10. helmikuuta 2010

Olen nyt sitten eilen muuttanut siihen valiaikaisperheeseen, puhuinkohan siita jo aiemmin, en muista. Kuitenkin, mun oma host-perhe on Kanadassa ja sen takia olen taas samassa (inhottavahkossa) host-perheessa jossa olin jo syksyn half termin eli kaks viikkoa. Nyt on vaan onneksi yhdeksan paivaa joista enaa kahdeksan jaljella. Huomenna enaa viikko! (onkohan jarkevaa laskea paivia kun sitten aika ehka menee vaan hitaammin. tanaan kokeilin laskea sekunteja, siis en ensi torstaihin vaan ihan muuten vaan, ja aika kului heti tosi hitaasti)

Voin sanoa etta en viihdy siella perheessa, en voi kovin hyvin ja haisen sairaan pahalle tupakalle ja tunkkaiselle, koska mun kaikki vaatteet haisee, koska semmoinen haju tarttuu, ja koska se haju on jarkyttava kun joku polttaa sisalla. Mun tekisi mieli valittaa et en pysty olla tupakoivassa perheessa, mutta en viitti ja jaksa ja en tieda, en ainaskaan taman loman aikana nyt. Mua turhauttaa ja mua ahdistaa koko ajan, en saa nukuttua oitani koska sanky on sellaisella paikalla ja narisee aina kun vahan liikahdankin. Yritan koko ajan olla kirjastossa, Centressa tai kehitella jotakin ohjelmaa, mutta se on pikkusen vaikeeta. Eilen olin Energyssa ja oli ihanaa, tanaan menen illalla koulun naytelmaa kattomaan, huomisen suunnitelmat on viela avoinna, mutta kai mun jotain pitaa keksia. Voisin vaikka haahuilla pihalla kun tuntuu etten siella talossa pysty hengittamaan.

Nyt on valokuvaustunti eika mun tehtava toki ole kirjoittaa blogia, vaan tehda hmm jotain projektini hyvaksi, mutta koska en voi talla hetkella tehda ihan kamalasti mitaan niin sitten en tee. Mun pitaisi ottaa kuvia ja mulla on ideoita jo paljon valmiina ja kaikkea, mutta tuntuu etten saa oikeesti mitaan aikaan kun oon tuolla talossa, koska mua vaan ahdistaa ja tukehdun omiin ajatuksiini ja hengitykseeni, suunnilleen.

Tulkaa joku hakemaan mut pois taalta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti