13. helmikuuta 2010

Tanaan on sininen paiva.
Minulla on sininen nappihuppari
sininen hame
siniset housut
sininen mekko
sininen paita
sininen toppi
sininen huivi

ja taivaskin on aika sininen.
Paistaa aurinko.
On kevat.

Mutta eilisilta oli ihan kamala, koska oli pakko lahtea ulos koska ahdisti ja kavelin tosi pitkan lenkin, eka kotiin, kotoa yritin loytaa takaisin Kingswoodin rajamaille jotain toista reittia ja luulin eksyneeni mutten eksynytkaan ja loysin vanhan kivisen koulun ja paadyin kirjastolle. Kirjastolta kavelin Emmalle, koputin oveen ja katsoin CSI:ta pari tuntia niiden perheen kanssa, join suuren kupillisen teeta ja valitin kammottavasta sijaisperheesta. Se helpotti.

Takaisin saavuttuani painuin suoraan nukkumaan, mutta valvoin sangyssa viela pari tuntia josta osan katsoin salaa Serranon perhetta. En tieda mita teen ensi viikolla kun on hiihtoloma ja multa kysyttiin mita aion tehda ja sanoin ettei mulla viela ole suunnitelmia ja mulle sanottiin etta sulla pitaa olla koska et voi olla taalla. Melanie lahti viikoksi viettamaa lomaansa entiedaminne, joten olen aika totaalisen yksin kun tuntuu etta kaikki on jossakin tai niilla on jotain tekemista tai. Kirjasto on pelastus ja kevatsaa ja valokuvaussuunnitelmat.

Huomenna on kirkko.

Tanaan menen puistoon ja etsin ehka toisenkin ja aion ottaa valokuvia joissa olen sininen tytto. Naytan aika jannalta ja silta etten kuulu tahan maailmaan, sinisyys sen vain tekee. Leikin etta olen pala taivasta kun mun kaulahuivissakin on valkoista pitsia reunoissa.

Olen onnellinen etta osaan parempaa englantia. Ja etta Jumala on mun kanssa mika on mulle tehty selvaksi tassa muutaman paivan aikana kun olen lukenut paljon Raamattua ja jutellut Jumalan kanssa ja vaan viettanyt aikaa ja tuntenut.

Haluisin blogiin uuden ulkoasun mutta mulla on pienia ongelmia viela, ehka joskus. Oispa koulua tai jotain. Tavallaan on silti kiva olla nain vapaa vaikkakin ahdistunut.

PS: sinisia kuvia tulee jonakin paivana talla viikolla ehka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti