11. helmikuuta 2010

Rakastan ajatuskarttoja! AJATUSKARTTOJA, niita on aivan ihana tehda.

Ne on ollut tan paivan kohokohta. Ja se etta haisen pahalle edelleen, se etta en saa tehtya mitaan hommia kun oon ihan lukossa ja. Olin eilen kattomassa koulun musikaalia ja se oli alyttoman hyva. Kestikin kolme tuntia, mutta ei ollut missaan vaiheessa tippaakaan tylsa ja se oli oikeasti aivan jarisyttava. Tekisi mieli menna kattomaan se tanaan uudelleen!

Tanaan en tee kai mitaan, mutta mun pitaisi kovasti silti keksia jotakin tekemista koko ajan. En vaan tieda mita voisin keksia, joku voi tulla vahan Englantiin ja viettaa aikaa mun kanssa, kiitos. Kuvis menee hyvin nyt ja kassakin kai on ihan okei ja huomenna alkaa loma ja inhottaa se ku en tiia mita teen sitten ollenkaan, tai lahinna torstaihin saakka kun oon tuossa inhottavassaperheessahyi.

Tulkaa pelastamaan mut.
Ei mulla ees oo mitaan asiaa nyt.
Kun vaan turhauttaa
ahdistaa
arsyttaa
heippa

2 kommenttia:

  1. Mul alkaa kans huomen loma:) Oon koko viiko haaveillu ett tulisin sinne. Eile kattelin lentoiki, mut hotellit on vaa nii kalliit, ett en mää sit viiti tullakkaa. Mut ois kyll siisti päästä käymää siel nyt keväällä kuiteski. On kyll viel nii ikävä sitä elämää siel, mut kyll mää viihyn tääl opistollaki:)

    -Iida-

    VastaaPoista
  2. musta tuntuu et voisit jopa olla meilla yota, mut nyt tosiaan en oo kotona kun hostit on lomalla niin ei siella sitten oikeen voi olla 8D mutta no nii, en tiia sit ehka joskus myohemmin kevaalla, pitaa kysyy ja ottaa selvaa. ois kylla kiva nahda ja pyorii ympari bristolii! :DDD

    mulla on outo olo ku en pysty puhuu suomee paljon ollenkaa paitsi puhelimessa, mutta no tavallaan se tekee ihan hyvaa ja oon mielestani oppinu ihan sikana taas englantii ja jopa saanu kaverin ja kaikkea ja viihdyn taalla nyt ihan sairaansairaan hyvin, paljon paremmin ku kertaakaan syksylla!

    VastaaPoista