19. helmikuuta 2010

Nyt mulla on ehkä aikaa kirjoittaa jotenkin "oikeasti" ehkä jopa, eilen meni vahingossa ihan liian myöhään enkä ees tajua missä mulla kulu niin paljon aikaa ja kello oliki yhtäkkiä jo jotain ykstoista illalla ja en viittiny olla enää koneella.

Tulin eilen siis kotiin, ja tuntui oikeasti paljon ihanammalle olla kotona kun mitä olin oottanu. Tuntui kodilta, ja oli ihana päästä omaan huoneeseen takas, siellä on niin ihanaa ja niin munlaista. Kathleen ja Michael tuli avaamaan oven mulle ja ne oli ihan innoissaan siitä et olin takas kotona ja autossa matkalla kotiin valitin Madelille vaan tosta toisesta perheestä ja sanoin et aion valittaa niistä. Ja etten oo menossa takas pääsiäislomalla.

Yritin alkaa purkaa mun tavaroita (hyi kaikki vaatteet haisee tupakalta) mut Kathleen halus heti tehdä mun kanssa jotain. Se sit askarteli ja mä purin mun tavaroita. Nautin tavaroiden purkamisesta ihan älyttömästi, koska mua ahdistaa pitää vaikka mun vaatteita jossain laukunpohjalla ku ne menee siellä ihan ryppyyn ja tunkkaseks ja kaikkea. On niin ihana saada ne sieltä ulos ja kaappiin tai laatikoihin missä ne voi hengittää. Tai jotain. Oon vähän hassu. Mut ei oo enää semmonen olo et ois jossain kylässä tai karkumatkalla suunnilleen ku saa työntää rinkan sängynalle tietäen et sitä ei tartte taas pitkään aikaan.

Eilen ennen ku Madel haki mut niin Celia käski mut pihalle ku se oli lähdössä johonkin ja toki sitten munki piti lähteä pihalle sieltä talosta sillon (reiluus ja sillain) ja sit en tienny minne menisin ja SATOI LOSKAA ja siis ihan oikeesti satoi loskaa kun tuli puoliksi lunta ja vettä ja mun tennarit oli parissa minuutissa märät ja tekstasin et saanko mennä Pippan luokse ja menin sinne ja katsottiin leffaa ja juotiin teetä ja oli taas ihanaa aikaa niin kuin oli ollut edellisenäkin iltana kun olin siellä ja katottiin leffaa silloinkin. Molemmat leffat joita katottiin (ja joiden nimiä en nyt millään muista) oli ihan älyttömän vaikuttavia, jotenki enemmän ehkä vielä se mikä katottiin eilen. Haluun ehdottomasti kattoo sen joskus uudestaan, siinä oli vieläpä suomitekstit.

Pidän suomitekstejä ihan ylisuuressa arvossa, koska vaikka ymmärrän melkein yhtä hyvin jos on enkkutekstit, niin tuntuu vaan niin paljon helpommalta vaikka alkaa kattomaan leffaa jos tiiän että siinä on suomitekstit. Elokuvat yleensäkin vaikuttaa muhun aika vahvasti ja eilen kun lähdin takas sinne Celian ja Davidin luokse (viimistä kertaa!!!!) niin en vaan voinu vastustaa sitä kun mun jalat alkoi hyppimään ja loikkimaan ja juoksemaan ja oli niin VAPAA olo. Oon myös onnellinen että mulla on semmoinen ystävä kuin Pippa, ja ihan tosiaan onnellinen. Ei mulla oo sanoja sanoa miten kiitollinen oon siitä niin en ees yritä.

Olin saanu paljon postia ja kiitos niistä kaikille, etenki äidille ihanista ranteenlämmittimistä jotka on ihanan väriset ja aaa niin ihanat, oon yrittäny koko päivän käyttää niitä mut mulla on ollu liian kuuma ni en oo voinu ja mua on siks harmittanu. Kävin Kingswoodissa vähän kävelemässä tänään ja ostamassa shampoota, lähettämässä kirjeitä ja hakemassa paketin postista. Nyt illalla aion vaan olla rauhassa, kattoa leffaa ja olla koneella ja soittaa pianoa (ihana soittaa pianoa taas!) ja huomenna alotan tekemään vähän kaikkia koulujuttuja. Huomenna on lauantai! Sitten on sunnuntai eli kirkkopäivä! Mut sen jälkeen on maanantai ja taas koulua ja vähän ärsyttää kun en oo päässy minkäänlaisiin lomafiiliksiin kunnolla ku tuntuu et loma alkoi vasta eilen.

Taivas näyttää satumaiselta pitsiverhojen läpi ja posket hohkaa kun on niin kuuma ja samalla kylmä ja hykerryttävä fiilis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti