19. helmikuuta 2010

Suuria muutoksia, kai.

Muutin blogin ulkoasun niinkun varmaan näette, ja se ei ollu ihan ongelmatonta, tai no läheskään ja nyt oon ylpeä että sain sen edes jotenkuten toimimaan. Pari semmosta pientä puutetta ilmeni kuitenkin oikeesti kaikkien ulkoasujen kanssa mitä koklasin, ihan kaikkien kivojen siis tai no siis joo kaikkien. Ne oli ne, että 1. ei oo sitä "vanhempi kommentti"-juttua 2. ei pysty kommentoimaan (!!!!). Tää kommenttijuttu oli se suurempi, MUTTA, mä ratkaisin sen, ja en osaa sanoa olenko ratkaisuun tyytyväinen, mutta toivon silti että se kelpaa teille koska se kuitenkin kelpaa mullekin. Kommentteja pystyy siis edelleen lähettämään, ja nyt myös yksityisena, yayy. Eli tuolla vasemmassa reunassa on noiden kuukausilistausten alla kaksi linkkiä joista pääsette lukemaan ja kirjoittamaan vieraskirjaan, ihan siistiä eikö vaan? Toivotaan että se nyt toimii ja että mä jaksan vastailla viesteihin ja kaikkee, enköhän mä jaksa.

Nyt en kerkii kirjottaa enempää kun pitää pakostikin lähteä nukkumaan, kerron sitten oikeita kuulumisia taas joskus öö niin huomenna. Mutta voin sanoa että olen SO HAPPY about being back HOME!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti