalkistakin niin voin ehka uskaltaa kirjottaa sen tahankin sitten) Ja sitten kuuluu etta torstaina kaikki ottaa kassantunnille PERUNAN mukaan, nyt mun kadessa lukee "ota kouluun torstaina peruna" ja musta tuntuu aika hauskalle. Tiian etta tehdaan leimasimia niista, mut silti.

Joten asiat nayttaa taas astetta valoisammilta ja tanaan ma aion ihan tosissaan kayda ihan tosi aikasin nukkumaan. Huomenna saa vahingossa vahan nukkua pommiin kun eka tunti alkaa 13.50. Illalla on kirkko ja se on kivaa oi<3 ja sitten keskiviikkona meen Pippan luokse koulun jalkeen. Ihanaa kun on ohjelmaa, vaikka mun pitais oikeesti kylla tehda koulujuttuja.

6 kommenttia:

  1. peruna on pyöreä, peruna on soikea, peruna on ruoka ihan oikea!

    Hei hitsi kun siitä on pitkä aika, kun viimeksi perunalla leimailin!

    VastaaPoista
  2. arvaa soiko mulla tuo paassa sen koko ajan kun autuaasti leikkasin perunaa????!!!! joooo 8))) <3

    mina leimailin perunalla viimeksi ala-asteen kakkosluokalla tai jotain. eiku siis viimeksi parituntia sitte. mutta sita ennen ala-asteella. se oli ihan kivaa.

    VastaaPoista
  3. ihana blogi! mistä tää ulkoasu on?

    VastaaPoista
  4. anonyymi: oi, no kiitos. ulkoasun googletin, mutta siis tältä sivulta: http://btemplates.com/ muistaakseni löytyi joitakin ehkä öö tunteja selailtuani ja mietittyäni 8D plus vaihdoin taustavärin kai mustasta/harmaasta tai jostain tylsästä vihreeksi (en kyllä tiiä onko vihreä tässä nyt niin kiva muttaa).

    VastaaPoista
  5. Olet ihana.

    Olet kaunis niin ulkoa kuin sisältä, kirjoitat loistavasti ja valokuvaat kauniita kuvia. En ymmärrä, miten joku voi olla noin lahjakas.

    Terveisin joku vain, joka haluaa piristää päivääsi.

    VastaaPoista
  6. heii eikös tämä jokahaluaapiristääpäivääni voisi pikkusen valaista että kuka se on? musta oisi aina kiva tietää kuka mulle kirjottaa [mutta oikeesti ei tarvii].

    ja kiitos, tosiaan piristit ja oi että ihana jos joku oikeasti aattelee noin, oivoi

    VastaaPoista