20. helmikuuta 2010


Tänään oon soittanut käteni ja selkäni uuvuksiin, edelleen siis Michael Nymanin The Heart Asks Pleasure First työn alla. Pystyn soittamaan sen jo kokonaan lukuunottamatta vikaa sivua ja kahta riviä, mutta semmoinen sivun verran siitä minkä pystyn soittamaan on tosi kangertelevaa, ja kun vaan toistan ja toistan ja soitan vaikka oon ihan väsyny niin mua alkaa turhauttamaan kun tuntuu että emmä siinä edes opi mitään. Tai siis niin. Mutta silti oon aika iloinen siitä miten paljon jo osaan ja mä vielä opin parissa viikossa koko kappaleen jos vain otan aikaa harjoitella!

Lisäksi oon siivonnut huonettani ajan kanssa ja siitä nauttien. Tykkään siivoomisesta jos tuntuu siivoomiselta. Lakasin ja imuroin ja pesin pöydän ja peilit ja siivosin vaatekaapin ja laitoin tavaroita vähän uuteen järjestykseen ja vaihdoin lakanat. Sitten parahiksi ihana ilta-aurinko valaisi mun huoneen ja tunnelmoiduin ja otin kuvia joita tekin saatte nyt muinaisten kesien muistokuvien sijaan katsella.

No okei, tää eka kuva ei oo tältä päivältä vaan sen otin torstaina kun tulin kotiin kun mun laukku oli aika täynnä ja se näytti kivalta kun oli paljon kirjoja joten.


Tää on peilin kautta otettu kuva ja toi epämääräinen tumma kala tuossa oikealla on kaulakoru joka roikkuu mun peilin edessä ja siitä tuli tommonen jännä kun tarkensin oveen joka siis heijastui sieltä peilistä. Ovessa on huivi ja mustavalkokuvien testipaloja pimiöstä, tuossa kyseisessä näkyy Maisa (ja minä).


Mulla on miljoona tällasta kuvaa joiden nimi vois olla öö ikkuna.


Tää on Fransiscus Assisilainen jonka hain postitoimistosta eilen. Kiitos Raimolle siitä.


Tää on mun sängyn katossa roikkuva unisieppari ja sit jotain randomei kuvia sieltä seinältä jotka ei kyllä näy oikein hyvin ("koulun pihaan viritetyllä polkupyörällä sai tuhat perhosta")


Oisko vaikka öö ikkuna tän aihe taas? No näkyy siinä patterikin ja pari laukkua ja valokuvakehys jossa on kuva musta ja Akusta ja kello ja eriparilapaset "kuivumassa" patterin päällä vaikka ei ne ees ollu märät mut ne näyttää kivoilta siinä ja muistan paremmin ottaa ne mukaan kun ne on tossa.


Mun pöytälampun alla on aina Aku Ankka jonka lukeminen mulla on kesken. En lue kauheesti niitä ku en raaski koska mulla on niitä suomeks aika rajoitetusti, joten luen vaan harvoin mutta sitten kuitenkin pöydällä on aina se yksi joka mulla on kesken. Viimeks luin tarinan kulmikkaista munista ja se oli ihan tosi siisti!


Tää on tällanen suuri, tai no aika suuri, keltainen kuppi johon aina laitan semmoset stuffit jotka mun pitää kuitenki ottaa aina mukaan ku lähen johonki eli avaimet, puhelin, mp3-soitin ja rahapussi. Koska muuten hukkaisin ne ja kännykkä on ainoo johon voi soittaa sen jäljittämiseks.


Tää on tällanen jännä otus jonka Michael sanoi olevan hämähäkkikoiralisko ja no voihan se sitten vaikka olla semmonen. Se löhöö mun kirjojen päällä ja siinä näkyykin Paulo Coelhon Portobellon noita joka mulla on paraikaa kesken. Aloin myös lukee Narniaa ENLGANNIKSI ja sanottakoon siis et se on eka kirja mitä koskaan luen englanniks ja oon aika ylpeä että uskalsin ees alottaa sen!


Korulaatikko ja Kathleenin Canada-nalle. Ihana huovutettu rannekoru jonka äiti lähetti!


Hahahaha öö ikkuna ja sit söpö pyykkipoika joita on Suomessa mun huoneessa paljon (äiti lähetti kaks noista joskus syksyllä mut toinen niistä pitää mun kännykkälaturin johtoa sykkyrällä) ja sit tommoinen pieni pussi jonka Kathleen anto mulle lahjaks mut haluski sit takas mut jonka se sit antoki takas mulle.


Raamattu ja sitten huivi joka roikkuu tehden verhon mun sängyn siihen yhteen reunaan. Se on turvallinen ja ihana. Ens yönä laitan viltin siihen sillai et oon semmosessa ihan täydellisessä majassa ja sit fiilistelen siellä!


Öö lamppu.


Tässä on mun tämänhetkinen ihanaihana päiväkirja ja sitten lautanen jolla sähkötuikkui ja sitten kirjekuoria tossa jotka ostin eilen ja jotka on vähän pieniä.


Viimeöinen kirje, ette varmana arvaa että kenelle.


koska valaisee kointähtönen. Tässä näkyy mun ittetekemää laukkua ja sit kaulakorua jota käytän varmaan eniten jos mun kaulassa koko ajan olevaa korua ei lasketa ja sit toi nappi tai siis pinssi tai siis mikä ikinä jonka ostin joskus ja se on ehkä ollu yks parhaista tommosista pikkuostoksista mitä oon ostanu koska oon käyttäny sitä hirveesti ja aaaa se on ihana ja kaikki täällä aina lukee sitä ja pyytää kääntää englanniks ja koin sen aluks vähän vaikeeks kääntää jotain tollasta mut nyt musta tuntuu aina kivalta jos joku kysyy. Se on rakas vaikka se ehkä onki vähän hassua. Se joutu joskus pesukoneeseen ni siks se on noin söpö.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti